2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andorpapa | 2008-09-01 18:32

Köszönöm a segítséget! Első körben szétszedtem a kapcsolót, itt volt a probléma. Meglepődtem, ugyanis itt még minden full mechanikus, a bajuszkapcsolóban nincsenek érintkezők, a forgatható kapcsoló és a távolsági fényszóró kapcsoló is különféle műanyag karokkal mozgat két, egymásra helyezett műanyag lapot, amik apró gombokat tartanak benyomva vagy kiengedva. A probléma az volt, hogy az egyik műanyag lapon a nyomófelület már nagyon el volt kopva, ezért tudott tompított állásban könnyen váltani fénykürt üzemmódra. Némi epoxy és ragasztó segítségével pótoltam a hézagot, remélem, hogy tartós lesz, most rendesen működik.

yzf | 2008-08-25 13:02

Köszönöm a gyors választ! Vajon megtalálom; és hogy lehet megállapítani, hogy az a hibás?

mazda-auto.hu | 2008-08-25 11:43 yzf részére

Elsőként a motorhőmérséklet szenzor hibájára gyanakodnánk.

yzf | 2008-08-25 10:38

Üdvözlöm!
Egy "gömbölyű" Mazdáról lenne szó, ami melegedés közben nem egyenletes alapjáratot produkál.Hidegen ok, majd amikor a hőfokmérő mutató középre áll, a fordulat 800-1800 közt ugrál, mintha pöckölgetném a pedált. Kb.5 perc után beáll a 800-as fordulatra! Ha nem kell megállnom az első 10 percben indulás után, észre sem veszem. Mi lehet a gond? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-08-25 09:11 andorpapa részére

Igazság szerint a reléket és a kapcsolót is meg kellene nézni. Elképzelhető, hogy oxidáció vagy kopási probléma lépett fel valahol.

andorpapa | 2008-08-23 16:25

Üdv Mester!
Megint lenne egy problémám (626 2.0D '87 sedan). Mostanában vettem észre, hogy amikor fel van kapcsolva a tompított fényszóró, akkor néha magától felkapcsol távolságira, illetve magától vissza, és nem kell hozzá döccenő vagy rossz út. Néha indexeléskor is, mikor kapcsolom ki az indexet (jobb vagy bal mindegy), akkor is villant egy pillanatra. Megfigyeltem, hogy ilyenkor magam felé húzva a bajuszkapcsolót gyorsabban villan a fénykürt (tehát kevésbé kell magam felé húzni), mint tompított nélkül. A műszerfal felé tolva hibátlanul kapcsol a távolsági, és úgy is marad. Ha nincs felkapcsolva a tompított, akkor viszont a fent leírt jelenségek sem jönnek elő, a fénykürthöz is jobban magam felé kell húzni a kart, és nem villog magától a reflektor. A kapcsolónál kell a hibát keresni, vagy egy relé rosszalkodik? Előre is köszönöm a segítséget!

Jónás | 2008-08-14 15:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen az információt!

mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:22 Jónás részére

1985 és 1987 között elvileg lehetnek egyformák a tankok. A gép egy cikkszámot ad ki, de "ő" is tévedhet.

Jónás | 2008-08-13 21:42

Hali!
Érdeklődnék,hogy a 626GC coupé tankja egyezik-e a 4 vagy 5 ajtós modellekével,mert az enyém olyan,mint a szita!:(Csöveket már gyártottam hozzá,de a tank sajnos menthetetlen!

Jónás | 2008-08-12 21:14

Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindenkinek!:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó