2025. Január 17. Péntek - Antal
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Új Mazda3, okostelefon, web...
Grammok, grammok, kilogrammok...
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
andorpapa | 2008-09-01 18:32
Köszönöm a segítséget! Első körben szétszedtem a kapcsolót, itt volt a probléma. Meglepődtem, ugyanis itt még minden full mechanikus, a bajuszkapcsolóban nincsenek érintkezők, a forgatható kapcsoló és a távolsági fényszóró kapcsoló is különféle műanyag karokkal mozgat két, egymásra helyezett műanyag lapot, amik apró gombokat tartanak benyomva vagy kiengedva. A probléma az volt, hogy az egyik műanyag lapon a nyomófelület már nagyon el volt kopva, ezért tudott tompított állásban könnyen váltani fénykürt üzemmódra. Némi epoxy és ragasztó segítségével pótoltam a hézagot, remélem, hogy tartós lesz, most rendesen működik.
yzf | 2008-08-25 13:02
Köszönöm a gyors választ! Vajon megtalálom; és hogy lehet megállapítani, hogy az a hibás?
mazda-auto.hu | 2008-08-25 11:43 yzf részére
Elsőként a motorhőmérséklet szenzor hibájára gyanakodnánk.
yzf | 2008-08-25 10:38
Üdvözlöm!
Egy "gömbölyű" Mazdáról lenne szó, ami melegedés közben nem egyenletes alapjáratot produkál.Hidegen ok, majd amikor a hőfokmérő mutató középre áll, a fordulat 800-1800 közt ugrál, mintha pöckölgetném a pedált. Kb.5 perc után beáll a 800-as fordulatra! Ha nem kell megállnom az első 10 percben indulás után, észre sem veszem. Mi lehet a gond? Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-08-25 09:11 andorpapa részére
Igazság szerint a reléket és a kapcsolót is meg kellene nézni. Elképzelhető, hogy oxidáció vagy kopási probléma lépett fel valahol.
andorpapa | 2008-08-23 16:25
Üdv Mester!
Megint lenne egy problémám (626 2.0D '87 sedan). Mostanában vettem észre, hogy amikor fel van kapcsolva a tompított fényszóró, akkor néha magától felkapcsol távolságira, illetve magától vissza, és nem kell hozzá döccenő vagy rossz út. Néha indexeléskor is, mikor kapcsolom ki az indexet (jobb vagy bal mindegy), akkor is villant egy pillanatra. Megfigyeltem, hogy ilyenkor magam felé húzva a bajuszkapcsolót gyorsabban villan a fénykürt (tehát kevésbé kell magam felé húzni), mint tompított nélkül. A műszerfal felé tolva hibátlanul kapcsol a távolsági, és úgy is marad. Ha nincs felkapcsolva a tompított, akkor viszont a fent leírt jelenségek sem jönnek elő, a fénykürthöz is jobban magam felé kell húzni a kart, és nem villog magától a reflektor. A kapcsolónál kell a hibát keresni, vagy egy relé rosszalkodik? Előre is köszönöm a segítséget!
Jónás | 2008-08-14 15:05 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen az információt!
mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:22 Jónás részére
1985 és 1987 között elvileg lehetnek egyformák a tankok. A gép egy cikkszámot ad ki, de "ő" is tévedhet.
Jónás | 2008-08-13 21:42
Hali!
Érdeklődnék,hogy a 626GC coupé tankja egyezik-e a 4 vagy 5 ajtós modellekével,mert az enyém olyan,mint a szita!:(Csöveket már gyártottam hozzá,de a tank sajnos menthetetlen!
Jónás | 2008-08-12 21:14
Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindenkinek!:)