2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vutasi | 2008-05-31 10:41

Üdvözlet mindenkinek!
Végigolvastam a fórumot, minden tiszteletem mazda-auto.hu-é, szervízben fizető ügyfeleknek sem adnak feltétlenül ilyen tanácsokat/válaszokat. Egy 323-as mazdát hajtottam idáig(121e-191e.ig), most tervezek venni egy 2.0i 16V 1997 es 626-ost. A szokásos mire figyeljek kérdést nemrégen tették fel nektek, úgyhogy azt most mellőzöm. Jól körüljárom, aztán, ha tetszik megveszem és lehet, hogy megjelenek nálatok egy szervízre. Kellemes napot, remélem lesz miért(autóvásárlás) a 626 fórumra járnom.

mazda-auto.hu | 2008-05-31 09:10 Mazda626 részére

Valószínűleg ez az oka annak, hogy az égen-földön nem találtunk 68 feletti hibakódot a könyveinkben. :)

A szívócsonk a beömlő oldali öntvény, ami a hengerfejre van csavarozva.

Mazda626 | 2008-05-31 01:33

Szia nem 82 es hiba volt hanem 28 as és azt mondtak hogy az kipufogogáz visszavezetö szelep!meg azt hogy a szivocsonko van!Melyik a szivocsonk?

Mazda626 | 2008-05-31 01:32

Szia nem 82 es hiba volt hanem 28 as és azt mondtak hogy az kipufogogáz visszavezetö szelep!meg azt hogy a szivocsonko van!Melyik a szivocsonk?

mazda-auto.hu | 2008-05-30 14:10 Takker részére

1. Valószínűleg ki van égve a hátsó lámpákban valamelyik izzó. 2. A ventillátort egy hűtővíz hőgomba kapcsolja.

Takker | 2008-05-30 13:19

meg még azt kérdezném, hogy a hűtő ventillátora alacsony hőfoknál is bekapcsol, lehet azt állítani valahol, hogy mikor kapcsoljon? eddig ugyanilyen hőfoknál nem ment sosem.

Takker | 2008-05-30 13:16 mazda-auto.hu részére

erre a lámára gondolok: (jobb alsó)

http://img67.imageshack.us/my.php?image=dscf5662xk1.jpg

Mazda626 | 2008-05-29 20:01

szia a 82 es hibara azt mondtak nekem hogy kipufogogáz visszavezetö szelep!

Mazda626 | 2008-05-29 16:10

Szia ez nem automata váltos kocsi!nekem a 68 as kodra azt mondtak h,hütöventilator relé!de a 82 est senki nem tudta megmondani!Ezert kértem a segitséged!

mazda-auto.hu | 2008-05-29 15:45 mazda-auto.hu részére

A 26-os kód nem okozhatja a leírt hibát. A benzingőz aktívszén szűrő utáni visszaadagolásáért felelő szelepre utal. A 68-as kód a hűtőfolyadék túlmelegedésére utal, de elvileg az automata váltóra érvényes. A váltót is hűti a víz. A 82-est nem találjuk. Igazság szerint nagyon régen tárolt kódok is lehetnek az autóban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó