2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-05-07 11:21 dola részére

Sajnos nem tudunk ilyen rajzról. Nem lehet, hogy a motor testelésével van probléma?

dola | 2008-05-07 10:23 mazda-auto.hu részére

Köszi a hozzászolást.
Az elosztónál már nincs szikra, a trafót a elosztófejjel összekötő kábelnél ellenőriztem.
Tudsz esetleg a neten valahol fellelhető kapcsolási rajzról?

mazda-auto.hu | 2008-05-07 08:16 dola részére

1. A főkábelen van szikra? 2. Az elosztónál is lehet a hiba, pl. jeladó, vagy megszakító (ha még ilyen). Szóval sok mindent végig kell nézni.

dola | 2008-05-06 18:43

Sziasztok!
A következő problém orvoslására kérném a gítségeteket:
a 90-es 626-osom (2.0 benzines) egyik pillanatról a másikra nem indul. Hivtam egy szerelőt aki azt mondta, hogy rosz a trafó..., kicseréltem de a helyzet változatlan. Ha ráadom a gyújtást a trafó mindkét polusán mérhető feszültség, de a trafó továbbra sem ad szikrát.
Ha valakinek van ötlete, hogy mi lehet a probléma oka azt megköszönném.

djadji | 2008-05-06 15:52

Hello!
Nincs véletlenül valakinek 1997es Mazda 626 2.0 literes benzines autóhoz használati kézikönyve? VAgy valami hasonlóhoz amit tudnák használni? NAgy szükségem lenne rá. HA lehet kifizetném a féynmásolást, vagy ha (bizalom alapján) elküldik lefénymásolom és postafordultával küldöm is vissza. HA fölösleges példány lenne azt is szivesen megvenném.
Akinek akad ilyen otthn és meg tudná velem osztani (fénymásolat, digitális másolat, tökmindegy mi, csak használni tudjam) az kérem jelezze nekem a djadji(kukac)freemail.hu címen.
Előre is nagyon köszönöm!

StationW:) | 2008-04-24 14:21

Hello!

Én most "fejeztem be" egy 90-es átépítését. Ha be akarod tenni a 16V motort, akkor kelleni fognak a kábelkötegek (motor+műszerfal) a vezérlőegység, és különbözik a gyújtórendszere is, valamint a kipuff. Ha egy komplett donor autód van akkor nem lesz baj.

mazda-auto.hu | 2008-04-23 07:06 Hooligan részére

Minden motohoz más értékek tartoznak. A 16 szelepesben 13 a maximum érték, a minimum 9,7 körül van.

Hooligan | 2008-04-22 21:13

Köszönöm a gyors reagálást. Egyébként a komplett blokkcserét (vezérléssel mindennel együtt) tervezem. Ha megtudhatom mennyi a minimum érték a kompressziónál? mert a mostani motorban a 7,5 nem túl jó. a másikat kb egy év állás után beindítás előtt mértem. Azt mondták ha "felkapja" az olajat még jobb érték lesz. de a majd' 11 es érték nem tűnik rossznak. a motornak először elég erős szelephangja volt de kb 20 mp múlva elcsendesedett. üdv

mazda-auto.hu | 2008-04-22 13:13 Hooligan részére

50 lóerőt plusz már igen jól érezhető. A kompresszió értékek a minimum fölött vannak, és a mért adatok szerint alig van eltérés a hengerek között. Nyilván a vezérlést is cserélni kell.

Hooligan | 2008-04-22 09:33

Sziasztok! Én is egy öreg 626 os felélesztésén fáradozom. Szerintetek érdemes motorcserével bíbelődni? mert én vettem egy 2.0i GT 16v 140 Le blokkot és azt szeretném átrakni a kocsimba (2.0i 90 Le). mértem kompressziót is hogy ne csináljak hülyeséget és érdekes eredményt kaptam. itt megnézhetitek: http://kep.tar.hu/localterminator/50571058#2
Tényleg sokat dob rajta az az 50 le??? illetve nekem még átkerülne a 4 tárcsafékes ABS es futómű is. Valakinek van esetleg tapasztalata hogy hol vannak a buktatók? Üdv Béla

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó