2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csep88 | 2008-03-11 12:45

Köszönöm a gyors választ.
Amennyiben közelebb lennétek hozzám, akkor biztos, hogy hozzátok hordanám a kocsimat. Sajnos az országban elég sok a hozzá nem értő autószerelő, sajnos volt vele tapasztalatom. Azonban Hévíz-Békéscsaba elég nagy távolság, a mai üzemanyagárak mellett.

mazda-auto.hu | 2008-03-11 12:10 csep88 részére

A szervónak a végállásnál lehet hangja, a féknek szintén (ha nem gyári), a vízcsövet meg kell oldani, cicergést pedig hallani kell. Akár ékszíj is lehet.

csep88 | 2008-03-11 12:01

Mazda 626 1990-es dizel; Sajnos a magas fordulatszám azóta is megvan. Az adagolós, azt mondta, hogy nem adagolós probléma. Lehet, hogy a jelző rossz, mivel valamikor jó, valamikor meg rossz, vagyis, az autópályán is valamikor 1000-rel megugrik a fordult. Meg most az alapjáratra is 1300-at mutat a 800 helyett.
Azóta van még egy két gond,
-a generátor eléggé cicereg (lehet csapágyas)
- fékezésnél a tárcsák eléggé nyikorognak (újak a tárcsák és a betétek is)
- a vízpumpába menő vízcső picit folyatja a olajat. (húztam rajta, de azóta is picit csöpög)
- manőverezésnél, jól alászedett kormányzásnál a kormány berángat, és hang jön a motortér felől

ferencz000 | 2008-03-11 09:57 mazda-auto.hu részére

Köszi a tanácsokat,elvittem szerelőhöz,kicseréli a hűtővizszivattyút,mert valószínüleg csak azzal van valami,mert nem kering körbe a víz.

mazda-auto.hu | 2008-03-06 11:39 ferencz000 részére

A hűtővíznek melegnek kell lenni, csak ne forrjon fel. A vízhőmérő mit mutat?

ferencz000 | 2008-03-06 08:01

A termosztát vadiuj,most rakták bele.
Utólag visszagondolva,mielőtt nekiálltak a hengerfej javításnak,akkor kiszedték a termosztátot,mondván rossz.
Pár napig termosztát nélkül jártam és akkor nem volt olyan gondom hogy melegedett a hűtőviz.
Elképzelhető hogy csak a termosztáttal van valami gond ?

mazda-auto.hu | 2008-03-05 07:54

1.A termosztát jó? 2. A hűtővíz hőmérséklete egyébként milyen? 3. Találkoztunk már olyan vízszivattyúval (igaz Toyotában), hogy elkoptak a lapátjai a rossz fagyálló miatt.

ferencz000 | 2008-03-04 18:02

Sziasztok !
Tudna valaki segíteni ?
Van egy mazda626-os
1990-es évjáratú 2000-es
dízelem.
Most javították,mert hengerfej repedése volt.
Most meg az a problémám,hogy a hűtő felső része nagyon melegedik.Gondolom ezért is lett hengerfejes.
Már megpróbáltam mindent,amit házilag meg lehet csinálni.Vízkőtlenítés,teljes
hűtővizcsere.Nem javult semmit.
Autószerelő azt mondja lehet hogy rossz a vízszivattyú.
Oké vettem egy szivattyút,de mikor átvettem,úgy láttam azon nincs olyan ami elromolhat.
Úgyhogy már nem vagyok benne biztos hogy be is kéne szereltetnem.
Van valakinek olyan tapasztalata hogy a hűtő felső része erősen melegszik?Termosztát is vadiúj.
köszi

tatai | 2008-03-02 21:51

Próbálta már valaki a Varga Gyula féle étolaj-dízel átalakítást?

mazda-auto.hu | 2008-02-28 07:51 csep88 részére

Erre így látatlanban nem tudunk válaszolni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó