2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
csep88 | 2008-03-11 12:45
Köszönöm a gyors választ.
Amennyiben közelebb lennétek hozzám, akkor biztos, hogy hozzátok hordanám a kocsimat. Sajnos az országban elég sok a hozzá nem értő autószerelő, sajnos volt vele tapasztalatom. Azonban Hévíz-Békéscsaba elég nagy távolság, a mai üzemanyagárak mellett.
mazda-auto.hu | 2008-03-11 12:10 csep88 részére
A szervónak a végállásnál lehet hangja, a féknek szintén (ha nem gyári), a vízcsövet meg kell oldani, cicergést pedig hallani kell. Akár ékszíj is lehet.
csep88 | 2008-03-11 12:01
Mazda 626 1990-es dizel; Sajnos a magas fordulatszám azóta is megvan. Az adagolós, azt mondta, hogy nem adagolós probléma. Lehet, hogy a jelző rossz, mivel valamikor jó, valamikor meg rossz, vagyis, az autópályán is valamikor 1000-rel megugrik a fordult. Meg most az alapjáratra is 1300-at mutat a 800 helyett.
Azóta van még egy két gond,
-a generátor eléggé cicereg (lehet csapágyas)
- fékezésnél a tárcsák eléggé nyikorognak (újak a tárcsák és a betétek is)
- a vízpumpába menő vízcső picit folyatja a olajat. (húztam rajta, de azóta is picit csöpög)
- manőverezésnél, jól alászedett kormányzásnál a kormány berángat, és hang jön a motortér felől
ferencz000 | 2008-03-11 09:57 mazda-auto.hu részére
Köszi a tanácsokat,elvittem szerelőhöz,kicseréli a hűtővizszivattyút,mert valószínüleg csak azzal van valami,mert nem kering körbe a víz.
mazda-auto.hu | 2008-03-06 11:39 ferencz000 részére
A hűtővíznek melegnek kell lenni, csak ne forrjon fel. A vízhőmérő mit mutat?
ferencz000 | 2008-03-06 08:01
A termosztát vadiuj,most rakták bele.
Utólag visszagondolva,mielőtt nekiálltak a hengerfej javításnak,akkor kiszedték a termosztátot,mondván rossz.
Pár napig termosztát nélkül jártam és akkor nem volt olyan gondom hogy melegedett a hűtőviz.
Elképzelhető hogy csak a termosztáttal van valami gond ?
mazda-auto.hu | 2008-03-05 07:54
1.A termosztát jó? 2. A hűtővíz hőmérséklete egyébként milyen? 3. Találkoztunk már olyan vízszivattyúval (igaz Toyotában), hogy elkoptak a lapátjai a rossz fagyálló miatt.
ferencz000 | 2008-03-04 18:02
Sziasztok !
Tudna valaki segíteni ?
Van egy mazda626-os
1990-es évjáratú 2000-es
dízelem.
Most javították,mert hengerfej repedése volt.
Most meg az a problémám,hogy a hűtő felső része nagyon melegedik.Gondolom ezért is lett hengerfejes.
Már megpróbáltam mindent,amit házilag meg lehet csinálni.Vízkőtlenítés,teljes
hűtővizcsere.Nem javult semmit.
Autószerelő azt mondja lehet hogy rossz a vízszivattyú.
Oké vettem egy szivattyút,de mikor átvettem,úgy láttam azon nincs olyan ami elromolhat.
Úgyhogy már nem vagyok benne biztos hogy be is kéne szereltetnem.
Van valakinek olyan tapasztalata hogy a hűtő felső része erősen melegszik?Termosztát is vadiúj.
köszi
tatai | 2008-03-02 21:51
Próbálta már valaki a Varga Gyula féle étolaj-dízel átalakítást?
mazda-auto.hu | 2008-02-28 07:51 csep88 részére
Erre így látatlanban nem tudunk válaszolni.