2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:35 Lacus részére

 Valóban lehetséges, hogy a légtömegmérő hibája okozza a rángatást.

Spot | 2014-06-22 15:42 Gabor83 részére

Azt még talán letutod szedni szerintem jó kis munka !!

nekem a kaszni felöli takaró lap van mind a kettő totál lekopva !! azt csak a tükörrel eggyütt aztán elviszem lefújni !!:)

Gabor83 | 2014-06-21 10:42 Lacus részére

 Szia,

 

Én is ezzel szenvedtem, ez sajnos, elég sok mindentől lehet.
Gyertyakábelek is rendben vannak? Légtömegmérőt tisztitottad már?

Más:
Le kellene cserélni a tükörlapot (626 GF), illetve a tükör külső-elülső fényezett felületet.
Le tudom ezeket szedni a teljes tükör eltávolítása nélkül?

Jó hétvégét!
Gábor

Lacus | 2014-06-19 16:32

Sziasztok ! Egy '98 as 2.0 GLX em van. Eddig /2.5 éve/ hibátlanul tette a dolgát, de most  azt vettem észre, hogy ha mélyről húz a motor, akkor egy pillanatra mintha kimaradna a gyújtás. Csak egyszer teszi ezt, és utána rendesen pörög a gép. Ja! Klíma is be volt kapcsolva. Soha máskor nem tudom előidézni ezt a jelenséget, csak ilyenkor. Ez valami bajt jelez, vagy csak nagy a motor terhelése és ezért van ez a jelenség. A Gyertyák jók, légszűrő is tiszta, a fogyasztásom is jó szerintem. /7.5 lit./100 klímával/

Segítsetek légyszi' hogy javítás, vagy semmi gond.

kelehead | 2014-05-30 21:39 anulu29 részére

 Köszönjük,hogy megosztottad a tapasztalataidat.További sikeres autózást!

mazda-auto.hu | 2014-05-30 13:06 anulu29 részére

 Köszönjük aktív fórum tagságodat! Minden jót neked is!

anulu29 | 2014-05-29 12:58

Búcsozom tőletek tisztelt típus társak!

Ma kifizették az utolsó részét is a jó öreg mazdám vételárának. Vevője és környezete is meg van elégedve a szerzeményével, de lehet is hiszen rengeteget törödtem az autóval. Ezúton szeretnék köszönetet mondani minden segítő szándéku hozzászolónak ill. a topic/honlap üzemeltetőjének ! Remélem néha én is tudtam kis segítséget nyújtani neketek. További balesetmentes közlekedést kívánok mindannyiotoknak!

 

Tisztelettel: anulu alias Tóth János

pubee23 | 2014-05-27 13:47 Spot részére

Sziasztok Sorstársak!

Turbó vagy intercooler cső kell neked? Turbócsövem van nekem egy! Gyári.

Az intercooler cső szívócsonki részét otthon megcsináltam magam, egy darab turbócső-gumidarabbal! Tökéletes!

A turbót is saját magam cseréltem ki és tökéletes lett.

 

Ja azt nem modtam hogy áll a kertemben egy donorautó:), ebből gazdálkodtam.

 

A hátsó futóműnél sokszor kell a csúszkákat ellenőrizni, karbantartani, segít az abs jeladónak!!! 

BluElite | 2014-05-23 14:13 Spot részére

 Sok sikert! mindenképpen írd meg a tapasztalatod!

 

Nekem ez a tuning célokra árult szilikon cső tökéletesen megtette.

 

Megvan a régi is, lehet, majd megpróbálonm egyszer megbarkácsolni.

Spot | 2014-05-23 12:26

 Na futok egy kört ezzel turbó csővel én is ugyanis nekem is a Japkerba 91000,- +áfát mondtak szóval a gyári 115000 ft

 

Elmentem venni egy önvunkanizáló gumiszallagot 3000ft  10méter 38mm széles megnézzük mit ér ha nem akkor veszek turbó csövet 7000ft ért

 

Dokumentálok és megkeressük a legjobb megoldást erre a dologra ;)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó