2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


B2.5LB | 2011-10-26 13:14

Üdv. Mindenkinek! 2001-es évjáratú B2500-asunk van.136000km van benne.Évente kell min. 1db izzítógyertyát cserélni.Összesen 10-et már biztosan cseréltünk.Ennél a típusnál ez normális??

steff | 2011-09-03 13:20

Tisztelt Szakértő Úr! Érdeklődöm a Mazda B2500 WLAT hibakódok olvashatók e OBD II interfésszel vagy villogó kódokkal?

Csababacsi | 2011-08-18 19:00

Rendben. csaba1120@freemail.hu az email címem, kérem küldje el a tel. számát.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 15:59 Csababacsi részére

9805,-Ft a jó tömítés + postaköltség.

Csababacsi | 2011-08-18 14:52

A vastagságot a szimering külső felületére értem ahol felfekszik.

Csababacsi | 2011-08-18 14:45

Az alvázszám alapján ezt a cikkszámú szimeringet adta de ez nem jó. SA 0127165
Az alvázszám: JMZUN8F424W316822
A külső belső átmérő megeggyezik de a vastagsága nem. Az eredeti szimering az fele olyan vastag mint amit hoz a katalógus.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 09:01 Csababacsi részére

Add meg a cikkszámot amit a Mazdától kaptál, mi peding tudunk jót küldeni.

Csababacsi | 2011-08-17 17:56

Üdv Mindenkinek!
2003 évj. Mazda B2500 autóm van. Hátúl a difiből csöpögött az olaj a kardán felöli szimeringnél. Alvázszám alapján rendeltek új gyári szimeringet ami nem lett jó. Külső belső átmérő megeggyezik de a mélysége nem. Ezután elmentem egy mazda szalonba de a szervizes se tudta mi az oka mert alvázszám alapján neki is azt adta ki mint előtte az alkatrészboltba. Az autó magyarországi és nem volt cserélve semmi rajta. Ha valaki tudna segíteni vagy cikkszámot a szimeringről azt megköszönném. Üdv: Csaba

steff | 2011-08-12 22:19

Tisztelt Szakértő Úr! köszönöm válaszát. Nem vagyok első tulajdonosa az autónak, így nem tudom fordult e elő izzitó gy. leolvadás! A kompressziót hamarosan megméretem. Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu | 2011-08-11 09:32 steff részére

Kompressziót kellene mérni. Az izzítógyertyák cseréjénél, a régi gyertyák között volt olyan, amiből hiányzott a csúcs egy darabja? Sajnos nem ritka, hogy 100000 km után az izzítógyertyákból leolvad egy darab, mely vagy gyorsan távozik a hengerből, vagy beleragad a dugattyútetőbe, felsérti a szelepeket..stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó