2024. November 22. Péntek - Cecília

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


B. Gábor | 2012-11-05 22:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, a gyors választ, esetleg valamit tudna mondani, hogyan tudnám a hibát pontosan behatárolni? Az autóban elvileg 157.000km van, amely összességében az állapotát nézve nagyjából hihető. A másik, hogy céges volt és szerintem nem sokat törődtek vele. Ennek fényében esetleg tud közelebbit mondani?

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:45 B. Gábor részére

Valószínűleg az adagolóval nem stimmel valami.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:44 blaci1975 részére

Nem.

B. Gábor | 2012-11-03 00:08

Sziasztok! Bognár Gábor vagyok. Van egy B2500-öm, e miatt regisztráltam ide. Segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott már valaki ilyen jellegű hibával. Hidegen mikor indítom az autót, megvárom a hosszú izzítást, nagyon pöccre el is indul a motor, majd kb. 15-30s múlva elkezd egyenetlenül járni, rázkódni és, ha nem tartom kicsit fordulaton úgy kb. 1250-en le is áll. Ha leállt nagyon nagy kínlódás árán indul el ismét, ilyenkor szürkét füstöl, mintha nem égne el tökéletesen a gázolaj, érezni is a gázolaj szagát. Kb. 2-3perc járatás után már semmi baja. De, ha ezen belül próbálok meg elindulni nagyon erőtlen, ugyan úgy szürkét füstöl és leáll és megint lehet kínlódni. Ha hagyom alapjáraton járni és kint pumpálom a kézi tápszivattyúját, ami a gázolaj szűrőház tetején van akkor eddig még nem állt le, de ugyan úgy rázkódik, mintha nem menne minden henger. Vissza ejtheti az üzemag.-ot vagy lelevegősödik? Esetleg porlasztó, ezt abból gondolom, mert kb. akkor kezd el dadogni rázkódni, amire az izzító gyertya kihűl. Szerintetek mi lehet? Valaki találkozott már ilyen hibával? Ja gázolajszűrőt 10.000km-enként cserélem az olajcserével egybekötve. Segítségeteket előre is köszönöm!

blaci1975 | 2012-11-01 14:10

Üdv! Szeretném tudni a BT-50 és a B2500-as 2000-es évjáratú autó sebességváltója megegyezik?A választ köszönöm.

gyuszi | 2012-10-27 20:30

Köszönöm az eddigi segitséget ! Ma reggel a tulajdonos elszállitotta az autot Mazda szervizbe ( ha múködik majd elmondja a megállapitott hibaokot ) !

lehozsoci | 2012-10-27 12:07 gyuszi részére

Hello gyuszi! A BT-50-nek van egy gyakori hibája, kábelszakadás! Ha megnézed az üzemanyagszűrő mögött van a kábelköteg a motorhoz csatlakoztatva, önindítózáskor látható a motor masszív kilengése ami anyagfáradást, szakadást okozhat a kábelkötegben. javaslom, hogy járó motornál óvatosan mozgasd a kábelköteget és figyeld hogy látható-e azonnali változás. A másik ok a nyomás drasztikus csökkenésére az injector hiba. Tudom említetted, hogy lett ellenőrizve de én ezt újra megnézném nagyon precízen! indítás után, vagy csak indítózva kb 5 mp-ig 3-4ml ok,afelett hiba Üdv Zsocibá

gyuszi | 2012-10-26 21:12

sziasztok . A Nagynyomásu pumpát 1 alk ellenörzés + mechanikus szelep csere . 2 alk ell + hozamszabályzószelep cs . 3 alk (átküldték másikBOSCH hoz )előszivattyu + tengely cs + rail csö nyomásmérő gomba cs. Összeszerelés után hibamentes csak 1 órát mük és megáll ! Start 3 mp jár és megáll,azonnal inditva 3 mp jár !Hibatár üza rendszer nyomás vesztés . Élöbe nézve inditáskor 420 BAR mejd gyorsan esik 130 ig ! Résolaj NINCS . 2008 Évj 131000Km .

lehozsoci | 2012-10-26 13:52 gyuszi részére

Szia Gyuszi! Erős a gyanúm, hogy tudom a hibád okát. De ha lehet megírnád, hogy mi a hibakód(kódok), valamint a leállások rendszertelenül történnek-e? Leszereltétek a nagynyomású pumpát tesztelésre? Milyen évjáratú az autó, alvázszám is jó lenne... Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-10-26 08:50 gyuszi részére

A legolcsóbb alkatrész, melynek hibája hasonlóan kiszámíthatatlanul jelentkezhet, a pumpa hozam/nyomás szabályzó szelepe. Esetleg ezt érdemes lenne kicserélni, illetve a kábelezést (csatlakozókat) ellenőrizni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó