2025. Április 2. Szerda - Áron
Mazda B2500, és BT-50 fórum.
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mozgásban a Mazda5 hibrid.
Áldott Karácsonyt, Boldog Új Évet!
RX-8 tuning szabályok nélkül.
MAZDA SHINARI.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Rozi | 2015-12-05 23:26
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Bt-50-re szeretnék sárgumit(4x4) venni a BFGoodrich Mud Terrain T/A Km2 lenne a kiszemelt áldozat. A gyári gumik ugye a 245/70R16 ami nincs ebből a típusból. Ami szóba jöhetne az a 235/70R16 ill. a 255/70vagy65/R16. Ami még bonyolítja a dolgomat, hogy vennék hozzá lemez felnit is (mivel csak akkor raknám fel ha tudom, hogy szükség lesz a durvább gumikra) és megvan a lehetőség a „ET” variációra. Most ugye ha jól tudom a gyári alufelni ET-13-as. Mivel a gumisoktól nem kapok túl nagy segítséget ezért kérném tőletek. Jártam már úgy, hogy a különböző gumik amiket kölcsönkaptam hozzáértek a karosszériához. Nem szeretnék úgy járni, hogy négy új gumit vaterázhatok el.
A másik kérdés pedig a csörlő lenne, milyen típusok jöhetnek szóba ami elfér. Aki már végigjárta ezt a témát és sikerrel járt kérem írjon.
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-04-10 09:49 Rauros részére
Nem jellemző hiba, de persze bármi előfordulhat.
Rauros | 2015-04-10 09:37
mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:28 MB2500 részére
Teljesen normális, ha hidegen beindulás után még jó darabig működik az izzítás. A vízhőfok jeladó gombát esetleg érdemes kicserélni.
A szabadonfutó rendszer esetében valószínűleg a vákuum körül van probléma. A csöveket át fújatni, illetve megtakarítani a vezérlő kapcsolót.
MB2500 | 2015-02-03 20:07
Tisztelt mazda-autó!
Az én (MB2500) kérdésemre tudna valamilyen tippet adni? Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:46 b2500 részére
Pl. izzítás, porlasztás..
b2500 | 2015-01-31 12:14
Üdv: mindenkiek.Nekem olyan problémám van,hogy a motor indítása után nincs meg a dúsítás (szivató).És a motor is olyan mint ha néha nem robbanna be az üzemanyag alacsony fordulaton.(rángatózik a motor).mik lehetnek a problémák?estleges válaszokat köszönöm.
MB2500 | 2015-01-16 22:20
Sziasztok! Két problémára keresnék választ: - az utóizzítás a motor beindítása után több percig történik, emiatt (gondolom) nagyon sűrűn kell izzítógyertyát cserélném; - minden beindítás után az Rfw lock lámpa világít a műszerfalon, akkor is, ha előzőleg kikapcsolásra került. Köszönöm a segítséget!
Rauros | 2014-11-21 12:22 simonzs részére
simonzs | 2014-11-20 21:55 Rauros részére
Üdv, ahogy írtam: müa ház nélkül, csak a panel van. Olcsón lehet venni komplett kapcsolót pl itt, elvileg ez ugyanaz: http://www.aliexpress.com/item/2014-New-High-Quality-Electric-Power-Window-Master-Control-Door-Switch-For-Mazda-6-2003-2004/2039310941.html