2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dexx33 | 2012-06-04 15:37

Igen az uj hatosoknal is igy mukodik a regeneracio ez ez az eggyetlen modja annak hogy tudod eszrevenni. pld. ha 6é km/ora 4. fokozatban 4 l/100 akkor a regeneracio alatt ez 8 lesz, utanna meg ujra negyre ugrik de legjobban a tempomat bekapcsolasanal veszed eszre! En a biztonsag kedveert kiszereltem es nem erdekel. 2300€ az igazan jo ar, nekem is ennyit mondott a mazda es lehet hogy nemsokara ujra kellesz mert a varosi hasznalatban eltomodik ez is! Vetesd majd ki es nefelj a muszakin nem nezik es az emiszioid is jok lesznek mert az eges a motorban zajlik nem a kipufugoban! Nekem egy cseppet sem kormol a kocsi. Annyi hogy van egy pici enyhe dizel szaga de az az osszes autzonak van mert nem mindeggyikukben van ilyen. pld nalunk ez opcio es lehet erte fizetni, azaz meg tudod venni a gondokat!!! He-he...

N.I. | 2012-06-04 15:20 Dexx33 részére

Hali ! Ezt milyen motorral szerelt diesel DPf -es kocsival próbáltad ? csak mert a 143 LE 2,0 Diesel Dpf nél szerintem más a csatlakozó a motortérben mint egy 140 LE ugyszintén Dpf es Dieselnek. vagy próbálta már valaki ezt mindkét típusnál ? Egy 143 LE nál a 6 pólusu csatlakozó fekete színü és csak 4 csatlakozó van használatban a 140 Le nál fehér színü és öt használt lába van . Nem biztos hogy ninden típusnál ugyan azt a lábat kell leföldelni ! ( EZ CSAK FELVETÉS / ÉSZREVÉTEL )

csonkasz | 2012-06-04 14:27 tasmate részére

9 bejegyzéssel a Tied alatt írtam, hogy én honnan tudom, hogy regenerálás van. Bár nekem 5-ösöm van, nem tudom tudom mennyire kompatibilis a 6-ossal, de sztem nagyjából hasonló lehet.

tasmate | 2012-06-04 14:23

Kedves Mazda-auto es forum-tarsak! Masfel eves, 15ezer km-t futott Mazda6-osom most kapott uj DPF szurot, mert az elso teljesen megadta magat, cserelni kellett (2400 EUR + AFA...). A kerdesem igen egyszeru: honnan latom hogy az szuro regeneralja magat? Honnan tudom hogy mikor nem szabad leallitani? Mire figyeljek hogy az uj DPF tovabb birja? Az eddigi 15e km alatt semmi regeneraciora utalo jelet nem lattam, gyanus hogy ez is vezetett a DPF cserehez (bar nem ertek hozza). Koszonom, Mate

Fecó | 2012-06-04 01:58 csonkasz részére

Üdv! Köszönöm! Hóra Ferenc

Fecó | 2012-06-04 01:57 Dexx33 részére

Üdv!Megkaptam! Köszönöm! Hóra Ferenc

Kaszas | 2012-06-03 21:46 Dexx33 részére

Szia! Engem is érdekelne a „ Kisvárosi-falusi srác” elérhetősége, már sok magyar forintom bánta a hozzáértés hiánya. Címem: kriszp@freemail.hu Nagyon Köszönöm! Krisztián

Dexx33 | 2012-06-03 19:17 Fecó részére

Valaszoltam emailben! Az egyeduli dolog amiert nem ide irom az elerhetoseget az az hogy nem akarok reklamokat kreallni mert nem azert osztottam meg a infoimat. A masik dolog meg ha nekem ir vagy hiv valaki akkor tudok rogton valaszolni es nem kell belyegyzeseket bongesznem! Hat ennyi! A M6nmegoszatassal semmi bajom, nekem is az van es latod nem szankedom keresni ezekkel az informaciokkal de ha miondent ide irok akkor ki az aki tobb szaz beirast olvas vegig mig megtud valamit? Senki! Akit erdekel az ir vagy hiv akit meg nem azt nem banom mindenki szive joga hogy mit csinal hol hogyan es mennyiert!!!LoEQ

csonkasz | 2012-06-03 17:40 Fecó részére

12-13 bejegyzéssel alább megtalálod a címét és a számát is. A száma javítva van!

Fecó | 2012-06-03 15:38 Dexx33 részére

Üdv!"DPF-es rokonsrác"(ha esetleg meg nem sértlek,de bocsánat)! Szerintem nagyon köszönhetjük hasznos infóidat,és én szívem szerint,meg osztanám Mazda6 index fórumon!Lehet? Had kérjek némi infót a Kisvárosi-falusi srácról,hol lelhető,E-mail,esetleg telefonszáma kérhető?De a te E-mailed mi lenne? címem:hora.f@monornet.hu Köszönöm! H Ferenc voltam.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó