2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-03-24 14:27 Piezzo részére

Megpróbálok segiteni,bár VARGA ÚR,lehet megharakszik rám. A motortérben egy relé felel többek közt az adagoló áramellátásáért. Ha jól emlékszem zöld szinű,de nem biztos. A lényeg:ha az autó abszolut nem indul,meg kellene próbálni egy hajszáritóval a mtortérben lévő reléket megmelegiteni EGYENKÉNT,és értelem szerüen ahol beindul azt a relét kivenni és megtisztogatni vagy a lábain hajtani,mert nincs kontakt. Csak azért irtam,mert már két ilyen esettel is találkoztam. ÜDV.

Piezzo | 2013-03-24 13:32

Tisztelt Szakértő Úr! Van egy 2003-as Premacy 2,0 DI TD GT 74KW-os autóm. 185000 km van benne. Mostanában azt csinálja, hogy hidegben nem indul be. Az önindító forog szépen, az akksi jó. Van, hogy elindul, de kb 20 másodperc múlva leáll. Mikor elindul erre a kis időre akkor szépen megy. Sokszori próbálkozás után sikerült beindítani és mikor egy kicsit bemelegszik, onnantól semmi baja. De mától nem sikerül beindítanom csak ezekre a kis időkre és leállítja magát. Segítségét kérném, hogy mi lehet a hiba oka.

csavez11 | 2013-03-24 09:13

Tisztelt szakértő úr! Tudna e segíteni abban hogy hol kaphatok hozzá megbízható használt FŐTENGELYT mert újat biztos nem fogok belerakni! KETTÉTÖRT A FŐTENGELYEM ÉS A BIZALMAM IS EZEK UTÁN

csavez11 | 2013-03-24 08:59

Tisztelt Szakértő Úr ! Régóta tetszett a 6-os mazda modell de nem tudtam venni újat anyagi okok miatt. 2012 nyarán sikerült vennem a gyönyörü 2003 disel sportcombit kisseb hibáit megcsináltam . szervízeltem becsoletesen csak eredeti alkatrészeket raktam bele legjobb olajakat kapta aztán héten péntek délután kicsi kopogó hangot hallotam mikor a nejem elindult vele bevásárolni 2 óra mulva hiv telefonon hogy valami történt a kocsi motorjával mert furcsa hangja van gyorsan elmentem megnézni és mint ha nem ment volna 1 henger haza trélerztem az autól.Később kiderült hogy ELTÖRT A FŐTENGELYEM.Hogyan lehetséges ez egy ilyen MINŐSÉGÜ AUTTÓNÁL .

Spity | 2013-02-18 13:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm és várom a próba eredményét!

mazda-auto.hu | 2013-02-18 13:36 Spity részére

Az elérhető gyári vonatkozó leírás nem tesz említést végállások közötti öntesztről, csak a lámpa felkapcsolása utáni közvetlen pozíció korrekcióról. Csak azt tudom ígérni, hogy legközelebb kipróbálom. Persze a korábbi GH-s GTA-kon csak kanyarba bevilágító lámpa volt, nem pedig kanyarkövető, így az évjárat sem mindegy.

Spity | 2013-02-18 13:05

Ezért érdeklődöm hogy hibás lehet-e az enyém hogy a fel-le tesztet nem végzi?

Spity | 2013-02-18 12:39

Engedje meg,hogy ellent mondjak,és nem is a menetközbeni öntesztről beszélek hanem a motor inditásánál végzett öntesztről ami világító lámpáknál látható is! Az én GTA-m is végzi ezt csak a jobbra-balra teszt látható a le-fel teszt nem! Más 2012-es tipusoknál (Opel, Mercedes) mind a 4 irány látható, tapasztalható!

mazda-auto.hu | 2013-02-18 11:13 Spity részére

Elvileg ezekben az autókban (évjárat) már egyik funkció sem végez két végállás közötti mozgást, hiszen akkor menet közben a fényszóró bekapcsolásakor balesetveszélyt okozhatna. Korábban az állandó világításos autókban volt ez a fajta önellenőrzése a Xenon magasságállító rendszernek.

Spity | 2013-02-17 11:54

Tisztelt Mazda Szaki! Van egy 2011-es Mazda 6 GTA-m és az AFS rendszerű világítással kapcsolatban lenne kérdésem! Az autó inditásánál, bekapcsolt világítással milyen műveletet kell végre hajtania a xenonnak? Tehát le-fel és jobbra-balra vagy csak valamelyiket ezek közül?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó