2024. November 24. - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-22 12:12 ms080608 részére

Az eredetihez képest ennél jóval nagyobb többlet teljesítmény sem jelenthet gondot a féltengelyeknek. Természetesen egy erősebb motorral könnyebb hamarabb tönkretenni a csuklókat, de törésre nem kell számítani.

ms080608 | 2013-04-22 10:51

Tisztelt "mazda-auto.hu"! Van egy 1.6-os 1993-as évjáratú mx-3 SOHC típusú mazdám. Éppen motorcsere előtt állok, és azt mondják, hogy a mostani váltómmal össze lehet hozni a 323 1.8-as DOHC BP (128LE) motort. Ebben az esetben, ha ez megvalósítható, akkor az 1.6-os féltengelyeinek bírnia kell a plusz terhelést, illetve nyomaték különbséget? (persze egy jó féltengelyről lenne szó) Nem lenne balesetveszélyes? Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszát!

mazda-auto.hu | 2013-04-22 10:13 Kopka részére

Ha közvetlenül a kuplungcsere után jelentkezett, akkor valószínűleg valamelyik kábel, vagy csatlakozó megsérült. Elsősorban testkábelre gondolunk. A hibakódok jellege arra utal, hogy a vezérlőegység elveszti egy időre a kapcsolatot a különböző részegységekkel (befecskendező, hozamszabályzó, EGR...)

Kopka | 2013-04-22 09:27

Mazda 6 2004-es diesel.Kuplungozva volt nemrég, azután jelntkeztek a problémák. Ingadozó alapjárattal kezdődött .Egyre sűrűbben leállt a motor.Indítás után azonnal működött, ezért a nagynyomású szelepre gyanakodtam. Kicseréltem, de a hiba azóta is fennáll. Olyan szinten, hogy beindul és 5-30 másodpercig jár a motor. Fordulatszámot felveszi, gázolajszűrőt cseréltem. Kétségbe vagyok esve :( Univerzális kódolvasóhibák: P0628, P0200, P2149, P0401, P1211 .Tanácsot kérnék, hogy mi lehet még a hiba oka vagy mit nézzünk még meg. Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2013-04-15 08:19 villantl részére

Köszönjük a visszajelzést!

villantl | 2013-04-15 07:25 mazda-auto.hu részére

Igaza volt, 5 szál komplett el volt törve, tehát nem csak a csomagtér gomb nem működött, hanem a tolatólámpa és a ködlámpa sem...

szucsif | 2013-04-11 13:45 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segítséget !

mazda-auto.hu | 2013-04-11 08:26 szucsif részére

Valóban van egy világítás kontroll modul, de a cseréje előtt mindenképpen ellenőrizni kellene a kábelezést, különösen a plató és a fülke között, illetve a plató alatti szakaszt.

szucsif | 2013-04-10 21:16

Üdvözletem mindnekinek! Kezdő vagyok a fórumozásban , nem tudok hogy jó helyen érdeklődök-e? 2007-es Mazda BT50 freestyle Double-Cab autómban Nem működik a hátső helyzetjelző, illetve a rendsz világítás.Égőket biztosítékot is cseréltem de továbbra se világít. Az automeisteres munkafelvevő, hogy egy kis elektronikai egységet kell cseréli ami alsó hangon 80 ezer forint.Érdeklődnék arról hogy van-e más hibalehetőség vagy egyszerűen cserélni kell?

mazda-auto.hu | 2013-04-09 08:01 villantl részére

Tehát ha az autó nincs bezárva, akkor nem nyitható a csomagtér a gombbal. Elképzelhető, hogy kábelszakadás van, melynek legjellemzőbb pontja, a karosszéria, és a csomagtérajtó közötti gumicső. Ezen belül eltörhetett a kábel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó