2024. December 30. Hétfő - Dávid

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-06 08:43 Safi részére

Elképzelhető, hogy szorul a jobb oldalon elöl, vagy hátul a fék. A másik lehetőség, hogy a kormánymű szervó rásegítő rendszerében van probléma. Ennek kizárása kicsit veszélyes próba. Fel kell gyorsulni, majd üresben gurulni, és leállítani a motort, de a kulcsot fordítsd vissza a leállítás után gyújtásra, vagy ACC állásra, nehogy a kormányzár lezárjon! Ha így nem húz, akkor a kormányműben van a gond.

mazda-auto.hu | 2013-05-06 08:39 davidadri részére

A másik fórumunkban már válaszoltam.

Safi | 2013-05-05 20:12

Tisztelt Szakértő! Tanácsot szeretnék öntől kérni,hogy merre tovább.Van egy mazda premacy 2.0 DITD 2000évj autóm amit nemrég vásároltam.A problémám a következő: a kocsi erősen jobbra húz a kormányt nem lehet elengedni mert azonnal elbukik jobbra.Csak úgy megy egyenesen ha balra tartom a kormányt.Futóművesnél már kétszer voltam és esküszik,hogy tökéletesen beállított minden paramétert.Amit tudni kell: zsír új nyárigumik,elől mindkét oldalon új toronycsapágy szett,hátul új gázos lengéscsillapítók.Elvittem a kocsit a műszaki vizsgabázisra és padon megnéztek mindent,és mindent rendben találtak a futóműben.Mi a véleménye mi lehet a hiba? Köszönettel:Tamás

davidadri | 2013-05-03 17:13

Tisztelt szakértő! Olyan gondom lenne,hogy van egy 2004 es mazda 6 osom 2.0 diesel!!280000km nél járok vele és állandó baja h tele van az intercooler hűtőm olajjal....2xcseréltem turbót és egyszer felújitottra ami ugyanugy ette az olajat tovább,utána vettem egy gyári bontottat elvileg kevés km-eset..ettől sem változott a helyzet ,zabálja a mazda az olajat,szakszerviz azt mondta h ismét turbó csere,mert igazábol a turbó nyomja bele a coolerhűtöbe az olajat!!de most vegyek megint turbót a kocsira,valami tanácsot szeretnék kérni..!!

majestic57 | 2013-05-03 09:57 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! A hibát a levegőszűrő alatt futó üzemanyag cső okozta, ami a rezgés hatására kidörzsölődött és megrepedt. Köszönöm a segítséget.

majestic57 | 2013-05-02 15:32 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ

mazda-auto.hu | 2013-05-02 14:59 majestic57 részére

Valószínűleg levegős a gázolaj szívóoldal, de az is lehet, hogy más okból nincs meg az indítási nyomás, de a pumpálással eláérhető az alsó határérték. A levegősödést esetleg otthon ki lehet szűrni, de a nyomásméréshez már szervizt javaslok.

majestic57 | 2013-05-02 13:09

Tisztelt Szakértő! Mazd2 1,4 diesel autom nem indul. Pontosan ha hossza ideig 3-4 óra áll, utána nem indul.Ilyenkor a levegőszűrő bal oldalánál van egy kis pumpa, (gázolajszűrő cserénél szokták nyomkodni) amivel ha sokszor pumpálgatok, nehezen beindul, de látok az odavezető csövön keresztül légbuborékokat.Indulás után egyenetlen az alapjárat, majd pár perc után. ha felmelegszik tökéletesen működik. már rövid 20 perc leállás után is egyenetlen az alapjárat.A gázolajszűrőt kicseréltem Mi lehet a hiba? Hogyan lehetne orvosolni a problémát? Várom mielőbbi válaszát. Köszönettel MGY.

Anonymous | 2013-04-24 00:27 Hozzászólás szerkesztése

Köszönöm a segitséget!A a vezérlőegység csak vissza volt kapatva a nyulványhoz!De minek kellet azt leszerelni? Szükségem lenne még egy kicsi segítségre,az air bag lámpa a müszerfalon 4-et majd 8-at villan azt hiszem 3x vagy 4x ismétlődik azután pedig folyamatosan világít,ez már kuplungozás elött jelentkezett.Az ülések csatlakozoit,és a központi egység csatlakozását kitisztitottam,mit lehetne még megnézni? Előre is köszönöm a segítséget! Mellesleg van egy magasnyomásu szelepem bolti ár alatt:)

ms080608 | 2013-04-22 12:15 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! Nagyon szépen köszönöm a válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó