2025. Január 11. Szombat - Ágota
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-08-16 10:41 premacy részére
A szervóba 0,92 Liter ATF II. vagy ATF III automata váltó folyadék szükséges. A fékfolyadék általában 6 dl.
mazda-auto.hu | 2010-08-16 08:49 low82 részére
Mazda B2500 4x4: hátsó diff: 1,85L 75w-90 vagy 85w-90 mindenképpen LS azaz Limited Slip GL-5-ös olaj. A hajtáslánc többi elemébe 75w-90 vagy 85w-90 GL-4, GL-5 hajtóműolaj, első diff: 1,5L, osztómű: 2L, váltó: 3,2. A motorba 6,5-7 L közötti mennyiségű motorolaj szükséges.
Nyomtatott kezelési könyvet esetleg még tudunk rendelni és postázni, kb.:3500Ft+postaköltség.
premacy | 2010-08-14 18:40
Üdv!
Érdeklődnék hogy 2002-es 2.0 DITD Premacynak mennyi a váltóolaj, fékolaj, szervóolaj betöltési mennyisége?
Továbbá kérem írja meg hogy szervóolajból milyet ajánl?
köszi
low82 | 2010-08-14 07:50
Üdvözletem!
Kérdésem egy B2500-assal kapcsolatos.
Az autó 2006-os gyártású(az utolsók egyike a B2500-ból), turbódízel és négykerék-hajtású.
Sajnos semmiféle szervízinfót nem találtam róla, viszont felhasználói kézikönyvet sem kaptam hozzá...
Olyan adatokra lenne szükségem, mint:
-Hátsó hídba milyen olaj való és mennyi (önzáró differenciállal szerelt)
-Osztóműnél ugyanez lenne a kérdés
-Váltónál úgyszintén
-Motorolaj mennyiségére is szükségem lenne
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy egy javítási kézikönyvet - akár elektronikus formában is - honnan tudnék beszerezni ehhez az autóhoz?
Köszönöm, üdvözletel:
Pádár Árpi
mazda-auto.hu | 2010-08-13 15:48 dinda részére
Kedves dinda! Ezeknél a típusoknál valóban létezik a munkahenger "csavaros" alaphelyzetbe állítása, a szabályzás esetében pedig az általad írottal szemben a valóság az, hogy van egy alapméret (vastagság) melynek eléréséig megengedett eljárás a felszabályzás, sőt egyes ma is kapható Mazda típusoknál a gyári utasítás részét képezi ilyen jellegű problémák esetén.
Igazad legfeljebb abban lehet, hogy egy fék javítása csak kimondottan szakműhelyben ajánlott, így esetleg nem kellene bátorítanom (segítenem) az otthoni fékszereléseket.
Csabi626 | 2010-08-13 15:21
Kedves dinda!
Örülök hogy ennyire aggódsz az életemért :D
Valóban a kézifék állítócsavarjáról volt szó. A szabályozás tekintetében viszont úgy tudom, hogy van a "gyári" és van egy minimum vastagság érték, és a kettő között a szabályozás megengedett.
dinda | 2010-08-13 14:58
Még annyi hogy amit Csabi állított az nem a kézifék volt?
dinda | 2010-08-13 14:54
Kedves Csabi626 és Szakértő!
Nem lehet közelebb állítani a betéteket, mert azt a munkahenger állítja.
Féktárcsát meg nem szabályozunk, mert elveszti a kellő vastagságát, pont ezért nem éri el a betét.
Ezt tudnia kéne a szakértő Úrnak!
Vagy ha nem fontos a Csabi626élete akkor javasolja, hogy az elsőt is szabályoztassa fel!
Üdv:
Egy autószerelő
U.i.: a légtelenítés nem fog segíteni!
mazda-auto.hu | 2010-08-13 11:15 Csabi626 részére
Valószínűleg még közelebb kell állítani a betéteket. Egy légtelenítés sem ártana.
Csabi626 | 2010-08-13 08:34
Ja, és még annyi, hogy az olajkört nem bontottam meg, így nem is légtelenítettem, és egyébként elől tökéletesen működnek a fékek.