2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-09-03 10:32 swinn részére

El kell fordítani a "dugót", és úgy kihúzni.

swinn | 2010-09-03 10:05

Bocsánat még azzal kiegészíteném, hogy a tompított izzó égett ki,nem az index.

swinn | 2010-09-03 10:03

Üdvözlöm!

Elnézést kérek ,hogy egy ilyen amatőr kérdéssel keresem meg Önöket.Fél éve vagyok egy Mazda Sedan 323F, 1.4-es tulajdonosa,2003-as évjáratú.A napokban az anyós ülés oldalán elől kiégett az izzó. Cserélni szeretném,de sehogy nem tudom kiszedni. Kérdésem:a bemenetnél van egy fehér 3ágban kiágazó dugó. Állítólag ezt kellene lehúzni,de úgy vettem észre, hogy van egy fekete gumi kör tömítés ami nem engedi lehúzni.Melyiket kell először?a fehér dugót lehúzni vagy egyszer a gumitömítést?Köszönöm válaszukat.Üdv:
Árpád

mazda-auto.hu | 2010-09-02 08:22 dia66 részére

Igen. ET50.

dia66 | 2010-09-01 17:13

üdv
mennyi a cx-7 7.5x18-as gyári et-je (50?)
köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-09-01 10:34 locsizoli részére

Amennyiben a hűtősapkán is fel van tüntetve az FL22 jelzés, akkor 11 év, vagy 200000km az első csere. Ha nem akkor 4 év vagy 100000km az első csere, majd utána 2 évente.

A "nemesebb" üzemanyag nem károsíthatja a motort.

locsizoli | 2010-09-01 09:41

Üdv Mazda
Egy 3 éves Bt-50-esem van.A könyve szerint 10 évente kell a hűtőfolyadékot cserélnem benne.(FL 22)Az érdekelne hogy ez igaz vagy csak el van írva?A másik kérdésem hogy a V-Power dízel károsíthatja-e a motort?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-08-31 08:24 akyy részére

Az első féktárcsák darabja 50263,-Ft, a fékbetét garnitúra 37634,-Ft. Hátul 34956,-Ft a tárcsa darabonként, a betét összesen 32032,-Ft. A munkadíj összesen 2x8250,-Ft

akyy | 2010-08-30 20:10

Üdv!

Érdeklődnék, hogy cakli-pakli mennyiben lenne egy RX8-as fékjének cseréje.

4 tárcsa, betétek + munkadij külön-külön.

191 LE-s 2004.

köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-08-30 08:55 Csabi626 részére

Fél literrel nagyobb motor. Fojtás is, illetve ezzel összefüggően megemeli a teljes kipufogórendszer (és motor) hőmérsékletét, mely további problémákat okozhat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó