2025. Április 24. Csütörtök - György
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Csabi626 | 2010-09-15 10:55
Tisztelt Szakértő!
Még mindíg nem vagyok elégedett a hátsó fékemmel (93-as 626/v6), ugyanis a betétek nélkül szépen járnak a dugattyúk, összeszerelve viszont miután járok vele, a tárcsák külső oldala nem elég fényes, mintha csak gyengén szorítanák a betétek :(
Légtelenítés megtörtént, az első fékekkel minden rendben, de hátul mindkét oldalon ezt tapasztalom. Nem lehet hogy van még valami fékerőszabályzó a rendszerben ami elkerülte a figyelmemet?
Ja, és a kézifék előtolást is szépen beállítottam mindkét oldalon.
A választ előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-09-14 08:17 zsero részére
Eltömődés esetén alacsony lesz a benzinnyomás egyes helyzetekben (vagy mindig), ez pedig rángatásban, teljesítmény csökkenésben, nem indulásban, de hibalámpa felvillanásban is jelentkezhet.
zsero | 2010-09-13 19:04 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a segítséget, Ön előtt csak egymással ellentétes információkat hallottam! Az alvázszám 490631, ezek szerint tehát nem kell cserélnem. Arra tudna esetleg valamit mondani, hogy honnan vehetem észre, ha esetleg kezd eltömődni? Vagy ilyen kocsikban már a számítógép érzékeli és kiírja a Check Engine-t?
A szűrő ára egyébként meglepett, egy nagy budapesti kereskedéstől kérdeztem meg emailben, és ők írták ezt. Mondjuk furcsa is, mert minden más összeg nem kerek volt, ez az egy meg igen - kár hogy a hivatalos árnak majdnem a 2x -sét kérték volna.
mazda-auto.hu | 2010-09-13 10:27 zsero részére
1. Ha az alvázszám utolsó 6 számjegye 400000 feletti, akkor csak eltömődés esetén van a cseréje előírva. Ez előtti autók esetében 6 év/90000km-enként kell cserélni. A szűrő ára egyébként 13694,-Ft.
2. Természetesen lehet a termosztát hibája. Jobb a gyári, de mivel viszonylag jól elérhető helyen van, ezért probléma esetén nem nagy munka megint cserélni. Persze nem útközben.
zsero | 2010-09-12 16:43
Egy 2002-es Mazda 323F, 1.6-os kocsival lenne a következő két kérdésem:
1. Valaki, akinek volt szervíz cd-je, azt írta nekem, hogy a 90.000-es szervízben ki kell cserélni az üzemanyag szűrőt is, de ez egyrészt olyan helyen van, hogy nem tűnik úgy, hogy rendszeres cserére tervezték volna (a tankban, a pumpa részeként), másrész 20.000 Ft, harmadrészt ahol megkérdeztem, ott azt mondták, hogy ebben a típusban nem szokták ezt a szűrőt cserélni.
2. A másik kérdésem a természtáttal kapcsolatban lenne, hogy ha nyáron nincs semmi gond, soha nem melegszik túl, mindig középen van a mutató, de télen egyre lassabban melegszik be a kocsi, akkor az lehet termosztát probléma? Termosztátból esetleg megéri utángyártottat beletenni, vagy pont ilyen dologgal nem jó dolog játszani, és maradjak a gyárinál?
Sanyesz | 2010-09-04 00:51
Még egy kérdés: azt meg lehetne tudni, hogy mi cikkszáma a CX-7-hez való TPMS szenzornak?
Pl: GS1 D37 140
Köszi a segítséget.
Sanyesz | 2010-09-03 17:39
Köszönöm!
Azt sejtettem, hogy itthon nem olcsó. Éppen ezért kérdeztem rá a frekvenciára, mert Amerikából rendelve egy garnitúra kerül ennyibe és ott 315 MHz-en működik a TPMS.
mazda-auto.hu | 2010-09-03 14:21 Sanyesz részére
Erre vonatkozó információt nem kapunk, hiszen gyakorlatilag semmilyen módon nem tudja segíteni a szervizmunkát, még meghibásodás esetén sem. Ettől függetlenül véleményem szerint 315 Mhz-en megy a "kommunikáció". A gyári szenzorok darabja a 28202,-Ft.
Sanyesz | 2010-09-03 12:10
Üdvözlök mindenkit!
Szeretném megkérdezni, hogy a CX-7 TPMS rendszere 315 vagy 433 MHz-en működik-e?
A téli kerekek miatt gondolkodok egy garnitúra szenzoron, emiatt érdekelne a dolog. Feltételezem, hogy letiltani nem lehet a TPMS-t a kerékcsere idejére.
Köszi a választ.
swinn | 2010-09-03 10:44 mazda-auto.hu részére
Köszönöm az infót,az index izzót így cseréltem elfordítással, valószínű hogy nem próbáltam egy kicsitt erőszakosabban,de megpróbálom. Mégegyszer köszönöm.