2024. November 26. Kedd - Virág

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rossonero | 2010-05-27 00:47

Tisztelt szakértő!
(MX-6 2,5 V6 93-as)

Az a problémám, hogy az alapjárat egyszer nagyon lent van máskor pedig normális, de nincs állandó ingadozása hanem vagy alacsony(500) vagy normális(900), illetve az ereje az autónak is így váltakozik, mert van amikor letaposom és nem akar menni ráadásul olyan 4000-nél meg is áll néhány másodpercre a fordulat, de van amikor teljesen jó(ez a ritkább) és úgy húz ahogy kell.
Nagyon idegesít ez a probléma és remélem nincs nagy baja....

mazda-auto.hu | 2010-05-20 08:13 zaltanovics részére

Fordítva kezdem. Biztosan van benne blokkolásgátló. Igen megbízható konstrukció, inkább csak a gondatlan használat tudja rövidíteni egyes alkatrészek élettartamát. Ez is inkább csak a motorra vonatkozik. Az olajcserék-szint ellenőrzések elmulasztása a turbófeltöltőt károsíthatta, illetve a gázolajszűrő cserék elmulasztása, "kannás tankolás" az adagolónak árthatott. A karosszéria, a futómű és fék alaktrészek is időtállóak. Egyébként valóban átlag feletti a Premacy megbízhatósága.

mazda-auto.hu | 2010-05-20 08:08 Csabi626 részére

Valószínűleg nem tökéletes a termosztát működése. Kiszerelve egy edényben vizet melegítve (benne a termosztáttal) ellenőrizhető a működése. Ez nem teljesen modellezi a nyomás alatti működését, de ha így sem jó, akkor biztosan rossz.
Ha mégis jó, akkor tovább kell lépni, pl. a vízpumpára.

zaltanovics | 2010-05-19 16:02

Tisztelt Szakértő!

Mazda Premacy vásárlását tervezem 2002-2003-as évjárat körül 2.0 DITD-t. Érdeklődnék úgy általában az autóról,érdemes-e gondolkodni ebben a típusban, megbízhatósága, eseetlages típushibák, mire figyeljek vásárláskor. Valamint hogy a GT felszereltségű model minden esetben ABS-es?
Válaszát várva, tisztelettl



Csabi626 | 2010-05-19 14:31

Tisztelt Szakértő!

Kb. 2 hete az alábbi jelenséget figyeltem meg a hűtővízhőmérsékletemmel kapcsolatban (93-as 626, 2.5/v6)
Az eddigi 4-6km autózás helyett 15-20km után éri el az üzemi hőfokot, de akkor sem megy fel teljesen addig a mutató mint előtte, 2-3mm-rel lejjebb áll be, viszont ha ilyenkor beérek pl. a városba, ahol meg kell állni lámpánál, stb., de nem állítom le a motort, akkor "utoléri magát", és utána ugyanoda áll be a hőmérő mutatója, mint ahogy korábban megszoktam (majdnem függőlegesen, de attól picit jobbra).
Jól gondolom e hogy átereszt a termosztát, és ez okozhatja a jelenséget?
De akkor mitől áll helyre az első "pihenő" után?
Okozhat e ez egyéb gondot hosszabb távon?

A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-05-18 08:39 kismedwe részére

A költségesebb dolgok közé tartozik a turbófeltöltő esetleges "kopása", mely összefügghet az előző tulajdonos gondosságával. A másik ilyen dolog a befecskendezők meghibásodása, mely például sokat futott autóknál a korábbi tankolásokkal, illetve az üzemanyag szűrő cserék elmulasztásával lehet kapcsolatban. Ettől függetlenül ezek nem nevezhetőek gyakori problémáknak. A futómű alkatrészek is jóval tartósabbak, mint az említett német autó esetében.
A vezérlés alkatrészeinek cseréje kb.: 130000,-Ft, és 120000km-enként van rá szükség.

kismedwe | 2010-05-18 01:45 huser részére

Tiszteletem
Most készülök vásárolni Mazda 6 2.0 CDH TE dízzel csódát, ám nem igazán tudom mikre kell ennél a típusnál figyelni, elméletban a kuplung és lentkerék rendezve. Mik azok a sok sok pénzbe kerülő hibák amiket érdemes elkerülni? Egyébbként mennyire igazak az alkatrészekről elhiresült drágaság, egy IV golf-hoz képest...?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Ui.: Még csak annyi hogy vezérmű szíj csere kb mennyibe kerülne, és szilentek gömbcsuklok ára hogyn mozog....
Köszi

mazda-auto.hu | 2010-05-17 15:28 supermokus részére

Az ajtó alakja emlékeim szerint megegyezik, csak a biztonsági öv sínje miatt más. A tolótetőben már nem vagyok biztos.

supermokus | 2010-05-17 13:11

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy 94-es amerikai MX6-hoz jó-e az európai karosszéria. Kifejezetten a jobb ajtó, és a tolótető miatt érdekelne, mert cserélnem kéne őket. 1 hete vettem egy ilyet, és hál' isten úgy néz ki hogy "csak" ilyen problémái vannak. Ha van itt valaki aki tapasztaltabb egy ilyen vén vas terén, azzal szívesen megismerkednék.

Üdv mindenkinek

mazda-auto.hu | 2010-05-17 09:09 valdii részére

Sajnos nem tudom, a gyári cikkszámon kívül nincs más, a gyártásra vontakozó információnk az alkatrészről.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó