2024. November 26. Kedd - Virág
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA HAKAZE
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-03-31 11:58 Fecó részére
Mindenekelőtt áramtalanítsd le az autót, majd utána a széthúzott csatlakozókat kontaktspray-vel fújd ki, esetleg kicsit szorosabbra kell venni óvatosan az integrált sarukat. Összerakás után negatív akkusaru vissza, majd próba.
Fecó | 2010-03-31 10:56
Üdv Mazda-autó.
Segítség kellene.
Meg tudnád mondani melyik a anyósüllés alatt a biztonsági öv csati,2006-os,dízel,F/L hatosnál,és hogyan javíthatom a villodzást?Valszeg kontakt hiba lehet a csati érintkezésénél,mert villodzik a műszerfali öv csatlakozást jelző lámpa,(korábban ülés huzat könnyebb felhúzása miatt kiszereltem az üléseket korábban,és széthúztam a csatikat).
Köszi.
mazda-auto.hu | 2010-03-31 08:14 JancsikaMr részére
Pontosan tudjuk milyen kábelekre és csatlakozókra van szükség, de ezt tovább lehet pontosítani alvázszám alapján. Vezérlőegységet elvileg nem kell cserélni, ha ki kellene, az meghaladná a gazdaságossági kereteket.
Hivatalos Mazda szervizként más szervizek munkájába véletlenül sem akarunk beavatkozni, általunk kidolgozott megoldásokkal, így a cikkszámokat nem adhatom ki.
JancsikaMr | 2010-03-30 18:50 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Nem mondhatnám, hogy ezek a számok kielégítik a fennálló igényeimet, mert lehet úgy járnék mint a 34 méter mély fúrott kutammal, amit 240000-ért fúrtak de azóta sincs benne egy centi víz sem!Ha ötök bele még az is eltűnik egy negyedóra alatt! :)
Az a kérdés tudjuk e pontosan milyen kapcsolókra kábelekre van szükség, hogy egyáltalán esély legyen az 50 százalékra, esetleg ki kell e cserélni valamelyik vezérlőpanelt is? Arra gondoltam mindezek beszerzése után fordulnék szakszervízhez a rendszer "életrekeltését" illetően.
mazda-auto.hu | 2010-03-30 14:25 JancsikaMr részére
A megfelelő kábelezéssel, kapcsolókkal kb. 110000,-Ft a tempomat "életre keltése". Mivel ebbe a típusba még senki nem kérte, ezért 50%, hogy jó lesz.
Fedélzeti számítógépet egyelőre csak egyes Mazda3 típusokba tudunk "varázsolni".
JancsikaMr | 2010-03-30 11:53
Mélyen Tisztelt Szakértő Úr!
2004-es évjáratú magyarországi MPV-be szeretnék, ( na ezért most mélyen el leszek ásva :)) az OPEL Vectrámban jól megszokott tempomatot szerelni szereltetni. Annyira megszoktam a kényelmét, a magyszerűségét, nehezen tudom nélkülözni. Sok böngészés után, sajnálattal látom, hogy gyári megoldásra vajmi kevés az esély, de mégis lenne egy kérdésem, vagy talán később többis! :)
A Mazda6-ban a kormányon fellelhetők a tempomat vezérlésére szolgáló nyomógombok. Vajon a kormány cseréjével és megfelelő kábelkorbács beszerelésével életre lehet-e kelteni , a tempomatot az MPV-ben?
Egyáltalán hol nyugszik egy ilyen autóban a tempomat vezérlése, a motorvezérlőben? Lehet-e azt utólag, (mint az Opelvectrában) programozással beállítással aktiválni? És még egy utolsó kín, ugyanez a kérdés vonatkozna a BC , vagy feldélzeti komputerrel kapcsolatban is. Köszönettel várom válaszát! (vagy bárkiét akinek ötlete vagy megoldása létezik.)
mazda-auto.hu | 2010-03-29 10:14 huser részére
A fék kopó alkatrész, egy féktárcsát el lehet használni 10000 km alatt is, de el lehet vele menni 100000km-t is. Használati körülmény függő. Egy nem versenyzésre használt autó ( az kizáró ok) esetében a motort tekintve már nem ilyen nagy az eltérés élettartamban. Az esetleges gyári hiba viszonylag kevés futásteljesítmény után kiderül, így a Mazda sem tudja később garanciában vállalni a fékrendszer fő teherviselő elemeinek felújítását-cseréjét. Esetedben valószínűleg valamilyen hirtelen hőmérséklet változás miatt bekövetkezett elhúzódásról van szó. Ilyet produkálhat a forró tárcsákra felfröcsennő víz. 27000km után az esetek többségében már nem csökkenti számottevően a tárcsák használhatóságát egy szabályzás, hiszen ilyenkor általában már közel sem új állapotúak. Az üzembiztonságot a szabályzási minimum méret határozza meg, de ezt a szerviz jól tudja.
huser | 2010-03-27 18:30
Szervusz,
van pár kérdésem, nem tudom egyszerre vagy inkább egyesével tegyem e fel.Most inkább egy (első): Mzda 6 2008-as dízel 2 l-es kombim van, 27.000 km-rel. Az első féktárcsát kellett felszabályozni, mert nagyon ütött és még a kormány is rángatott fékezéskor. első probléma: hogy fordulhat ez elő? A szervizben azt mondták, biztos kilágyult az anyag ( a felület meg sem volt égve). Ilyen amatőr beszólást már rég hallottam! Második: ezt nem ismerték el garanciális hibának. De akkor ez mi? Ha az anyag kilágyul? A végén erősködtem és szivességből nem kellett fizetnem de ez nem a pénzről szól nálam!!! Egy Mazdának nem lehet hibája, hiszen akkor azonnal más autót veszek.
Három: mewgfelelő javítási mód erre a felszabályozás? ezt szintén nem tudom elfogadni, hiszen ezzel a tárcsa élettartama (esetleg üzembiztonsága???csökken, és akkor ha 35.000-nél cserélni kell az se garanciális lesz? A motor se az, mert azt meg járatni kell hogy menjen és kopik tőle? Érdekes logikai láncot lehet erre építeni...Várom a válaszotokat. H.R.
mazda-auto.hu | 2010-03-16 08:40 apostas részére
Nem tudom, nem egy "fogyó" alkatrészról van szó. Az eredeti 45915,-Ft.
mazda-auto.hu | 2010-03-16 08:36 skandar részére
Konstrukciójából adódóan a kormányoszlop időszakosan ún. befeszítést igényel. Kellemetlen, de ha ez esetben is erről van szó, akkor gondot nem okoz.