2024. November 26. Kedd - Virág

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-03-31 11:58 Fecó részére

Mindenekelőtt áramtalanítsd le az autót, majd utána a széthúzott csatlakozókat kontaktspray-vel fújd ki, esetleg kicsit szorosabbra kell venni óvatosan az integrált sarukat. Összerakás után negatív akkusaru vissza, majd próba.

Fecó | 2010-03-31 10:56

Üdv Mazda-autó.
Segítség kellene.

Meg tudnád mondani melyik a anyósüllés alatt a biztonsági öv csati,2006-os,dízel,F/L hatosnál,és hogyan javíthatom a villodzást?Valszeg kontakt hiba lehet a csati érintkezésénél,mert villodzik a műszerfali öv csatlakozást jelző lámpa,(korábban ülés huzat könnyebb felhúzása miatt kiszereltem az üléseket korábban,és széthúztam a csatikat).
Köszi.

mazda-auto.hu | 2010-03-31 08:14 JancsikaMr részére

Pontosan tudjuk milyen kábelekre és csatlakozókra van szükség, de ezt tovább lehet pontosítani alvázszám alapján. Vezérlőegységet elvileg nem kell cserélni, ha ki kellene, az meghaladná a gazdaságossági kereteket.
Hivatalos Mazda szervizként más szervizek munkájába véletlenül sem akarunk beavatkozni, általunk kidolgozott megoldásokkal, így a cikkszámokat nem adhatom ki.

JancsikaMr | 2010-03-30 18:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!
Nem mondhatnám, hogy ezek a számok kielégítik a fennálló igényeimet, mert lehet úgy járnék mint a 34 méter mély fúrott kutammal, amit 240000-ért fúrtak de azóta sincs benne egy centi víz sem!Ha ötök bele még az is eltűnik egy negyedóra alatt! :)
Az a kérdés tudjuk e pontosan milyen kapcsolókra kábelekre van szükség, hogy egyáltalán esély legyen az 50 százalékra, esetleg ki kell e cserélni valamelyik vezérlőpanelt is? Arra gondoltam mindezek beszerzése után fordulnék szakszervízhez a rendszer "életrekeltését" illetően.

mazda-auto.hu | 2010-03-30 14:25 JancsikaMr részére

A megfelelő kábelezéssel, kapcsolókkal kb. 110000,-Ft a tempomat "életre keltése". Mivel ebbe a típusba még senki nem kérte, ezért 50%, hogy jó lesz.
Fedélzeti számítógépet egyelőre csak egyes Mazda3 típusokba tudunk "varázsolni".

JancsikaMr | 2010-03-30 11:53

Mélyen Tisztelt Szakértő Úr!
2004-es évjáratú magyarországi MPV-be szeretnék, ( na ezért most mélyen el leszek ásva :)) az OPEL Vectrámban jól megszokott tempomatot szerelni szereltetni. Annyira megszoktam a kényelmét, a magyszerűségét, nehezen tudom nélkülözni. Sok böngészés után, sajnálattal látom, hogy gyári megoldásra vajmi kevés az esély, de mégis lenne egy kérdésem, vagy talán később többis! :)
A Mazda6-ban a kormányon fellelhetők a tempomat vezérlésére szolgáló nyomógombok. Vajon a kormány cseréjével és megfelelő kábelkorbács beszerelésével életre lehet-e kelteni , a tempomatot az MPV-ben?
Egyáltalán hol nyugszik egy ilyen autóban a tempomat vezérlése, a motorvezérlőben? Lehet-e azt utólag, (mint az Opelvectrában) programozással beállítással aktiválni? És még egy utolsó kín, ugyanez a kérdés vonatkozna a BC , vagy feldélzeti komputerrel kapcsolatban is. Köszönettel várom válaszát! (vagy bárkiét akinek ötlete vagy megoldása létezik.)

mazda-auto.hu | 2010-03-29 10:14 huser részére

A fék kopó alkatrész, egy féktárcsát el lehet használni 10000 km alatt is, de el lehet vele menni 100000km-t is. Használati körülmény függő. Egy nem versenyzésre használt autó ( az kizáró ok) esetében a motort tekintve már nem ilyen nagy az eltérés élettartamban. Az esetleges gyári hiba viszonylag kevés futásteljesítmény után kiderül, így a Mazda sem tudja később garanciában vállalni a fékrendszer fő teherviselő elemeinek felújítását-cseréjét. Esetedben valószínűleg valamilyen hirtelen hőmérséklet változás miatt bekövetkezett elhúzódásról van szó. Ilyet produkálhat a forró tárcsákra felfröcsennő víz. 27000km után az esetek többségében már nem csökkenti számottevően a tárcsák használhatóságát egy szabályzás, hiszen ilyenkor általában már közel sem új állapotúak. Az üzembiztonságot a szabályzási minimum méret határozza meg, de ezt a szerviz jól tudja.

huser | 2010-03-27 18:30

Szervusz,

van pár kérdésem, nem tudom egyszerre vagy inkább egyesével tegyem e fel.Most inkább egy (első): Mzda 6 2008-as dízel 2 l-es kombim van, 27.000 km-rel. Az első féktárcsát kellett felszabályozni, mert nagyon ütött és még a kormány is rángatott fékezéskor. első probléma: hogy fordulhat ez elő? A szervizben azt mondták, biztos kilágyult az anyag ( a felület meg sem volt égve). Ilyen amatőr beszólást már rég hallottam! Második: ezt nem ismerték el garanciális hibának. De akkor ez mi? Ha az anyag kilágyul? A végén erősködtem és szivességből nem kellett fizetnem de ez nem a pénzről szól nálam!!! Egy Mazdának nem lehet hibája, hiszen akkor azonnal más autót veszek.
Három: mewgfelelő javítási mód erre a felszabályozás? ezt szintén nem tudom elfogadni, hiszen ezzel a tárcsa élettartama (esetleg üzembiztonsága???csökken, és akkor ha 35.000-nél cserélni kell az se garanciális lesz? A motor se az, mert azt meg járatni kell hogy menjen és kopik tőle? Érdekes logikai láncot lehet erre építeni...Várom a válaszotokat. H.R.

mazda-auto.hu | 2010-03-16 08:40 apostas részére

Nem tudom, nem egy "fogyó" alkatrészról van szó. Az eredeti 45915,-Ft.

mazda-auto.hu | 2010-03-16 08:36 skandar részére

Konstrukciójából adódóan a kormányoszlop időszakosan ún. befeszítést igényel. Kellemetlen, de ha ez esetben is erről van szó, akkor gondot nem okoz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó