2025. Január 11. Szombat - Ágota

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-27 16:41 mazda-auto.hu részére

A lökettérfogatra sincs pontos adat, tehát az is csak elvileg...

mazda-auto.hu | 2010-04-27 16:40 rossonero részére

Elvileg a 199 lóerős KL sorozatú V6-os motornak nagyobb volt a kompressziós értéke a többi kivitelhez képest. Mivel a lökettérfogat nem változott, ezért valószínűleg a hengerfejek, vagy a dugattyúk voltak módosítva.

rossonero | 2010-04-26 20:03

Köszönöm a választ!!!
Lenne még egy kérdésem a szakértő úrhoz.Mit kellene kicserélnem az MX-6-os gyári 164 LE-s motorjában ahhoz, hogy olyan legyen, mint egy japán belpiacos tehát gyári 200 LE-ős?Tehát mi a különbség egy japán belpiacos és egy itt nálunk kapható verzió motorja között(ezalatt ilyeneket értek, hogy pl:elktronika,dugók stb.)Tehát összegezve miket kellene japán belpiacosra cserélni a motorban?
Előre is köszönöm a választ!!!

mazda-auto.hu | 2010-04-26 08:36 rossonero részére

Mivel már nem mondhatóak fiatalnak a fellelhető MX-6-osok, ezért tulajdonképpen a korábbi gazdák gondossága, karbantartások elvégzése határozzák meg az adott autó állapotát. Jól át kell nézni a kiszemelt példányt. Korábbi írásunk, bár ez inkább típustörténet: www.mazda-auto.hu/mazda-mx-6.html


rossonero | 2010-04-25 14:44

Üdvözlet!
Autóvásárlás előtt állok és MX-6-ra gondoltam abból is a 2.5 v6-os(93as).Sokat tudok már az ilyen autókról, de kíváncsi lennék egy szakértő véleményére is.Előre is köszönöm!

laca | 2010-04-25 12:46

Köszönöm a választ megpróbálom cseredarabbal mert állitolag a kis érzékelők romlottak el benne.

Pety | 2010-04-23 10:08 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ!

mazda-auto.hu | 2010-04-23 09:25 Pety részére

Amennyiben valóban nincs külső szivárgási nyom, akkor valószínűleg a motor "eszi" meg a vizet, például egy hibás hengerfej tömítés miatt, mely a korábbi termosztát hiba eredménye is lehet.

mazda-auto.hu | 2010-04-23 09:23 laca részére

Vagy mérésekkel lehet kiszűrni, hogy mi a rossz, vagy csere darab kipróbálásával.

Pety | 2010-04-22 19:03

Tisztelt szakértő! Van egy 98-as évjáratu 323f-esem,nemrég termosztátot kellett cserélnem. Azóta folyamatosan elfolyik belőle a viz. Először csak arra gondoltam,mivel nem légtelenitettem utána,csak a hiányzó mennyiséget dolgozza el,de a tartály már másodszor ürült ki. A termosztátnál sem látok szivárgást,és alatta sem vettem észre vizfoltot. Válaszát előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó