2024. November 27. Szerda - Virgil

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-05-30 15:28 Tomi_MX5 részére

1.Ki kellene próbálni a trafókat megcserélve az autót. Így mit produkál az autó 2. Ha ugyanaz a két henger hagy ki, akkor mindenképpen érdemes egy kompressziómérést végezni.

Gubi | 2008-05-30 15:04

Bocsánat, Jobb oldali!

Gubi | 2008-05-30 15:02

Ha menetirány szerint a bal oldali elosztóra gondol, ott nekem két gomba van! Egy egyvezetékes ami csak a müszerfalba az órát vezérli, a másik meg a ventillátor hőgombája?!

mazda-auto.hu | 2008-05-30 14:33 Gubi részére

1.Van ilyen felirat: 5515,-Ft. 2. A gomba egy vizcső elosztó darabon van a két hengersor kornyékén.

Tomi_MX5 | 2008-05-30 13:20

Üdvözlet !

írtam régebben a 2000-es 1.6-os MX5-nek a problémájáról. Néha csak a 2 szélső henger megy a belső kettő nem. Lecseréltem a gyújtáskábelt, de a hiba nem szűnt meg. A trafót azért nem szeretném lecserélni egyelőre, mert 120e+Áfás árat adtak rá így első körben. És furcsának is tartom, hogy egy trafó egyszer jó, egyszer meg nem. Most arra is figyelmes lettem, hogy amikor csak két henger megy bekapcsol a hűtő ventillátora. Ez azért fura, mert ezt hideg motorral is eljátszotta már a kocsi. Lenne esetleg valami ötlete, hogy mi lehet még a problémája a kocsinak ?

köszönöm

Gubi | 2008-05-30 13:02

Lenne még egy kérdésem, igaz ez csak esztétika, de be lehet szerezni egy "V6 DOHC 24 VALVE" feliratu fém lemezt ami a szívósoron van?

Gubi | 2008-05-30 10:19

Jövőhéten tudok csak kipróbálni egy működő képes légmennyiségmérőt!
Akkor majd kiderül!
Egyébként melyik az a gomba? Hol helyezkedik el? A vezérlés az tuti helyen van!

mazda-auto.hu | 2008-05-30 09:17 Gubi részére

Lehet, hogy az a légmennyiségmérő is rossz. Az a motor hőmérséklet érzékelő, amely a motorvezérlést tájékoztatja, jó működik? Vezérlés biztosan jól áll?

Gubi | 2008-05-29 16:27

Az előbb elfelejtettem leírni, hogy amikor hozzám került az autó nem fulladt be!

Gubi | 2008-05-29 16:17

Köszönöm a gyors választ, de kicseréltem a szűrőt és mértem is utána egy nyomást! Alapjáraton 2,5 bar gázadásra majdnem 3 bar!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó