2024. November 27. Szerda - Virgil

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hor@monornet | 2008-05-03 20:05

Szevasz Jozanparaszt,Fec
ó v ismét!Megnéztem mi van írva a kubler dobozra a motortérben,mert ugy tudom a 2000-s,diesel,dpf-s mazdához 1 fajta kubler jó,a powertuning oldalán van még párféle ami nem a részecske szürős modelhez való!Nekem az a doboz van benne amire az van írva,DENSO-1-2,v-cr(5v),nc.:113061,SW 011006.A rajta lévő fekete,müanyag csatlakozora, amit 2 csavarral lehet rögziteni a dobozhoz,azon pedig power-plug felírat mind 2 oldalán látható,azon-is rajta a DENSO1,a doboz másik végén egy kis ablakon egy potméter van, körbe apró számokkal,felette az ál,power adjustmendt,a potmétertől balra,2 kis fehér kocka látható,felette írva power led!4-szer mentem-ki a garázsba megnézni,pici betükkel van írva,meg sötét is van,de remélem nem tévedtem!Ezt azért néztem-meg,nem-e valami tévedés van,és nem dpf-s kubler van benne!Bár nem tudom milyen mazdád van,euro3-as,vagy euro4-es,az enyém euro4-s,2006-os gyártmány!De a mazda-auto biztatot-is tudhat mondani!

hor@monornet | 2008-05-03 18:23

Szevasz Jozanparaszt,Fecó v!olvastam írásod!Cseppet-sem vagyok szakértő,ugy-hogy hozzá szólni nem nagyon tudok,de ezek a lámpa dolgok nem okesak,azzal semmit nem érsz ha oltogatni kell,ennek oka van,és végére kell járni ,mi elöbb,ez se hogy.se oke!mind anyagilag,mentálisan nem kifizetődö az álando szaladgálás!Én kérdőre vonnám őket, mit is mondtak!Ha garanciát válaltak-rá akkor,bár függ hogy mire,de azért nem hagynám hogy kimagyazzák,bár amilyen nyugis vagyok,biztos ökölbe szorulna a talpamt.nem cseszhetsz-rá,ne hagyd magad mint már írtam,nekem-is benne van dpf-s,143-asban,a kubler-box,6-son,az alap beálitáson,se7,se9-cel nem ment,csak ugy mint anélkül,elötte,de most,elhültem,mint egy bivaj,ezért kelett kicsit modositani a doboz alapbeálitásán!Ugy 400km van igy benne,mentem vele tatossan gyorsabban-is!Nem vettem észre hangi,szagi,olalyi változást,álandoan nézem a forumos oldalakat,tuningrol,meg járatom az agyam,olvatam már ilyet-is-olyat-is!Álandoan nézem a control lámpákat,motorvédő,dpf,bele tevés pillanatol,de eddig még semmi,a fogyasztása-is oke!Meg szagokat figyelem, Hozzá teszem ha ily megtörténik mint neked,én azonnal ki-is szedem,bár senkit nem hibáztathatok,csak magam,hisz én akartam,de néhány kijelentésért a srácot elő veszem finoman!

jozanparaszt | 2008-05-03 08:44

Már írtam, hogy Küberl-boxot szereltettem Mazda6 120 LE-s dízelbe. A szervízben 8-asra állították be, én később visszavettem 7-esre, jobb a békesség. ennek ellenére kigyulladt a check engine lámpa és a kipörgésgátló lámpája egyszerre múlva. Visszavittem, kiütötték a hibát visszavettük 6-osra. Kb. 500 km múlva megint kigyulladt. Mind a kétszer 90-100-as országúti békés autózás közben gyulladt ki a lámpa.

Mi lehet a gond?

mazda-auto.hu | 2008-04-30 15:27

Komolyabb baja nem lesz, de azért érdemes lenne minél előbb megnézetni.

Mazdi6 | 2008-04-30 12:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszt!
Járhatok így az autóval, nem lesz komolyabb baja??????????? Egyébként valószínű felkereslek benneteket. Telefonon lehet időpontot egyeztetni?

mazda-auto.hu | 2008-04-30 10:43 Mazdi6 részére

Valószínűleg egy próba után könnyebben meg tudnánk mondani. Lehet EGR probléma, de akár porlasztócsúcs is. Az előző a valószínűbb, de csak hallás alapján tudjuk biztosabban megmondani.

Mazdi6 | 2008-04-30 08:27

Egy speciális kérdésem - észrevételem lenne ami nagyon zavar! 2.0 diesel M6 136 le 62 ezer Km-el. A kocsinak semmi baja jól megy keveset eszik, viszont van benne egy csörenés 1800 és 2000 fordulat között minden sebességi fokozatban, és akkor mikor bemelegedett a motor. Üreseben nem adja ezt a hangot! 2000 ford. után teljesen eltűnik. Ez 1,2,3,4 fokozatban is hallom gázadásnál ebben a tartományban. Ez jelent valami gondot???? Előreláthatólag mi lehet az ok???
Válaszukat előre is köszönöm.

Alfás Theo | 2008-04-30 08:24 mazda-auto.hu részére

Sikerült találnom a főfékhengerhez javító szettet, ami részben jó a premacyhoz. A BÁRDI éknál 950 hufért vesztegetik a D1-424 cikkszámú Seinsa klt-et. Ez a 323 os a 626-os jav készlete. De egyezik a premacynak a rugó elötti gumitányér szerű tömítésével. Összerakás és próba, minden király rajta.
THX az infókat mégegyszer.

jigsaw | 2008-04-29 10:52 mazda-auto.hu részére

Bizakodom a jövőre nézve. Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-04-29 10:36 jigsaw részére

Nem tudjuk. Egy új komplett váltó "belső" 2300000,-körül van. Valószínűleg a németeknél több Mazda6 4WD Sportkombi van, így töröttet is nagyobb eséllyel találhatsz vagy találtathatsz Mazda bontósokkal. Nálunk is van egy automata váltó specialista, de hozzá csak kiszerelve vihetjük el a váltót. Azt ő atomjaira szedi a műhelyében, majd megmondja, hogy mi a gond, illetve mit érdemes tenni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó