2025. Január 13. Hétfő - Veronika
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-07-03 15:36
Gratulálunk! Tényleg nem semmi. Ritkán van rá szükség, de ha a varga@mazda-auto.hu-ra elküldenéd az elérhetõségét, azt megköszönnénk
Kassi | 2007-07-03 14:18
Sziasztok!
Mûûûûûkkkkkkõõõõdddddiiiik :-)
Az ember egyszerûen hihetetlen volt aki megcsinálta a fejegységet.
Szétszedte darabokra, kivette belõle a kód tároló chipet átprogramozta.
Utána összetette, beraktuk a kocsiba és azzal a kóddal amit megadott már mûködik is.
10000 ft volt. Meg tudom adni az elérhetõségét, ha érdekes lehet….
mazda-auto.hu | 2007-07-03 07:58
Igen, abba az aljzatba kell beledugni a kártyát. Megoldható futár is, postai utánvét is. varga@mazda-auto.hu
Kíváncsian várjuk, mi lesz a fejegységgel.
Kassi | 2007-07-02 22:41
Lenne még egy gyors kérdésem. Ezt a hangbeviteli kártyád az egység alján lévõ csatiba kell bedugni? Tudok ilyet postai utánvéttel rednelni vagy esetleg más futár, mert ha már úgyis kiszedték akkor bele dobnám és nem kéne sok-sok kilómétert kocsikáznom.
Köszi
Kassi | 2007-07-02 22:38
Sziasztok!
Ma kikapták a rádiómat, holnap viszem egy szakihoz remélem meg is csinálja :-) Mindenesetre vicces hogy itt van az asztalon a klíma kapcsolótól az elakadásjelzõig minden :-D
Oszi | 2007-06-27 14:20
Ha mar belekezdesz akkor csinald rendesen elv nagyon jo:)Csak akkor inkabb minosegibb cucokat kell venned es csak 1x kell megvenni.Ha minosegit veszel akkor teljesitmenybol lehet engedni egy kicsit es arban ugyan ott lenne kb.
zsolti744 | 2007-06-27 13:35
Eredetileg egy aktiv melyladara gondoltam, de ha mar uj hangszorok, zart melylada, uj vegfok, akkor csinaljuk at teljesen. Nem szeretnem a hangszorokat ket kulon vegfokrol engedni. Nem rossz az a megoldas sem, hogy 4csatonas erositorol 1-1 kimenetrol a jobb es bal oldali hangszorok mennek, kettorol a melynyomo, a fader-t ugyis 0 vagy 1 pozicioban hasznalom. Az eredeti hangszorok elol hatul egyformak? Nekem ugy tunik mintha a hatsok gyengebbek lennenek, de lehet, hogy csak azert mert ha elol ulok jobban takarja a hatsot az ules.
Oszi | 2007-06-27 12:56
Azt nem mondtad hogy nagy zenet akarsz:) 5csatornas erositok magasabb arkategoriaba tartoznak :)
mazda-auto.hu | 2007-06-27 11:45
Igen, pontosan így van. Egyébként négycsatornással is megoldható ugyanez, az elsõ és hátsó hangszórókat oldalanként párhuzamosan kötve, (2 Ohm eredõ impedancia), igaz így nem tudod az elsõ és hátsó hangszórók közötti hangerõarányt (fader) változtatni. Nagyon ajánlott a hangszórókábelek cseréje is. A gyári kábelekkel az erõsítõ tudásának csak csökkentett része jut el a hangszórókig.
zsolti744 | 2007-06-27 10:51
Visszaterve az erositohoz, ha 5 csatornas erositot valasztanek akkor teljesen kiiktatnam az autoradio vegerositojet, es az uj erositorol menne a 4 hangszoro es a melynyomo is, ugye?