2024. November 27. Szerda - Virgil

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kassi | 2007-06-17 16:53

Köszi, beszélek velük...

zlss | 2007-06-17 11:01

Kassi!
http://www.videopart.hu/szerviz.htm
Ajánlom figyelmedbe, nagyon készségesek!

Oszi | 2007-06-16 15:39

Ezzel nem arra akartam celozni.

Kassi | 2007-06-16 14:25

Próbáljam meg kiszerelni, hátha egy autó hifis szaki tud mit csinálni?

Oszi | 2007-06-16 12:55

Egy olyan egysegbe minek a vedelem amit nem tudnak kilopni az autobol(konyeden mint az 1din meretu utolag beszerelt egysegeket)es foleg minek ilyen komoly vedelem???Meg a komoly fejegysegeknek sincs ilyen komoly vedelme. :) meg a kenwood 9090-esemenek is volt megoldas,pedig az okos fejlesztok ugy alkottak meg hogy csak a kod kulcs 2xeri beadasaval lehetette csak bekapcsolni.

mazda-auto.hu | 2007-06-16 11:49

Nehéz ügy! Három téves kódbeírás után letilt a rendszer és 10-bõl kilencszer nem megoldható többé a probléma. Gyárilag nincs kódolva, így vagy a szalonban kódolták, vagy valahol máshol. A legrosszabb, hogy ha végleg letiltott, akkor már nem segít a kód megtalálása sem. Egy ügyfelünk szintén állította (három év után), hogy nem kódolta újkorában rádiót, majd a kezelési könyv átnézése után megtalálta az egyik oldalon az általa tollal beírt négyjegyû számot. Nagyon "veszélyes" dolog a kódolás, nem is igazán ajánljuk, mivel tényleg örökre letilt a rendszer. Van egy "titkos" mûveleti sorrend, amely néha (10-1) képes újraéleszteni a rendszert, hogy legalább a kódot befogadja, de még ez sem ér semmit, ha nincs meg a kód. A "titkos" mûveleti sorrendet valószínûleg próbálta a szervíz. Sajnáljuk a rossz híreket.

Kassi | 2007-06-16 11:00

Sziasztok!

Következõ problémám lenne, van egy RX8-asom.
Elvittem mazda szervízbe ahol cserélni kellett valamit garanciába, de ahhoz le kellett venni az akksi sarut. Ekkor a gyári fejegység kérte a kódot. Mondtam hogy én nem állítottam be, erre õk megpróbálták megoldani ami nem járt sikerrel mert most már az "ERR" felirattal jutalmaz. Kérdésem az, hogy lehet- e ezzel még valamit kezdeni miután igazolom, hogy a kocsi az enyém és semmi nem lopott.... vagy már csak cserével lehet megoldani.
Köszi.....

zlss | 2007-06-12 11:36

Köszönet a gyors válaszért!

mazda-auto.hu | 2007-06-11 14:07

Ennek örülünk. Sajnos alkatrészt nem lehet hozzá rendelni. Technics-Panasonic-Hitachi (Matsushita) elemeket tartalmazhat.

zlss | 2007-06-10 18:40

Szia mazda-auto!
Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok cd tár ügyében.Sikerült találnom egy szervízt, ahol megtalálták a hibás alkatrészt.Szerintem az egész kerülhet 30 forintba, de nem tudom, hogy merre induljak a beszerzésére.Talán Ti tudtok segíteni a beszerzés forrásának megtalálásában.Elõre is köszönöm!!
Tisztelettel zlss

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó