2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dobaki2 | 2007-09-20 17:05

A világításra visszatérve!!!

Egy ismerõs átnézte a Mazda 5 kapcsolási rajzát (eredeti szervízbõl származót), valamint kimérte a világítás kapcsoló csatlakozóinak lábait, így egy egyszerû átkötés révén megoldhatóvá vált, hogy a tompított ne világítson OFF helyzetben csak a helyzetjelzõk. Már ez is haladás!!! Még nem kötötték át az autón (a világítás kapcsoló csatlakozóba menõ fekete és a barna-vörös vezetéket kell közvetlenbe összekötni)még az átkötés elõtt konzultálok egy másik villamosságissal. De ha valaki hozzá tud szolni akkor a véleményét elõre is köszönöm!!! Szakmai -villamosságis -véleményre lennék kiváncsi.

Oszi | 2007-09-18 21:02

Szerintem megvalaszoltad magadnak a dolgot CANBUS rendszer es nem javasolnam a hazilagos belenyulast,mert azonali garancia vesztessel jar!

dobaki2 | 2007-09-18 19:18

KÉRDÉS: nehéz házilag egy plusz kapcsolóval kikötni a lámpát? Nem állnak tõlem távol a mûszaki dolgok. A másik autómba (Toyota Avensis 2007) én raktam bele a riasztót (igaz az nem canbus rendszerû). Ezt csak azért írtam, hogy ha kapok egy korekt tájékoztatást akkor megcsinálnám magam otthon.

dobaki2 | 2007-09-18 14:16

létezik, hogy a belsõ világitásra kötik a riasztót (a kapcsolaó elé menõ szálra). A riasztó meg figyelembe tudja venni a világitás késleltetést (az csak programozás kérdése). Egyébként visszamentem a riasztóshoz, és megállapította, hogy tényleg egy idõ után "nyugalmi állapotba merül" az autó, és ezért egy plusssssz relét iktatott be. Így most már tökéletesen mûködik. A világítás problémája azért még mindig foglalkoztat. Ne kelljen nekem indítás után helyzetjelzõre kapcsolnom. Mûködjön úgy mint egy "NORMÁLIS" autó. OFF állásban legyen kikapcsolva!!!!!!!!!!!!

Oszi | 2007-09-18 11:50

Letezne hogy a belso vilagitasra kotottek a riasztot???

Oszi | 2007-09-18 11:48

Ha nem az OFF-ra tekered hanem a potyre akkor csak a helyzet jelzo vilagit.

mazda-auto.hu | 2007-09-17 13:55

dobaki2- A világításra még nem tudunk igazán jó megoldást, de ettõl függetlenül egy kis külön kapcsolóval megoldható.

mazda-auto.hu | 2007-09-17 13:54

dobaki2- Meg kellene nézni, hogy nincs-e összefüggés a probléma (riasztó+közp.zár) és a belsõ világítás kialvása között.

dobaki2 | 2007-09-16 08:17

Még egy kérdésem lenne. Most vettem át egy Mazda 5-öt. Egy õrült valahol Európába kiatalálta, hogy ezentúl csak úgy adják át a Mazdákat, hogy a gyújtás ráadásakor rögtön ég a tompitott lámpa. Nem lehet lekapcsolni. Így akarják bevezetni a "látni és látszani" elvet. Azért nekem igényem lenne, hogy ha akarom akkor lekapcsolhassam azt a fránya lámpát.. Most a lámpa kapcsolaó off állásában is világit. Valaki tud erre értelmes megoldást.

Oszi | 2007-09-15 18:47

Nem tudom a valaszt,de en ilyennel meg nem talakoztam.Nekunk a 6-osainkban F/L es regi es MPS mindben van ilyen olyan riaszto,es vagy a gyari kulcsal valo nyitas/zarasra aktivalodik es nincs kulon taviranyito vagy van kulon taviranyito de akkor az auto kulcsar,taviranyitojara nincs szukseg mert az utolagos riaszto taviranyitojara nyit.Lehet hogy a bekotesnel lett elkotve valami?!Igaz en nem vagyok mazda szervizes,de Mazda-auto kielegitobb valaszt adhat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó