2024. November 27. Szerda - Virgil

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-06-26 12:55

Kell hozza egy olyan erosito ami tudja a magasjelszintu bemenetet es kell egy melylada a csomiba,ha te nem akarsz valami nagyon nagy zenet akkor ezt egesz olcson meguszhatod,bar ez fugg az autodtol 4ajto,5ajtos vagy kombi.a 4ajtoshoz kicsit nagyobb cucra van szukseged a csomagter zartsaga miatt.es ha mar belekezdesz akkor celszeru elore csipogokat szerelni ami meg +10eFt korul mozog.A lada meg fugg a zenei stilusodtol is.Bar szerintem a Zart lada szol a legszebben viszont ezt az auton kivul annyira nem haljak:)de bent az autoban annal inkabb.

zsolti744 | 2007-06-26 12:49

SZiasztok. Standard CD-s mazda 6-osos radiom van a kocsiban. Lehet hozza subwoofert csatlakoztatni? Nem szeretem ha bombol a radio de igy halkan egyaltalan nem szolnak a basszusok, ezen szeretnek segiteni.

mazda-auto.hu | 2007-06-20 14:17

Igen, ahogy már írtuk, meglehetõsen feleslegesnek tartjuk a kódolást. A Mazda6 2002-es, vagy RX-8 2003-as megjelenése óta már biztosan kiderült volna, ha csak mi, magyar szervizek nem tudnánk valamirõl. Az osztrákoktól ered egy-két számsor ami állítólag kiüti a kódot, de eddig inkább csak az "állítólag" igaz.

Oszi | 2007-06-20 13:29

Inkabb ugymondanam hogy indokolatlanul tulzot vedelem vagy meg az is lehet hogy csak a Magyar szervizeket nem tajekoztattak a javitasi lehetosegekrol kelokeppen.

mazda-auto.hu | 2007-06-20 07:53

Ez a tuti biztos védelem. : (

Csaba | 2007-06-19 22:55

Kassi!
Nekem is egyszer addig játszottak a szervízben a rádióval, hogy letiltotta magát. Aztán kénytelnek voltak meghekkeltetni valahol. Mondjuk ez egy 6-os rádiója, de gondolom olyan nagy különbség nem lehet. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ne add fel, valahogy ki lehet szedni a kódot. De ezt nem árulhatom el, hogy melyik szervíz volt. Egyébként tényleg nevetséges, hogy a szervizek sem tudják visszaállítani a kódolást egy olyan rádióban ami nem jó más tipusú autóba. Üdv, Csaba

Oszi | 2007-06-19 17:16

Olyan finom arak vannak a mazdanal :)Kezdem azt erezni hogy egy premium kategorias auto tulajdonosa vagyok. :)Bar most mar azt is tudom hogy miert vannak ilyen arak itthon.belgium-ausztria-MMH-es a kereskedo.

mazda-auto.hu | 2007-06-19 09:01

Csak az alap rádió egységet kell cserélni, a CD-t, (vagy váltót) át lehet rakni a jelenlegibõl. Az alap rádió egység ára 186220,-Ft.

Kassi | 2007-06-18 18:12

:-(((((
Nagyjából mennyibe kerül egy új, ill. van olyan ami mp3-at is tud?

mazda-auto.hu | 2007-06-18 08:19

Jó kérdés, hogy minek bele védelem. Fõleg akkor, amikor mondjuk már a 2-3. tulajhoz kerül az autó és lemerül az akksi. Jó helyre kell felírni kódot! Sok tippünk nincs, mi is szórakoztató elektronikai szervízre gondolnánk, mint megoldás. Probléma azzal van, hogy nem tudják mûködés közben mérni a kiszerelt fejegységet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó