2025. Január 9. Csütörtök - Marcell

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pedromm | 2015-12-21 19:36

üdvözlöm. a problémám a következő:akksi csere után nem müködik a központizár,segítségét előre is köszönöm.

Plucas | 2015-12-21 15:00 szebiboy részére

Nekem nem volt ilyen gondom a Mazdával, így nem igazán tudok mit mondani. Természetesen egyik hiba ok lehet a termosztát is. Régen egy benzines mitsubishi colt kocsim volt, ott októbertől - májusig "karton" papír volt a hütő elé téve, hogy elérje az üzemi hőfokot. Nyáron is alig lehetett hallani a ventilátort, ritkán kapcsolt be. A Mazdánál viszont télen-nyáron gyorsan eléri az üzemi hőfokot. A szakértő, vagy olyan márkatárs akinek már volt gondja az üzemi hőmérséklettel, fog tudni tanácsot adni.

szebiboy | 2015-12-21 14:44 Plucas részére

Nekem is dízel ... De 13km megyek mire üzemi lesz ... :/ termosztát rossz lehet es cserélni kellene akkor?? 

Plucas | 2015-12-21 14:30 zselyigy részére

Nem írtam, enyém dízel, Ausztriából hozták be.. A webasto miatt hasonló az üzemi hőmérséklet elérési paraméterei, mint a Te benzines motorodénak :) Ha jól tudom az Olaszországban forgalmazott dízelekbe már nem rakrak gyárilag webasto kályhát, csak az északabbra fekvő országok kocsijaiba.

szebiboy | 2015-12-21 14:30 zselyigy részére

Köszönöm a válaszokat ! 2.0 motor van nekem is + webasto is ra segít ... Akkor valoszinu cserélni kellene a termosztátot ??? 

Plucas | 2015-12-21 14:24 Markusz részére

Szia!

Köszönöm szépen, igen segítettél. Most várakozó álláspontra helyezkedtem, ugyanis az akksi csere óta elmúlt a zaj. Melegen lehet néha hallani pici rövid zajt. Ha jól sejtem az új akksit nem kell olyan intenzíven tölteni, ezért kisebb a terhelés a generátoron is. Ez persze fikció részemről, de majd a szakértő megerősíti, vagy cáfolja a megállapítást. Ettől függetlenül előbb-utóbb biztosan cserélni kell...

Markusz | 2015-12-21 14:07 Plucas részére

Szia!

Én már cseréltettem egyszer, mert nekem is "csörgött, zörgött" és a csere után még sokkal finomabban is járt a motor. Egyébként INA-t raktak fel és kell hozzá egy speckó szerszám.
Remélem tudtam segíteni.
Markusz

zselyigy | 2015-12-21 13:26 szebiboy részére

2.0l-es benzines autóm hűtővize kb. 2 km után üzemi hőmérsékletű (középen, a szokott helyén van a hűtővíz hőmérséklet mutató) és ekkor már fűteni is tud. A teljes motor érzésre (hang, viselkedés) kb. 5-6 km után meleg. Nincs benne állófűtés.

Üdv: István

Plucas | 2015-12-21 13:05 szebiboy részére

Nekem a Webasto miatt kb. 5 perc / 2.5 km út után már beáll a motor az üzemi hőmérsékletre. Ha nagyon hideg van (- 10 alatt), akkor 4-5 km.

szebiboy | 2015-12-21 12:55

Sziasztok ! Most télen kb. Mennyi ido alatt éri el a motor az üzemi hofokot?? Mert azt vettem észre , hogy negyedig megx fel a mutatom aztan nagyon sokára félre ( uzemire) kb . 30 perc , de viszont 3 -4 perc mulva meleget fúj be . Lehet termosztátot kellene cserélnem?? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó