2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:52 LY9872 részére

 Valószínűleg a fékrásegítő nem kap elég vákuumot. A vákuumpumpa csatlakozójánál kellene mérni alapjárati vákuumot. Ha itt van, akkor a rendszer más elemeivel van gond.   

LY9872 | 2014-07-28 08:26

Tisztelt Szakértő ! Szkamai véleményét szeretném kérni az alábbi hiba megállapításában: 2003/Diesel MPV motorját meg kellet bontani dugattyú hiba miatt/ 430 e km /. Bontás előtt a fékrendsazer kifogástalun működött, erőteljesen fogott! Bontás és helyreállítás után, ha alapjáraton és alacsony fordulaton jár a motor, nagyon gyengén "fog" a fék./parkolóba való beálláskor a kocsi túlszalad /.Ha többször megnyomjuk a fékpedált a kézifék behuzótt állapotára figyelmeztető lámpa kigyullad, s majd kis idő elteltével kialaszik . Magas fordulaton korrekten működik a fék. Fenti probléma diagnosztizálásában kérém a segítségét. Köszönettel: LY9872

mazda-auto.hu | 2014-07-28 07:55 Fornost részére

 Korrózió megelőzésen vett részt 2006.10.27-én, 79762 km-óra állással. Digitális szervizny. nincs.

Fornost | 2014-07-27 17:41 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

 

Segítségét kérném a JMZLW19F220111252 alvázszámú Mazda MPV szerviz előélete kapcsán, részt vett-e az autó visszahívási akciókban (hátsó fűtőradiátor cső, hátsó doblemezek illesztési hézagainak lezárása, stb). Válaszát előre is köszönöm!

BZ | 2014-07-27 15:33 kiskumi részére

Szia,

sajnálom ami veletek történt, hasonlón mentünk mi is keresztül.

Az ezen a fórumon már sokszor említett befecskendező-alátétek cseréjére sor került már az autódon? Ha nem, akkor első körben én inkább erre, és nem a turbóra gyanakodnék.

kiskumi | 2014-07-27 15:05

 

Sziasztok! 

Sajnos a kis családunkat is utólérte a végzet. Nyaralásból hazafelé megadta magát az autó. Ahogy mi hívjuk: Pupi. (2004. 2.0 D) Autópályán, de csak 110-zel haladva, a korábbi erőtlen motorteljesítményt tetézve, egyszercsak a tükörből nem látszott a mögöttes forgalom a fehér füsttől. Megállás, laikus vizsgálódás után egy indítás. Eredmény: indításnál nagy mennyiségű kormot köp a kipufogó,majd az említett füst ismét. Olaj mérhetetlenül a nívó alatt. Telefonálás a biztosítónak, mert jó tanácsra hallgatva kötöttem utasbiztosítást amiben a személyeken felül az autó is fedezve volt valamilyen színten. De annyira csak valamennyire, hogy saját pénzből kellett megoldani a hazaszállítást, ami kb. 600 km-ről sem olcsó dolog. Már megint a biztosító járt jól!!!

További drága mobilozás után megtaláltam a megfelelő mikrobuszos tréleres megoldást, amivel mi hatan és Pupi is hazakerült. Még az apartmantól való indulással együtt  indítottam a stoppert, amikor az időmérő eszköz reggel hat órát a naptár pedig a szombati napot mutatta. Én naivan azt hittem, hogy kb.kilenc óra elteltével már megcsodálhatom készülőben lévő almapálinkámat az udvarunkon. Nem így történt!  27 óra 15 percnél állt meg a stopper, ami vasárnap negyed tíz. Szörnyű! Két gyermekkel egy autópálya parkolóban tölteni reggel nyolctól hajnali fél egyig az időt zápor,zivatar,jégeső és némi napsütés mellett, nem egy álom. Persze ez a stop n' go rövidebb idő is lehetett volna, ha elfogadjuk a horvát "sárga angyal" ajánlatát ami 3750kuna lett volna csak a magyar határig! Onnan meg még másik 60-70 ezer ft. Szerencsére nem így döntöttünk.

Ezután kérném a távoli tippeket, esetleg a pontos diagnózist felállítani. Én,mi, a turbófeltöltőre gyanakszunk de ez majd csak a szerelőnél fog kiderülni. Amennyiben ez az alkatrész a ludas, úgy az is zsebbenyúlós lesz.

És abból is melyik? A meglévőt felújíttatni,gyári vagy utángyártott újat venni helyette?

Ki melyiket ajánlaná? Felújító műhely személyes tapasztalat, akár baráti vagy egyéb hallás alapján?

Tisztelt szakértő! Önöknél, hogy néz ez ki forintálisan?

 

Akik már voltak, azoknak egészségükre,akik még ez után készülnek nyaralni,azoknak jó utat és pihenést kívánok.

 

Zsoty

roberto69 | 2014-07-22 22:28

 Sziasztok! Valaki tud segíteni tempomat ügyben? Köszönöm

vargzo.72 | 2014-07-18 23:28 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

 

Köszönöm, már meg is rendeltem.

 

Üdvözlettel.

mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:50 beti részére

Kell egy szakértői vélemény, igazolni kell a periódikus szervizelést, de még ha minden rendelkezésre áll is, ennyi év után nem sok mindent lehet kezdeni, mivel nem gyakori hiba, mint pl. volt az első szériás Subaru dízel boxereknél.

Mocsokba | 2014-07-18 10:12 Angol Beteg részére

 Hálás köszönet!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó