2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ep-son | 2014-07-14 22:57

 A megosztott történeteket olvasva csak remélni tudom, hogy a két hét múlve előttünk álló 5000 km-es úton nem kell hasonlókat átéljünk...  Hány km van az említett balsorsú autókban?

vargzo.72 | 2014-07-14 16:02 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő!

Érdeklődöm, hogy 4db befecskendező alátétet előre utalás után postán el tudnánk-e küldeni részemre és menyibe kerülne?

Továbbá a JMZLW19R230206190 alvázszámú autó előélete érdekelne még

Üdvözlettel: Varga Zoltán

BZ | 2014-07-14 09:21

Sziasztok,

csak hogy szaporítsam egyel a horror-sztorik számát, velem a következő történt két hete. Külföld, teljes család nyaralásból hazafelé, autópálya autópályatempóval, éppen kamionsort előzve, amikor előbb a check engine lámpa gyulladt ki, majd változó intenzitással jött a kopogós hang és a rángatás, és rövidesen leállt a motor. 1000 km trélerezés (ami önmagában is szép summa) után jött a feketeleves: a vezérműtengelyen levő fordulatszám-jeladó póluskerékből levált egy darab, ez megakasztotta egy pillanatra a vezérlést, át is ugrott a szíj egy szemet. A hengerfej levétele után derült ki igazából, hogy mekkora is a kár, csak hogy a fontosabbakat említsem: az 1. és 4. hengerben a dugattyútető megolvadt és gyakorlatilag rákenődött a hengerfalra, 3 izzítógyertya is kiolvadt, és a főtengely meg a vezérműtengely is cserés. A turbó tengelye kicsit lóg, de az talán még használható, és arra is van esély hogy az injektorok megúszták a pokolt ami a blokkon belül kialakult.

Jelenleg RF5C bontott motorblokkra vadászat van.

xeri | 2014-07-14 08:39 steing részére

 Szia,

én tavaly szívtam meg. Kopogás, füstölés, ami kell, de lábon ment el a szervizbe. A szerelő már a résolaj-veszteség ellenőrzésekor látta, hogy injektor-hiba, és sajnos két dugattyú repedéssel honorálta a túlzott üzemanyag-mennyiséget. Az injektor-bevizsgálás pedig azt az eredményt hozta ki, hogy mind a 4 injektor messze van a gyári értéktől.

Az új árakat látva (pedig akkor még a mostaniakhoz képest egész baráti, 80-90e/db-ról beszéltek) én a felújítás mellett döntöttem, ár 40e/db (és így a bevizsgálás 4e/db-os díját nem kellett külön kifizetni). Két bontott henger, meg ez, meg az, emlékeim szerint nagyjából 250-ből megvolt a mutatvány.

Ezzel persze nem akarom azt mondani, hogy a felújított ugyanolyan jó, mint a gyári új, csak sokkal olcsóbb... szerencse, hogy az MPV injektorát egyáltalán lehet felújítani. A másik autónkhoz most vadászok valami megoldást, mert ott ez a lehetőség nincs, az új pedig (120e/db) nem fehér embernek való. 

Pár hónap múlva pedig jött a kuplung & kettős tömegű lendkerék, egy újabb hasonló nagyságrendű, szívderítő kaland  persze senkit nem akarok ijesztgetni, és attól még remek autó ez 

csokislaci@citromail.hu | 2014-07-12 14:27 mpv_1 részére

 Szia! Én  a Castrol Edge 5-W 30-s olajat használom, és max 15 000-ént csere!

magyarib | 2014-07-12 07:06 beti részére

 Hello!

Nekem sajnos elég friss emlékeim vannak a dologról. Múlt hónapban estem át rajta. A 4-es henger hajtókar csapágy alatt volt repedve, szerencsére még kettétörés előtt kiderült.

Én null-méretes bontottat vettem 120e-ért,10e köszörülés első lépcsőre, 23e új csapágysór plusz szimeringek, tömítések, motorolaj, no meg persze a munkadíj.

Összesen 250e lett a vége.

magyarib | 2014-07-12 06:54 hami777 részére

 Örülök, hogy összejött a dolog

steing | 2014-07-11 16:13 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, ez tényleg barátibb ha lehet egy 160-600eFtos javítást annak nevezni ;-)

 

megvárom, mig a bevizsgálás megtörténik és akkor jelentkezem..

mazda-auto.hu | 2014-07-11 07:36 steing részére

 http://www.mazda-auto.hu/mazda-dizel-befecskendezo-akcio-auto-expanzio.html

 

Nálunk olcsóbb a gyári, és ez nem felújított!

beti | 2014-07-11 00:17

Üdv! A főtengely törésről kinek, milyen tapasztalata van........ mennyiből lehet feljavítani???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó