2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


magyarib | 2014-01-22 14:10 kiskumi részére

Hello,

Nem lehet, hogy Kecske Diesel-t tankoltál?

Amúgy elképzelhető, hogy üzemanyag szűrő.

Üdv.

kiskumi | 2014-01-22 12:58

Üdv fórumtársak!

Valakinek van valami tippe, hogy miért indul rángatva az autóm? 2004-es diesel.

A segítséget előre is köszönöm.

Zsoty

magyarib | 2014-01-21 16:51

 Kedves fórum társak!

Korábbi oldalakon olvastam egy pár "tunning " megoldást ajtózár javításra.

Nekem a bal oldali tolóajtó záram kezdett el szórakozni kb. 2 hónappal ezelőtt.

Előszőr szétszereltem, szétszedtem az aktuátort, megzsíroztam, megsimogatam, összeraktam, működött. Ez a csoda kb. 2 hétig tartott, a jelenség ugyan az volt. Motor búg, (tehát nem szénkefe) de se be,se ki. Kíváncsiságtól furdalva, méregtől alig látva, újra szétszedtem és talán a csodának köszönhetően rájöttem, hogy az aktuátor motor forgórésze elforog a motor tengelyen, mondhatni szép dolog. Felcsillant a szemem, Loktite mindent megold, kihúztam a tengelyt, alaposan bekentem, ám amikor megpróbáltam viszatolni kb. 2/3 állásnál a Loktite gyorsabb volt mint én és mint a beton megkötött. Onnan se tovább, se vissza . Szumma szummárum E-bay nagy barátom elkezdtem keresgélni és a következőt találtam: http://www.ebay.com/itm/281171934864?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649.

Igaz a tengelye hosszabb volt a kelleténél, de mivel a kis kreatív Kínaiak egy méretezett fotót töltöttek fel róla ezt rendeltem, (hosszabb tengelyből lehet rövidebbet csinálni, gondoltam). Kb. 1 hónap türelmetlen várakozás után megérkezett a várva várt csomag.

Szóval a csiga a tengelyről melegítésel leszedhető ill. az újra visszatehető, utána összeszerel, kipróbál, tökéletesen működik.

Ja! és a lényeg: az új motor kemény 1100Ft-ba kerül, ingyen házhozszállítva!!!

Igaz egy hónapig kézzel kellett nyitni-zárni az ajtót, de hát annak idején a Zsiguli is így működött. Most pedig újra gyári a zár .

Szóval ha még valakinek ilyen gondja támadna így is orvosolható a dolog.

Üdv.

peci | 2014-01-21 16:14 TZ részére

 Sziasztok!

Nekem 2003-as az MPV, (TCS lámpa nincs rajta) és vásárlás óta, egy éve zörög az EGR bizonyos fordulaton. Ez már nagyon zavaró volt, aztán fogtam és kikötöttem, a vákumcsövet pedig lezártam. Azóta csönd... És mintha jobban is menne. Remélem nem tettem ezzel semmi károsat?

mazda-auto.hu | 2014-01-21 08:31 Trezy részére

 Digitális szervzkönyv nincs, az utolsó egyéb bejegyzett adat: 2009.11.04. 141913 km.

TZ | 2014-01-20 22:24 fieldee részére

Sziasztok!

Sajnos az emlitett hibaval es annak keresgelesevel kapcsolatban rengeteget olvastam itt a forumon es mashol is.

Sok jo tanacs, tapasztalat erkezett, de ugy fest kb szerencse hogy eppen rajottek az igazi  megoldasra. En elmentem egy  mazda szakszervizbe, ott egr szelep cseret olvasott ki a gyari bomba biztos olvaso. Kitalalhatjatok,hogy annak, majd valami masik hasonlo valamilyen kapcsolonak a csereje sem hozott hosszabb tavu eredmenyt(kb ket nap utan vilagit a muszerfal mint a karacsonyfa, amj nemreg meg akar aktualis is lehetett volna , de inkabb bosszantott) Nalam varosban valo totyorgeskor elalszanak a lampak,majd nagyobb uton vagy akar kicsit vallalhatobb temponal ujra kigyuladnak. A lampak bosszanto jelenleten tul nem tapasztaltam valtozast, sot olykor kevesbe fustol es talan jobban is huzo mikor azok vilagitanak... Par lesrefutast kovetoen ugy tunik talaltam egy lelkiismeretesnek tuno szerelot,most is eppen nala van az auto. Probalkozott ezzel-azzal... eppen azon ugykodik, hogy a szivosort (??remelem jol emlekszem, de majd jelentkezem ha elhoztam plane ha bevalt) takaritja ki, mert par mazdanal tapasztalt check lampak indokolatlan kapcsolasat,mely a fenti tisztitast kovetoen teljesen megszunt.

Egyebkent gazolajos szivunk csucskenek egy ilyen tisztitassal meg akkor is jot teszunk szerintem amennyiben a problema nem szunik meg..

Egyebkent kb egy eve (vasarlast koveto 2.nap) probalkozom a fenti hiba elharittatasaval :(

Tudom nem sok hasznosat irtam, de gondoltam megosztom Veletek, hatha..

Jelentkezem amint sikerult valamit megtudnom.

Udvozlettel: TZ

 

magyarib | 2014-01-20 19:01 fieldee részére

 Hello!

Esetleg ezt megpróbálhatod: http://www.injektor.hu/. Állítólag nagyon profik.

Üdv.

fieldee | 2014-01-20 17:16 varidosa részére

 Tudom mi a TCS de azért köszönöm! A hiba is kb sejtem hol lesz, csak a feltételezett három hibapont közül kettő elég szar helyen van. Azért kéne egy korrekt kiolvasás, mielőtt szétborítom a motorteret, így szemerkélő esőben. A gondom annyi, hogy ezek az univerzális OBD csatolók egyrészt nem látnak mindent (2 eszköz kétféle hibát mutatott amiből az egyik nettó marhaság volt a harmadik eszköz szóba sem állt a kocsival) plusz törölni sem tudtak.

 

Egyszóval olyan helyet keresek érden vagy közvetlen környékén, ahol korrektül ki tudjuk olvasni, és utána törölni.

 

Nem akaródzik bemenni ezért pest másik oldalára, a régi szerelőhöz aki amúgy is valahol németországban kavarog még a hét végéig biztosan. 

varidosa | 2014-01-20 12:15 fieldee részére

 A TCS a Tracking Control System (magyarul kipörgésgátló) rövidítése, az OFF ennek kikapcsolt állapotára utal.

fieldee | 2014-01-20 11:50

 Na tessék el is kiabáltam a dolgot  ma reggel a második vagy harmadik indítás után check engine, és TCS TCS OFF fogadott. Voltam az ajánlott EWO 2000 -nél meg egy másik általa ajánlott átlósan vele szemben lévő (vasút túloldala) szerelőnél. Az EWO-sok két géppel is próbálkoztak, de sokra nem mentünk. Egyértelműen nem derül ki mi a gond, és a srác abban sem volt biztos hogy a hiba kód valós (nyomaték jel alacsony) törölni nem tudta. A másik állítólag jobban felszerelt szervíz eddig sem jutot. Kommunikálni sem volt hajlandó a kocsi a gépükkel. Keríthetek mazda szakszervízt a környéken akinek van gyári OBD-je. Amúgy a kocsin nem venni észre semmit, az említett 3 lámpán kívül.

Szóval Érd környékén még mindig szerelőt keresek, akinek van gyári OBD-je is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó