2025. Január 14. Kedd - Bódog

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-08-26 08:21 zzr részére

 1. 2009.02.04-én 71470 km volt az autóban. Több adat nincs.

2.  Ennek van egy digitális szervizkönyv bejegyzése. 2009.03.09-én 90420 km-rel Bécsben szervizelték, és vezérműszíjat is cseréltek.

 

Az ülések új ára félmillió forint felett van. Talán bontott is van valahol.

mazda-auto.hu | 2013-08-26 08:14 czugler részére

 A hibakód arra utal, hogy a vezérlőegység időszakosan elveszti a kapcsolat egy, vagy több befecskendezővel, így akár csatlakozási, vagy vezeték hiba is lehet. Mazda műszeres diagnosztikával talán több részletet ki lehetne deríteni.

mazda-auto.hu | 2013-08-26 08:07 BZ részére

 1. Nem tértek át digitális szerviz nyilvántartásra, így  a szervizekről nincs adat.

2005.02.14-én 87999 km volt az autóban. Cseréltek benne korábban nagynyomású pumpát, lendkereket, kuplungszerkezetet, önindítót.

 

2. Műszerrel is ellenőrizni kellene az alapjáratot. Műszakilag nem okoz problémát ha kicsit magasabb (sőt), de az előírt ennél alacsonyabb.

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:59 sandrabee részére

   Köszönjük a visszajelzést!

zzr | 2013-08-25 21:30

 Tisztelt Varga úr és fórumtársak!

Most készülök 7 személyes MPV-t vásárolni és van is két kiszemeltem, azokról szeretnék minden elérhető információt megtudni.

1. JMZLW19R250305785

2. JMZLW19R240302688

 

Másik kérdésem az lenne, hogy hol és mennyiért lehetne beszerezni a 7 üléses MPV-be való leghátsó két ülést?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

czugler | 2013-08-25 15:48

 Tisztelt Szakértők!

A múlt hónapban vettem egy 2004-es dízel MPV-t németországban. Amikor megnézetem kipróbáltam, nagyon jól ment, ami kicsit problémás volt az csak a fékek, kicsit kopottak voltak, de azt mondta a kereskedő, hogy semmi gond kicséréli. Kipróbáláskor kb. negyedig volt a tank, de mikor már hoztam el akkor meg már annyira üres volt, hogy éppen odaértem az első benzinkútra. Biztos kellett a kereskedőnek az a 20 liter. Elhozás után mentem vele kb. 100 km-t. Másnap reggel akartam volna vele indúlni, de emelkedőnek elkezdett rángatni. Gondoltam kicsit hideg van neki (15 'C) azért csinálja, de délután ugyanez a jelenség jelentkezett de csak dombnak felfelé mikor kicsit neki nyomom a gázt. Rángat-rángat és megindúl vagy kiadja a motorhiba jelet és a TCS-TCS OFF lámpák kigyulladnak és mint egy kistraktornak olyan hangja lesz és nem megy. Univerzális kiolvasóval megtudtam, hogy P0200 a "HIBA". Már üzemanyagszűrő lett rajta cserélve, ami nem volt a legszebb. Ami viszont nagyon bosszantó hogy nem mindig jön elő ez a hiba, van úgy hogy 50 km-t végig megyek és semmi aztán gondol egyet és csinálja. A kereskedő még annyit hozzátett, hogy az autó kb. 6 hónapot állt. Lehetséges az, hogy valami lerakódott benne?? Már mentem vele 700 km-t, (igaz nem autópályán ahol kitudná dolgozni magából) és még mindig ez a probléma. Remélem tud valaki ebben nekem segíteni mert már nagyon idegesít és nem szeretnék felesleges pénzeket kiadni, ha csak pl. egy csatlakozót kell megigazítani.

Előre is köszönöm mindenki segítségét!

BZ | 2013-08-24 16:38

Tisztelt Varga úr és fórumtársak,

 

két kérdésem lenne:

1, a JMZLW19R240211452 alvázszámú frissen szerzett 2003-as MPVm 'hivatalos' előtörténetéről szeretném megtudni, amit meg lehet.

2, az alapjárati fordulatszámom furcsa, stabilan 950-1000 környéki az óra alapján (de hidegen, melegen, klímával és anélkül, mindenhogy). A motor szépen jár, jól húz, nem hallok furcsa hangokat, nincs semmi gyanús jel. Szakszervíz átvizsgálta a vásárlás előtt, nem jeleztek ezzel kapcsolatos hibát, nekem mégis fura a benzines autóim után. Mitől lehet ez?

 

Köszönöm előre is,

Z.

sandrabee | 2013-08-22 14:41 mazda-auto.hu részére

 Azért majdcsak nem vennénk el egymás kenyerét :-) Nem volt és nincs is ilyen szándékom ;-) Tudja Varga Úr, maradok én a kaptafánál.

 

Ahogy Ön is említette, hogy a munkahengernél lehet baj, valóban ott volt: egy hidraulikus olajcső tört el, ez lett kicserélve, légtelenítve meg újra töltve olajjal. Viszont a csörgésről illetve a természetéről még nem tudom, hogy van -e vagy nem, illetve hogy eltűnt vagy megmaradt, s ha igen, akkor mégis mi okozza. De bízom benne, hogy eddig minden, ez is megfejtésre kerül :-)

 

Ha van még fejlemény, természetesen beszámolok róla. Addig is üdv a Mazdásoknak és Doktoraiknak! :-)

 

mazda-auto.hu | 2013-08-22 07:38 sandrabee részére

 A lánccsörgés szerű hang nem túl biztató. Egyébként hidraulikus a működtető rész.

Szerintem nem kell mindenkinek értenie az autókhoz. Akkor mi lenne azokkal, akik csak ahhoz értenek?

mazda-auto.hu | 2013-08-22 07:35 micoo részére

 A lámpákról kell kiépíteni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó