2025. Január 14. Kedd - Bódog

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


micoo | 2013-08-16 20:46 Plucas részére

 Na, ez is egy jó megoldás, reméljük más is kedvet kap... A csavar utáni kék műanyag(?) elem valami másik autóból való? Vagy mi az ott?

Plucas | 2013-08-16 08:20 micoo részére

Szia!

2012 őszén én is cseréltem a zármotort. Sikerült az ajtón találni egy mélyedést, ahol lemezcsavarral rögzítettem a motort. A rudazatot az alsó fülön rögzítettem és a felső 2 fület egy csarral kötötem össze (fixen). A kárpitban sem akad, azóta is teszi a dolgát hiba nélkül.

 

MPV_zárcsere

MPV_zármotor_csere

micoo | 2013-08-14 22:15

 

http://mazda-mpv.blogspot.hu/

klizso | 2013-08-14 08:00 Lezoo részére

Kedves Lezoo,

írd meg nekem légy szíves az email címedet a klichzsolt@gmail.com-ra.

Köszönöm,

klizso

micoo | 2013-08-13 21:43 Plucas részére

Van biztosítéktábla a bal lábadnál is. (legalábbis a 2004-esben)

Plucas | 2013-08-13 13:42

 Sziasztok!

 

Segítségeteket kérem...

A középkonzolon nem működik a szivírgyújtóajzat és a rádió sem. A biztosítékot hol keressem? A motortérben, vagy van másik helyen is biztosíték? MPV 2.0 dízel 2002..

 

Köszönöm előre is a válaszokat.

 

keruloat | 2013-08-13 12:23 mpali részére

 ha meg van még, akkor engem érdekelne!

70/4258002

Köszi! Attila

Lezoo | 2013-08-13 08:40

 Üdv MPV-sek!Néhány ügyeskedésemet osztanám meg Veletek.

1,A két tolóajtómban nem működött a zármotor,szétszedtem őket.Az ok: a szénkefék elkoptak.Az egyikben teljesen, a másikban részben->elgyengült.Lecsökkent a teljesítménye.Egy kis kézügyességgel újra hajlítgattam a rézlemezecskéket, kontakt tisztító,kenőanyaggal kitakarítottam- a motor kommutátort is-így a rézlemez lett a  "szénkefe".Lehet, hogy nem profi elektronikai megoldás, de tökéletesen működik!

2,A hátsó hűtő-fűtő egységbe vezető vízcső kilyukadt a rögzítő műanyag bilincsek alatt.

Több helyen is korrodált.Gyors,olcsó megoldás:vízvezetékes boltban vásároltan 3rétegű műanyag csövet,roppantógyűrűs idomokat-derékszögűek kellenek-szigetelő héjazatot.Kb 10.000.- Ft-ba került az anyag.A teljes hosszt  kicseréltük a szerelőmmel! Egy délutánba belefért.Ez épp 2 éve volt,azóta is jól működik a rendszer!

3.A hátsó lengőkarban a szilent elkopott.Csak kompletten lengőkarral együtt akartak adni.Sikerült gyártót találni  Mo.-n.Megcsinálták poliuretánból.Kicsit feszesebb lett,de nem zörög!És így olcsóbb volt mint a komplett.Ha valakit érdekel részletesebben a dolog,szívesen tájékoztatom a leírtak bármelyikéről.

Egyébként nagyon szeretjük a "masinánkat" jól elférünk benne-2 felnőtt,5 gyerek.

(10 hónapos-7 évesig) 2003-es évjáratú,4 éve "családtag"!

Szép napot mindenkinek! 

Plucas | 2013-08-12 11:15

 

mazda-auto.hu | 2013-08-10 14:21 micoo részére

 Mindenki nevében köszönjük a képes beszámolót, és gratulálunk a javításhoz!

A kötegelő egyébként valóban sokat kibír, egyes autógyárak előszeretettel használják gyári rögzítésekhez is, egyes helyeken.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó