2025. Január 17. Péntek - Antal

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-10-17 08:49 seltomi részére

Utoljára 2009.10.21-én volt rajta szervizakciós beavatkozás 112420 km-nél. A szervizelésekről digitális rögzítés hiányában nincs információ.

seltomi | 2011-10-15 13:43

Tisztel Szakértő!

Az MPV-m szervíz előélete után szeretnék érdeklődni. Alv.szám.:JMZLW19R240302607.

Nagyon köszönöm!!!!

mazda-auto.hu | 2011-10-12 16:10

A célzott lopást valószínűleg a tükörlapok új ára miatt indították. 30017,-Ft/db a tükörlap, tehát nem a tükör.

tyosi | 2011-10-12 13:25

Sziasztok MPV tulajok!

Egy kis segítség kéne nekem, ma a feleségemnél kilopták a két külső tükörből a tükröt, nem fűthető nem motorossan behajtható csak sima elektromos mozgatás kézzel behajható formában, sajnos sehol nem lehet a belsejébe kapni tükör lapot, nincs valami ötletetek hogy mit tehetek, érdekelne hogy a gyárit mennyiért tudnák beszerezni.
köszi
hartakos

klizso | 2011-10-10 06:13

Kedves Fórumtársak,
egy nem várt problémára szeretném a figyelmeteket felhívni. Én egy 2002-es dízel MPV-nek vagyok a valóban elégedett tulajdonosa, csak kb. egy hónappal ezelőtt váratlanul jelentkezett egy hiba, amelyre azt mondták egy Mazda szervízben a nagyon korrekt szerelőm, hogy három hét alatt én vagyok a harmadik, aki evvel a problémával jelentkezik. Röviden: a kupplungcső elszakadt vagy kilyukadt, tehát a kupplungpedál beesik a padlóig és jöhet a tréler. Ez a hiba még szakszervízben is kb. 10 ezer forintért javítható, de már maga a tréler is többszöröse lehet. Szóval nézessétek meg és szerintem cseréltessétek is ki, mivel alacsony költség, de ha beüt a hiba, akkor már gond van. Többnyire többgyerekes családok vásárolják az MPV-t, ahol különösen fontos a célbaérés...
Sziasztok, klizso

JancsikaMr | 2011-10-08 14:44 nagydann részére

pasikam@gmail.com

nagydann | 2011-10-08 08:41 JancsikaMr részére

Adj egy email címet, ahova írhatok privit!

mazda-auto.hu | 2011-10-07 11:35 JancsikaMr részére

1.Volt már rá példa, hoyg a motor működése közben le-fel mozgó befecskendezőkkel jött be autó. A befecskendező leszorító villa, illetve a befecskendező alatti tömítés minden fellazítás után cserélendő, általában ennek elmulasztása okozza a bajt, de néha az is elég ha 150-200e km-ig nem ellenőrzik és cserélik. 2. Jó esetben csak ezeket, és az egyéb gumi tömítéseket kell cserélni.

JancsikaMr | 2011-10-07 11:02

Tisztel Szakértő!
Nem akarok hosszú elbeszélésbe kezdeni, de ami tegnap történt azt nem tudom két-három sorban leírni. Természetesen MPV-ről van szó,2004-es CDHTE a szokásos diesel motorral.Sokat olvastunk itt a fórumon a motor olaj fogyaztásával, és azzal kapcsolatban felmerülő problémákkal kapcsolatban.Természetesen az ember a problémák ismeretében ilyenkor jobban odafigyel az autójára, olaj fogyaztás , füstölés stb.
Bizton állíthatom én semmilyen komolyabb jelét nem láttam ezeknek a gondoknak, sem régebben sem az utóbbi időben. Aztán tegnap, mint derült égből villámcsapás ért a meglepetés! Hazafelé tartva egyik pillanatról a másikra az autó rángatni kezdett, néhány száz méter után erős olajszag árasztotta el az autót,koromfekete füstöt okádott. Szerencsére, vagy szerencsétlenségemre, nem állt le. Max egy kilométer volt hazáig , hát hazavittem talpon. Amikor megálltam rögtön hatalmas olajfolt jelent meg alatta. Az én agyamat meg a vér öntötte el! :( Először nem tudtam mire véljem a dolgot, de amikor levettem a motor burkolatát rögtön láttam honnan fúj a szél. A befecskendező szelepfedélben lévő tömítései mellett kifújt az olaj, és gondolom nem csak ott, hanem más tömítéseknél is! A két baloldali befecskendező, kézzel le fel mozgatható, gondolom a tömítés olyan módon adhatta meg magát, hogy az égéstér nyomása szinte azonnal az olajtérbe került és tette a dolgát a tömítésekkel! :( Kérdésem csak annyi lenne, hogy volt e már ilyen sérülésre példa szervizük életében akár más típusnál is, és milyen következményei, költségvonzata lehet a probléma megszüntetésének? Köszönettel : Jancsika

nagydann | 2011-09-25 21:13

Huh, nagyon köszönöm a tippet! És hol csináltassam meg? Az publikus? Te hol csináltattad? Ha itt nem írnád le, akkor várom privátban: daniel.nagy.teacher@gmail.com

Mégegyszer köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó