2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


duke620 | 2011-02-17 14:17

Sziasztok!
Eladó Mazda MPV-hez (LW modellhez) teljes gyári vadonatúj szőnyeggarnitúra 30eft-ért. Érd.: 20/3508433

mazda-auto.hu | 2011-02-15 16:09 vamati részére

Nem kell 20000 km-enként elvégezni. Alapvetően még a gyár bevallása szerint is célszerű minél ritkábban bolygatni feltöltött gyári programokat. Természetesen ha a kopogás égési elégtelenségre utal, akkor ellenőrizni kell a befecskendezés jellemzőit.

vamati | 2011-02-15 15:53

Elnézést Vári Zsolt Úrtól, hogy az előző bejegyzésben "elkereszteltem" Lászlónak.

vamati | 2011-02-15 15:39 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő!
Köszönöm a gyors választ. Egyébként Vári László Úrnak (varidosa) is hasonló problémája volt és az ő elmondása szerint az alkatrész cseréje után úgynevezett "betanítást" végeztek az autóján, amit egyébként 20e km-ként el kellene végezni. Lehet, hogy ez nálam kimaradt.

mazda-auto.hu | 2011-02-15 11:00 vamati részére

Kérdés, hogy mennyire lehetett mérni az olajfogyasztást az eltelt pár napban? Ezt azért kérdezem, hogy esetleg nem szerelési hiba történt-e? A kopogás utalhat ún. "pilot" befecskendezés, vagy teljes befecskendezés hibára, de hibás kipufogógáz visszavezetésre is, vagy mechanikai hibára.

varadi | 2011-02-15 10:22

Tisztelt Szakértő, Márkatársak!
A sebességváltással kapcsolatos problémám a teljes kuplung és a kéttőmegű lendkerék cseréjével oldódott meg.
Ezúton hívom fel a Budapestiek és környékbeliek figyelmét a Csepel Mag u 3 alatti Mazda szervizre és bontóra, korrekt árak magas szakmai tudás 06303232626.

vamati | 2011-02-15 09:09

Tisztelt Szakértő!
Egy 2002-es 2.0 diesel MPV boldog tulajdonosa vagyok. Sajnos az extrém magas olajfogyasztás engem is érintett. A minap kicserélték a porlasztó tömitést az autómban és ezzel úgy néz ki, hogy megoldódott ez a probléma. Azóta viszont sajnos alacsony fordulaton erősen kopog a motorom még melegen is. Az alapjárat minimálisan alacsonyabb lett. Előfordulhat, hogy valamit nem állítottak be a csere után? Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:40 dia66 részére

Egyelőre a kínai gyáregység csak belföldi piacra gyárthat autókat. A legutóbbi információk szerint nem tervezik az európai bevezetését, a piackutató "szakemberek" szerint túl nagy "ide", mivel szélesebb a korábbi modellnél. Egyébként még Észak-Amerikában sem kapható. Ott azzal indokolták ennek okát, hogy a hétüléses CX-9 mellé me, kell a kínálatba. Persze ha a "szakemberek" egy nap meggondolják magukat, változhat a helyzet, de akkor is Japánból fog jönni, Kínából nem.

dia66 | 2011-02-13 12:31 andras.76 részére

Szia,
a 6 l az jó, nem tudom másnak mi a tapasztalata intenzív városi használat esetén, indíts egy közvélemény-kutatást itt a fórumon.
azért lehet, hogy a 6600+fa nem pénzkidobás egy diagnosztikára, vagy várd meg a jobb időt (asszem 7 fok alatt kapcsol be a kályha) és akkor meglátod, de érdemes esetleg a neten rákeresni a "hogyan vezessünk dízelt városban takarékosan"-ra, lehet hogy találsz hasznos tanácsot
autós oldalakon szoktak írogatni ilyeneket (totalcar, stb)
sajnos okoskodáson kívül nem tudok többet segíteni (nem is akarlak rábeszélni semmire, döntsd el)
remélem meglesz a megoldás, még ha kiderül is, hogy a 11 valós (bár nekem továbbra is soknak tűnik), legalább tudod

andras.76 | 2011-02-12 20:43 dia66 részére

Szia
Hoszuba voltam 6liter.Ez ami idegesit mivel legtöbet város használatban van 10-11-liter s nem gyorsulok mivel 3-gyereket viszek a nyugalom a fontos számomra.Mondjuk első diesel autom idáig csak benzinesek voltak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó