2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-06-26 11:30 dampfl részére

A 2,0 Benzines MPV-be bruttó 84650.- Ft -ért tudunk utángyártott új vízhűtőt szerezni, kb 3 hét a szállítás !

nagydann | 2017-06-25 14:30 kpeter részére

Köszönöm szépen, megpróbálkozok vele!

pupos | 2017-06-24 21:36

Sziasztok! A hátra menő klíma csövem elpukkant, sajna, ha valaki tudna segíteni ez ügyben (bontott, utángyártott,vagy valahol legyártatni, az új az horror ár) azt nagyon megköszönném.

INDYGO | 2017-06-23 19:55 kpeter részére

Szia!

KÖSZÖNJÜK!!! Egyébként teljesen igazad van. Nem csak itt, hanem más fórumon is, ha baj van, mindenki tud segítségért kiabálni. VISZONT amikor már jó a gép, vhogy elfelejti megosztani a tapasztalatot v. a megoldást. 

kpeter | 2017-06-23 07:26 nagydann részére

Szia nagydann,

Szívesen leírom, amit kb. 3-4 éve már megosztottam itt a fórumon, hogy nekem ezt hogy sikerült megoldanom. A megoldást illetően akkor voltak szkeptikus hangok, hogy 100 fokra is felmelegedhet a körben a víz, meg a nyomástűrés stb. Én városban, autópályán, nagyobb megterheléssel is használom az MPV-met, de még egyszer sem volt gond ezekkel. Kb. 10 e Ft volt az anyagköltség, 5-rétegű műanyagbevonatos-alu kombinációjú, kézzel hajlítható, méretazonos építkezéseknél is alkalmazott fűtéscsővel helyettesítettük a csöveket, végig ki lettek cserélve, tehát a hátramenő és a visszamenő ág is. Le lett bontva a jobb hátsó műanyag belső oldalborítás az utastérben és a gumi végcsatlakozásokhoz rögzítve hibátlan lett az eredmény. Még kapott egy élénkpiros hővédő borítást, héjazatot a cső, így most egy tuningkocsihoz hasonlít a kocsim alja. Szerintem egy ügyesebb ember házilag ki tudja magának cserélni. Lehet, hogy van egyéb megoldás is, de nekem ez hibátlanul működik.

Még annyit, hogy nagyon jó ez a fórum (köszönjük a “fenntartónak”), a felhasználóktól viszont hadd kérjem, hogy ugyan küldjünk már vissza egy köszönömöt, ha pláne személyes kérdésekre, igényekre valaki veszi a fáradságot és visszaír. Higgyétek el, jót tesz a segítő szándéknak, hangulatnak is, ha megköszöni az illető (voltak, vannak erre jó példák is).

Minden jót!

Üdv.: Péter

nagydann | 2017-06-22 18:02

Sziasztok!

 

Biztosan 100x volt már róla szó itt a fórumon, de szeretném ha azok akik már átestek rajta tudnának segíteni.

MPV-ben a hátrafelé menő hűtővízcső az autó alján szétrohadt, kilukadt. Hogyan érdemes javítani? Csak a lukas részt kivágni vagy kicserélni valami hasonló csőre az egészet?

 

Köszi előre is!

kpeter | 2017-06-20 13:29 Kassai Péter részére

Szia Péter,

én is gondolkodtam ezen, de ezek kormányváltós, amerikai piacra gyártott modellek és ahogy a csatolt képeken látszik, az európai piacosoknál nem férne el a padlón lévő váltó + tartókonzol kombótól.

Nem lehetne kihúzni. Az ebayen vannak ilyenek, persze színben eltér(het)nek (http://www.ebay.com/itm/00-01-02-03-MAZDA-MPV-FRONT-CENTER-DASH-COMPARTMENT-TAN-OEM-/162557391908?hash=item25d92cf424:g:BDwAAOxy1JBSTFfu&vxp=mtr).

Szóval – hacsak házilag nem barkácsolsz oda valamit – marad a nagy fekete lyuk.

Üdv.: Péter

Kassai Péter | 2017-06-20 06:07

És egy érdekes kérdés!

https://www.youtube.com/watch?v=1zEg8gqtAIc&t=6s

ezen a linken a középkonzol alatti tároló megoldás!

kihuzható pohártartó és (bár nem látszik) alatta egy csukahó tároló :)

lehet ilyet utólag?

Kassai Péter | 2017-06-20 05:58 mazda-auto.hu2 részére

Akkor kénytelen leszek elcaplatni 1x Győrbe :(

MÁS:

a rádiót cserélném ki, van erre valami jól bevált építőkeret?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:33 zsero részére

Miután a motorcsere után jelentkezett a hiba, ott kellene keresni az okát.

Elsőként le kell ellenőrizni, hogy a vákum rendszer jól lett-e összerakva. Egy rossz helyre rakott cső már elég hozzá. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó