2024. December 23. Hétfő - Viktória
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MAZDA MPV 2008.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Díjnyertes Mazda i-stop.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
kpeter | 2017-06-06 09:09 zozika részére
Szia Zozika,
nekem egy kicsit más volt a jelenség néhány éve, egyik pillanatról a másikra beesett a kuplungpedál, akkor lendületből begurultam egy benzinkúthoz, onnan trélerrel a szervízbe. A kilyukadt kuplungcsövet cserélték 10e Ft-ért, azóta jó. Munkahengerről szó sem volt, lehet, hogy Nálad más a helyzet. Akkor azt mondta a szerelő, hogy ha ismerem az autómat, akkor kuplung nélkül is elevickélhettem volna hozzá, mert a megfelelő fordulatra pörgetve a motort, lehet váltani. Hát én ezt nem próbáltam meg.
Üdv.:: Péter
zozika | 2017-06-06 08:43
sziasztok a mpv -mmel múlt héten voltam szervízben…...munkahelyre menet a kuplungom egyre kevésbbé emelt ki , aztán benn ragadt és nem tudtam váltani , beszéltem a szerelővel és valahogy kettesben elevickéltem a szervízbe ,, megnézés nélkül azt mondta hogy fő munkahenger csere és a kis munkahengert is cseréljük mert így 100 ezer kilóméterig nem lesz semmi bajom vele , ( olaj volt benne nem az olaj folyt el hanem levegős lett a rendszer) 4 nap és elkészült ,, szuper 3 napig jártam vele majd tegnap a családdal megpakolva Velencén ugyan az ,,..pedál lenn ,,nem ugrik vissza v...váltani képtelenség …. apósom 80 éves ….szerelő volt mondta már a szerviz közben is hogy hülyeség cserélni a munkahengert mert nem tud elromlani ...csak a gumigyűrű és csak azt kéne cserélni ,,, szerencsére ő is ott volt és látta és tapasztalta mi van , egyből azt mondta ...mondtam hogy nem kellett volna cserélni ,, de ha a henger vadi új akkor biztos nem ott van a baj hanem az összekötő csövek vagy a tartály lehet a baj ,,biztos repedtek ( hajszál ) és levegőt kap a rendszer ...ezért puhul le a kuplung ,, próbáltuk utána tölteni ( mert most kevés volt benne az olaj és légtelenítettünk de nem ok ,, most várom a szerelőt hogy oldja meg ha már a semmiért ott hagytam 53 ezret …… van valamilyen tapasztalatotok vagy tanácsotok ezzel kapcsolatban ?? köszi minden infót előre is
Gyuszkó | 2017-06-05 18:32
sziasztok
esetleg nincs valakinek szerelési utasítás mazda mpv2 hez?
vagy hogyan tudnám kiiratni a fogyasztást az óracsoportra. a műszerfalon találtam egy nem használt kapcsolót,aljzattal kábelekket. de nem tudom oda milyen kapcsoló kell. milyen cikkszámú. esetleg valami ötlet?
tusortamas | 2017-06-05 14:37
Sziasztok,
van esetleg valakinek valami tippje, hogy hol folyhat el a hűtővíz? pár napja (kb 2 napja) enyhe “víz szagot” éreztem a motortérből, de látni nem láttam víz nyomát és nem láttam, hogy folyna a hűtővíz. Tegnap azonban mikor megálltam a benzinkútnál pár saroknyira itthonról, egy pillanat alatt elfolyt az összes hűtőfolyadék. Feltöltöttem ion cserélt vízzel és hazagurultam kb 300m-t de mire hazaértem megint majdnem teljesesen elfogyott… Felülről nem látok semmit a motortérben, alulról próbáltam alámászni, de csak mérsékelten sikerült, egyelőre nem sikerült megállapítsam, hogy honnan jön a lé… valakinek esetleg valami ötlet (tudom, hogy ez így túl tág, de sok csodát olvastam már tőletek itt a fórumban)...
INDYGO | 2017-06-03 09:26 ep-son részére
Szia!
Nem próbálod meg a kedves szerelővel legalább a felét fizettetni? Ez elég nagy szakmai hiba, hogy akksi töltése helyett inkább bikázzunk, csak minél előbb szabaduljon a kuncsafttól. Persze ha nem így van, és te normális szerelőnek tartod, akkor megértem a döntésedet is.
ep-son | 2017-06-02 22:16
Sziasztok, beszámolok a fejleményekről légzsákvezérlő ügyében. Mivel a mátészalkai Mazda szervíz nem rendelkezik megfelelő elektronikai diagnosztikus eszközökkel, a debreceni szervízbe irányítottak, ahova a tegnap el is jutottam. Az első műszer ott sem mutatta ki a hibát, de a második műszeres vizsgálat illetve bizonyos pin-ek kis dróttal történő párosítása után ugyanazt a diagnózist adták, amit már itthon is: légzsákvezérlő egység hiba. Éspedig fizikális hiba, ami valószínüleg a hegesztésnek vagy bikázásnak tudható be. Kiszedték a cserére szoruló alkatrészt, amit a táskámban hoztam haza. Most már nem villog a jelző, hanem folyamatosan ég :) Potom 17 ezerbe került a kiruccanás.
Szóval várom és köszönettel elfogadom az ajánlatot a bontott egységre.
Kyrsoh | 2017-05-30 09:29
Sziasztok!
Köszönöm a karosszériával kapcsolatos válaszokat, találtam egy baranyai helyet, ami ígéretesnek tűnik. Ha az nem felel meg, akkor igénybe fogom venni az általatok ajánlott segítségeket, mert a leírásotokból úgy tűnt, hogy elégedettek vagytok azzal a munkával, amit Nektek végeztek Csepelen és Öttevényben!
vargzo.72 | 2017-05-27 09:20 lordpici részére
A váltót már sajnos elvitték, de ha bármi másra szükség lenne keress nyugodtan.
ep-son | 2017-05-26 18:06 vargzo.72 részére
Köszönöm szépen. Ha szükség van segítségre, szólok. Üdv!
lordpici | 2017-05-26 09:00 vargzo.72 részére
Hali, vargzo.72!
Írtad, hogy van egy donor autód.A váltó meg van még? Ha igen, milyen állapotú? Lehet, hogy meg tudnánk egyezni, ha neked nem kell!
Előre is köszi, üdv: lordpici!