2024. December 27. Péntek - János
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
Új Titánok.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Újabb Mazda6 felvonás.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
INDYGO | 2016-10-11 07:11 mazda-auto.hu részére
Az óra állása 213110 km. Remélem 2 hét múlva kész vannak a magyar papírok, akkor megtudhatok róla többet is?
mazda-auto.hu | 2016-10-10 14:57 INDYGO részére
Osztrák forgalomba helyezés, szerepel a DSR-ben, de nem rendszeresen járt szervizbe. Ha kapok km óra állást, megnézhetjük, hogy valós-e, ennél többet csak a tényleges tulajdonosnak adhatunk ki
INDYGO | 2016-10-09 16:45
Vettem egy Mazda MPV-t, az alábbi alvázszámmal
JMZLW19R240211373
Lehet róla tudni valamit?
Köszönöm.
BekeTom | 2016-10-05 08:01 boncy részére
Hello boncy,
Magam is jó szakit keresek aki kilakatolnál az autót. A tiéd merre munkálkodik?
@Többiek, esetleg tudok javasolni Fejér / Veszprém / Pest megyékben megbízható szakembert, akivel jó tapasztalatotok van ebben a témában?
Írnátok lécci privátba: beketom@gmail.com
köszönöm!
matyas.telegdy | 2016-09-29 19:13 INDYGO részére
Nem tudom, nekem jó tapasztalataim vannak az autóval. Mi egy éve vettük, 30.000 km-t ettünk bele, városban nap mint nap és pár hetente autópályán egyaránt jól teljesít. Kemény téli reggeleken mikor egy fele ennyit futott korban azonos F. Ulysse feladja a harcot, a Mazda pöccre indul. Tipikus hibák persze vannak (hátsó ajtó zármotor, hűtőventillátor vezérlője, 10e km/1l olajfogyasztás), de alapvetően jó vételnek tartjuk. Mi Bécstől nem messze egy osztrák embertől vettük (nem kereskedő!), 2. tulajtól, valós 166e km-rel. Egyből tűzkarikák cseréjére vittem, de kiderült, új tömítéseket cseréltettem le… Az aljával kellett fogalalkozni, sárvédőíveken sehol semmi rohadás, még csak pörsenés, festék felpuklisodás sem. Az autó a vételárral és mindennel együtt 1,3 m Ft kifizetése után került a nevemre új kettősömegűvel, kuplunkszettel, váltóolajjal. friss alvázvédelemmel. Szerintem annyit megért. Egyszer erőlködés nélkül beletettem 65db összecsukott kerti széket, de látott már szegényke 650 kg-nyi forgácslapot is, és vitte 300 km-t egy zokszó nélkül. Ezeket csak azért írtam, hogy tudassam, nem egy napi 30km-t autópályán ingázós télen fűtött garázsban tartott autóról van szó. Persze fix 10e km után friss ENEOS 5w30 olajat kap.
Szerintem lehet ebből is (mint mindenből) lelakott,jó magyar szokás szerint minimum a felére visszatekert, csak az eladásra “kisminkelt” példányt venni, de lehet megkíméltet is (inkább külföldön), ami még talán hosszú évekig szolgál, ha a típusra jellemző bajokra odafigyel az ember.
UF!:)
boncy | 2016-09-29 18:50 baksiole boncy részére részére
Szia
2004-es dízel.
Brutális volt az olajfogyasztás mert gyakorlatilag 10E km (1 olajcsereperiódus alatt) 4L olajat öntöttem utána. Gyakorlatilag mindig új olaj volt benne, de tócsa vagy folyás nem látszott.
B.csabán cseréltek befecskendező alátéteket, tömítéseket meg beállították műszeresen. egyúttal olajcsere, vezérlés csere stb. 150E jó magyar forint volt. ezt Bp-n 250E-re mondták…
Nekem csak jó tapasztalataim vannak a szervízzel, és az autóval is. Igaz a kasztni rohad, de lehet kezelni :) Viszont ekkora autót és ilyen kényelemmel nem találsz.. :)
nagydann | 2016-09-29 11:31 csokislaci@citromail.hu részére
Oh, szuper vagy, köszönöm/köszönjük az infókat! Akkor én is megyek és rendberakatom a dolgot! Köszi mégegyszer!
baksiole boncy részére | 2016-09-28 19:14
Szia. Érdeklődni szeretnék ,hogy mit csináltak neked a kocsival ,hogy már nem eszi az olajat. Mekkora mértékü volt az olajfogyasztásod és benzin vagy dizel a kocsi? Köszi!
csokislaci@citromail.hu | 2016-09-28 19:10 nagydann részére
Szia Dani, és MPV-s társak!
Csak jelentkezett a motor hibakód, így beugrottam a Békéscsabai mazdához, ahol a szerelő Tibi, aki nagyon profi, kiolvasta a hibát, ami nálam is az IMRC-szelep volt. Bontóban 12000, az eredeti Japán 29000 ft sajnos, de hát a bontós elég zsákba macska ebben az estben, így rendeltem bele újat, és kicseréltem, azóta minden ok. Ez a szelep a levegőt szabályozza attól függően mekkora terhelést kap a motor. Ha ez a szelep tartósan nem működik, bekormolja a rendszert, ami további hibákat okozhat. Röviden ennyi, a hiba elhárítva!
bufi feri | 2016-09-28 17:10 INDYGO részére
Szerintem is gondold át jól én 1-ért vettem és még egy ment bele 2 év alatt,és sajnos úgy sem lett tökéletes...Úgy számoltattam be egy nagyobb értékű autóba.van egy 98-as! berlingom.annak a kasznijához még nem kellett nyúlni,és nincs is rossz állapotban, ennek meg mindenét kellett már.vízkábelek elporladva stb.Sajnos nem csak a kaszni rohad hanem minden alkatrész is ami az autóban van,cserébe mindenből szinte csak gyárit tudsz,bontóban sincs alkatrész.Azt sajnálom,hogy nem hagytam ott a kereskedésbe amikor megvettem….Ha kevés pénz van akkor vennék olyat amiből sok van ebből az évjáratokból.ha a pénztárca engedi akkor 2006 utáni új modellt vennék.márkákat direkt nem írok itt a forumon :)
Mazdára is írjak jót.Volt egy régi 323-unk azt 7 évesen hoztuk Svájcból és 22 éves koráig hajtottuk ,úgy hogy a kötelezön (fék,kuplung,gumi stb.) kivűl nem költöttünk rá és nem rohadt szét,nem hagyott ott az út szélén…
sajnos az MPV nem az az autó….