2024. December 28. Szombat - Kamilla

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szebiboy | 2016-07-19 15:33

Tisztelt Mazda szervíz és Mpv tulajdonosok!

Olyan hibával állok szemben amit nem a szerelő nem tud orvosolni . 

Folyamatos hibakód : U1119 Hydraulic pressur

hirtelen gázadásnál az autó leáll majd ujrainditom pöc röf indul de 1500-as fordulat fölé nem megy az autó ,majd ujraindítom és működik. Ha nem sietek vele és normálisan megyek nincs semmi gond és a hiba nem jelentkezik. Hibával jár ,hogy TCS ,TCS OFF és Motor hibakód , Ami aztán el is alszik pár inditás után . Kérem a segítségeteket . Kihez forduljak ezzel Budapesten ??

pvoj | 2016-07-19 10:14

Sziasztok!

Új MPV tulajként új vagyok itt a fórumon. Örülök, hogy van egy hely a neten az MPV-seknek!
Az MPV kiváló utazó autó. Viszont nagyon hiányzik belőle a tempomat. Egy helyen kértem ajánlatot (Bp, Bojtár utca), viszont 140.000 forint irreálisan drága az autó értékéhez képest.

Van tapasztalatotok az utólagos beszereléssel? Hova érdemes fordulni, esetleg megoldható házilag is?

Köszönöm!

jtibor | 2016-07-18 10:27 pakoki részére

Szia, nem tudom mire haladtál a gondoddal, mert egy fél év is eltelt azóta, hogy fórumon üzenetet váltottunk. Aztán sokáig bajlódtam én is vele, fórumot meg nem néztem, de úgy érzem tartozok egy igért visszajelzéssel. Nekem ua. probléma, mint nálad a magasnyomású szelep cseréjével megoldódott cca. 45.000 Ft volt az alkatrész. Utána szépen működött. Ezzel együtt eladtam már az MPV. Ha érdekelne még valami, kérlek, hogy a csunitibi@gmail.com címre írj. Balesetmentes vezetést és szép nyarat!

jtibor | 2016-07-18 10:16

Eladtam az MPV-met és megmaradt (Rial) alufelnin a (Semperit) téli garnitúra. Felni és gumi is (80-90 %-os) megkímélt, szép állapotban. A 4 db 100.000 Ft. Fotót tudok küldeni.
Levél: csunitibi@gmail.com (B.-A.-Z. megye, Mezőkövesd)

kaposznyak | 2016-07-14 16:43 RC51 részére

Kösz.

RC51 | 2016-07-14 16:07 kaposznyak részére

Ebben az esetben a gyári rádió helyére be kell építeni egy szabványos 1 vagy 2 DIN méretű, a kor elvárásainak megfelelő kapcsolódási lehetőségekkel (bluetooth, USB) bíró fejegységet – a választási lehetőségeknek csak a pénztárca szab határokat-, és egy hozzá illő beépítő keretet, ami a gyári rádió helyét csinosan takarja, pl. ilyet.

kaposznyak | 2016-07-14 15:52 RC51 részére

Üdv.

Kösz a linkeket. Macerásnak tűnik...

Mit ajánlanál az egész rádió/CD/navigáció panel helyett? Mi férne be a helyére, ami tartalmaz egy modern navigációt meg USB-ről zenehallgatási lehetőséget?

kaposznyak | 2016-07-14 15:47 kpeter részére

Üdv.

 

Kösz a lehetőséget, de az autó Szabolcs megyében van, egyébként a sógoromé.

ELEMI | 2016-07-14 11:43 jimmyh74 részére

Szia!

Az enyém eladó lesz hamarosan (2.0 dízel, Karakuri, 2004. Bp.-en). Ha érdekel téged vagy mást a forumról, jelezzetek az imonhalt@t-online.hu cimre.

RC51 | 2016-07-14 11:28 kaposznyak részére

Az Aux bemenet a rádió hátulján található, kell hozzá egy típusspecifikus csoki, amihez készíteni kell (vagy tartozik hozzá) egy jack bemenet. Gyárilag nincs kialakítva sad.

Ebben a videóban jól látható, hogy is néz ki: https://youtu.be/mErJzJ2EH70

Továbbá itt is tájékozódhattok:

http://www.ebay.com/itm/Car-USB-Aux-in-Adapter-MP3-Player-Radio-Interface-for-Mazda-3-5-323-MX5-MPV-S0X3-/141931619257?hash=item210bc8a3b9:g:UW4AAOSw9eVXWhW1&vxp=mtr

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó