2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-19 12:35 mazda-auto.hu részére

...vagy "összeragadt" szelepemelő, és ahogy a bemelegedéssel nyúlik a szelep, tömítetlenné válik a henger. Ritka hiba, de elképzelhető, akár beragadt olajnyomás szabályzó is.

mazda-auto.hu | 2011-01-19 12:32 fecsó részére

Például lehet lambda szonda hiba. Amíg ez az oxigén szenzornak nevezett alkatrész nem éri el a 300C fok körüli hőmérsékletet a kipufogóban, addig "fix" programokon fut a vezérlés, viszont bemelegedése után elsősorban ennek a jeleit veszi figyelembe a motorvezérlés a benzin-levegő keverék minőségének "beállításához". Lehet még fals levegő, esetleg légmennyiség mérő, esetleg hibás kipufogógáz visszavezető szelep.

fecsó | 2011-01-19 10:22

kimaradt:))) hidegen fix az alapjárat (1200) bemelegedve össze vissza esik.emelkedik-esik az alapjárat. és megáll minden.

fecsó | 2011-01-19 10:21

Üdvözletem urak! Adott egy 94-es xedos 9 2.0 v6. Probléma a következő: az autó bejáratós, valóban 1200 km van a motorban, hidegen gyönyörűen beindul, majd kb 3-4 perc után szépen lassan leállnak a hengerek...és megáll a motor. Beindítani nem lehet csak ha újra teljesen lehűlt a motor, majd újra leáll ha bemelegszik. Köszönöm a válaszokat.

pinterc | 2011-01-08 23:52

Motor bemelegedése után helyreáll az alapjárat, 900 körüli értékre. Ezt a túlzott pörgést, és füstöt akkor csinálja, ha nagyon hideg van tehát a mínuszoktól mit tudom én 5 fokig. Efölött már nem! Körülbelül 2-3 percig, utána abbahagyja; és leszabályoz a motor először 1500 körülre, majd nem sokkal később kb. 1 percen belül a megszokott alapjáratra.
Minden esetre ez a füstölés nagyon gáz. Ilyenkor a környéken az orrom hegyéig alig látok el, ha nem húzok onnan gyors ütemben :D

Bálint66 | 2011-01-07 23:21 atter részére

Az 1500 tökhidegen az egy teljesen jó érték! Nekem is pontosan 1500 körül van +- 50-100.

atter | 2011-01-07 23:08 pinterc részére

2500 at forog hidegen :O ,hát ez csak egy tipp de lehet a vákuumos résznél kéne nézelődni,ha jól tudom az autómata szivatót is az müködteti és lehet,hogy ott nem stimmel valami,nekem ezer fölött szokott lenni valamivel tökhidegen pontosan nem is tudom de 1500 alatt van az biztos :)

Bálint66 | 2011-01-07 22:53 pinterc részére

Hát az autómata szivató szívja az üzemanyagot. Nem is keveset... Az enyém is füstöl mikor elindítom, de kb 15-20 másodperc múlva már nem okádja a füstöt. Miután bemelegedett mennyi az alapjárata? Ha az elfogadható érték, akkor alapjárattal szerintem gond nincs.

pinterc | 2011-01-07 22:16 Bálint66 részére

Na és szerintetek a 2500 feletti fordulatszám az mi miatt lehet? Addig amíg be nem melegszik a motor ...ezalatt nagyon durván füstöl is sajnos ...nagyon gáz ...mi az oka, és mit lehet ellene tenni?! :D

rola | 2011-01-07 16:39

Köszi az eddigi segítséget és majd írok ha sikerült megcsinálni vagy kipróbálni:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó