2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Bálint66 | 2011-01-06 20:08 rola részére
Iiigen igen.. Nálam is a váltó rezgett, de azért a kaszni is egy kissé. Nem tudom miért van nálad ez az ingadozás. Főleg így, hogy "majdnem" km függő. Azt meg nem gondolnám, hogy még akkor is annyira működne az autómata szivató, hogy az emelné meg. Olvastam itt már egyébként több ilyen alapjárati problémáról Xedos 6-osoknál.
rola | 2011-01-06 20:02
Bocsi rosszul fogalmaztam mert nekem is hideg indításkor 1500 körüli. De kb 10km utána ha megállok akkor jó és visszaesik viszont ha 50 km megyek akkor fent marad 1500-on. A 700 fordulaton nekem nem rezeg csak a váltó egy kicsit de az elhanyagolható.
Bálint66 | 2011-01-06 19:34 rola részére
A 10 mp-es féknyomás az arra jó hogy teljesen áramtalanítva legyen az autó. A 700-as fordulat meg szerintem nagyon kevés.. Nekem hidegindításnál 1500-at pörög kb. Néha még többet is. Ha már meleg akkor persze kevesebb. Nekem mikor kb 700-as alapjáratom volt, és álltam vele pl. lámpánál akkor egész rezgett a kocsi. Picit én feljebb állíttattam, azóta jó.
rola | 2011-01-06 19:28
Sziasztok! Nemrég vettem egy Xedos 6 és az a gondom vele ha hideg a motor akkor az alapjárat olyan 700 körül van ami gondolom megfelelő de viszont ha már bemelegedett és megállok vele akkor a fordulatszám nem esik vissza 700 körülire hanem 1500 marad. Viszont ha rálépek a fékre beteszem egyesbe és lassan engedem fel a kuplungot akkor visszaesik 700-ra. Megoldható a probléma ha a negatív sarut leveszem az aksiról és 10mp nyomom a féket? Meg egy olyan kérdésem lenne hogy a pollenszűrő hol van pontosan és hogy lehet onnan kiszedni mármint ha van az autóban gyárilag? Válaszokat előre is köszönöm.
Bálint66 | 2011-01-06 19:25 Podi8 részére
Még nem mozgatgattam. De nagyon furcsa :S Ködlámpát kapcsolok és tolatólámpák gyulladnak fel.. Meg hol az egyik tolatólámpa hol mind a kettő, és akkor még a műszerfalon is visszajelzés hátramenetnél mintha ködlámpát is kapcsolnék hozzá. Egyébként a Xedos 6-osnál jobb oldalt is van ködlámpa? Mert nekem csak a baloldali égett ma egyetlen egyszer. Utána már csak az történt amint leírtam. De ezt a mozgatást kifogom próbálni. Ha nem sikerül, akkor nincs mese el kell vinni szerelőhöz.
Podi8 | 2011-01-06 19:13 Bálint66 részére
Szia. Gyanús, hogy igen ezt a részt már én is kicseréltem, mert az előző tulaj nekiugrott egy ollóval, hogy ő onnan visz testet az antennához (no comment) és úgy világított a hátulja mint most a karácsonyfa. Azt már próbáltad, hogy valamit bekapcsolsz és elkezded mozgatni, hajlítgatni a vezetékköteget... ekkor változik-e valami(?), mert a leírtak alapján tipikus "valami összeér valamivel ill. valami nem ér össze valamivel" probléma.
Bálint66 | 2011-01-06 17:50 izé67 részére
Szia! Sajnos tovább romlott a helyzet! Lámpaellenőrzésnél csak a baloldali rendes ködlámpaizzó égett, a jobboldali nem. Ezután lekapcsoltam a hátsó ködlámpákat, majd hátramenetbe tettem és ekkor csak a jobboldali tolatólámpa égett, (ködlámpa semmi) és a műszerfalon a hátsó ködlámpavisszajelző kigyulladt. Kivettem hátramenetből, bekapcsoltam a hátsó ködlámpát ekkor a 2 tolatólámpa világított halványan. A vezetékek látszólag sértetlenek. Továbbra is azokban lehetnek a hibák? Várom válaszod, kellemes napot kívánok!
mazda-auto.hu | 2011-01-06 06:44 atter részére
Ezek már fűtöttszálas (Wheatstone hidas) légtömegmérők, így a szívócsőbe nyúló szálakon kívül nem tartalmaz olyan alkatrészeket, melyek mechanikai igénybevételnek (porszemcsék) lennének kitéve. Nincs értelme szétszedni.
atter | 2011-01-05 18:12 geri59 részére
Én a helyedben kipróbálnám a légtömegmérő tisztító sprayt is mert lehet hogy beválik és ezeregynéhányszáz forint mégis csak a töredéke egy légtömegmérő árának, és ha már itt tartunk kérdezném a tisztelt mazda-autó-tól,hogy a légtömegmérőt tényleg nem lehet szétszedni vagy csak nekem nem sikerült ? Mert a tisztításhoz nem volna rossz :)
mazda-auto.hu | 2011-01-05 08:39
Igen, ebben a kábelkötegben ezen a ponton hajlamosak törésre a vezetékek.