2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


izé67 | 2011-01-05 07:08 Bálint66 részére

Szia.Nyisd fel a csomagtér ajtót,és a jobb oldali zsanérnál látod a kábelköteget ami az utasteret köti össze a hátsó ajtóval.Kb.a kalaptartó alatt van elszakadva egy testvezeték (fekete),azt forraszd össze,és megszűnik a problémád.
Kellemes napot kívánok!

Bálint66 | 2011-01-05 00:36

Sziasztok! Nagyon furcsa jelenség történt X6-osomnál. Hátramenetbe rakásnál kigyulladt az egyik ködlámpa visszajelző lámpa (naranccsárga) :D Kivettem üresbe, elaludt. Ezt eljátszottam háromszor, utána megszűnt. Valaki hasonlót tapasztalt már? Mitől lehetséges ez az érdekes jelenség? :) Segítségeteket előre is köszönöm!

geri59 | 2011-01-03 17:28

Köszönöm a válaszokat, a gyertyákkal 12000km-t tettem meg, lehet, hogy előszőr kölcsönkábellel kipróbáljuk, a kocsi hidegen nem csinálja, ha meleg akkor is néha, lassulás után jellemző,visszarakom a sebességet és nem nagy gáz, csak finoman, ekkor kezd rángatni, aztán megszünik!! De igazatok van, minden olyan dolgot, ami ezt csinálhatja megkell nézetni!! A gyertyakábel sem olcsó, de gondolom a légmennyiségmérő sem.

pinterc | 2011-01-03 12:53 mazda-auto.hu részére

Egyébként tényleg, nekem is furcsa az egész... Azt mondta a szerelőnk, hogy lehet vele menni, csak indulásnál óvatosan kell kezelni, nem szabad vele kilőni stb... Egyébként én amikor még hazaevickéltem vele, akkor érezhetően kikanyarodásnál éreztem ezt a rázó reccsenést, illetve amikor újra egyenesbe tekertem a kormányt. Szóval én sem értem, ha tényleg ez a hiba, akkor hogy lehet az, hogy lehet vele közlekedni ...ha ilyesmit érzek, hogy ekkorát reccsen; hogy még bele is rázkódik az autó, akkor az jut eszembe, hogy hát ez olyan durva fizikai behatás; hogy akár már mást is károsíthat ...vagy nem?! Mindenesetre bízom benne, hogy nem kell 30-nál többet magára a váltó/diffi-re költeni; illetve ha külön is meg lehet kapni, akkor talán olcsóbb... Sajnos nem értek hozzá...

pinterc | 2011-01-03 12:41 mazda-auto.hu részére

Hát fel lett emelve, és részletesen át lett vizsgálva. Először mi is a féltengelycsuklóra gyanakodtunk, addig amíg ki nem próbálta azt a szerelőnk, hogy emelve a kocsit, megpörgette az egyik kereket, ennek hatására pörgött a másik kerék egy ideig. aztán egy ideig kihagyott, nem pördült a másik, hanem pár pillanatig csak üresben pörgött, míg hallhatóan nem akadt össze megint a két közlőmű, amelyekből az egyiknek nagy valószínűséggel, letörött egy foga, és ez a probléma :( Amúgy meg el nem tudom képzelni, miért történt ez. Egyébként, minden hajtással, és kormányzással kapcsolatos egyéb alkatrész, tuti, atomstabil!

mazda-auto.hu | 2011-01-03 12:33 pinterc részére

Ha csak gyorsításkor rángat, akkor nagy a valószínűsége a légtömegmérő hibájának.

mazda-auto.hu | 2011-01-03 12:31 pinterc részére

Persze lehet differenciálmű is, de egyáltalán nem jellemző. Inkább a féltengely csuklók adhatnak ilyen hangot. Ha egy diffi recsegett, akkor általában addig ment az autó, és vége.

pinterc | 2011-01-03 11:31 geri59 részére

Nekem ez konkrétan a légtömeg-mérő hibája volt. Gázadásnál, nem gyorsult, hanem mintha a féket nyomtam volna, lassult! Mi is végig zongoráztunk mindent a gyújtástól kezdve, az üzemanyagrendszerig, mire kiderült, h. az a hunyó! :(

pinterc | 2011-01-03 11:27

Sziasztok! Pár nappal ezelőtt nagy reccsenésre lettem figyelmes. Az autó stabil maradt, megy minden; viszont indulásnál, kanyarodásnál, esetleg visszakapcsolásnál, a jobboldalról elől, reccsenések hallatszódnak; olyannyira, hogy még a kasztnit is megrázza Szerelőm azt mondta, hogy, hogy elszállt a diffim. Lehet vele még közlekedni, de egyértelmű, nem árt minél-előbb lecserélni. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek ilyen alkatrésze egyébként 1.6-os xedos6-hoz kellene. Ha bárkinek van bontottan, vagy tud valakit, akinek van, és eladná, akkor megkérlek benneteket; jelezzétek nekem a PINTERC@HOTMAIL.COM e-mailcímen! Segítségeteket előre is köszönöm, üdv mindenkinek!

mazda-auto.hu | 2011-01-03 09:32 geri59 részére

Legalább próbára be kellene tenni más kábeleket (akár nem megfelelő hosszúságút is), mielőtt megveszed az újat. A gyújtógyertyák milyenek?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó