2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-03 09:32 izé67 részére

Valóban így van, nem sokat ér a szigetelőszalag.

izé67 | 2011-01-02 17:07

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek itt a fórumon!!!

iMacko | 2010-12-31 22:16

Boldog Új Évet KíVánok a Mazda Xedos 6 tulajdonosoknak és a mazda-auto.hu-nak is természetesen!

izé67 | 2010-12-31 12:40 geri59 részére

Szia. Ha az üzemanyag nyomás is rendben van,akkor maradtak a vákumcsövek,ill.a levegő mennyiség mérő. Adnék szivesen próbára,de én mindenkitől messze lakom :(

geri59 | 2010-12-31 12:16

Sziasztok!
Köszönöm, hogy foglalkoztok a problémámmal, nem zavarja a rádiót, és nem mindig csinálja, menet közben szépen megy, lelassítok, visszarakom a sebességet és ahogy rálépek a gázra, persze finoman, elkezd rángatni, de olyan is volt, hogy megzavartam kb. 130-al, jött a hegy és alig értem fel, visszakapcsolással is!! Olyan volt, mintha valami fogná, hiába nyomtam a gázt!! Biztos voltatok ti is így, hogy gázadásra is lassult, olyan érzés mintha utógyújtás lenne, mint a régi elosztósoknál!! De aztán hazaértem és talán egyszer-kétszer csinálta, de ez a rángatózás megvan, sajnos és nagyon idegesítő!! Abban igazatok lehet, hogy cseréljem ki a gyertyakábelt, de gyári és 25 rugóba kerűlt és 60000 km után nem kellene tönkremenjen!!

izé67 | 2010-12-30 23:51 atter részére

Bocs, nem figyeltem,hogy 1.6-osról van szó,ott valóban nincs elosztó fedél :)Azért a gyertyakábelen a szigetelőszalag az annyit ér,mint halottnak a csók:(
Persze az is elképzelhető,hogy sötétben látszik is,ha valahol áthúz a szikra a kábelről.Feltéve,ha ez nem a piánál történik,amit nem lehet látni.

atter | 2010-12-30 23:34 izé67 részére

Az azért nem valószínű mert nincsenek benne ilyen alkatrészek mint osztó fedél :) mivel tök full elektronikus a gyújtás,a 60000 km mondjuk limit a gyújtáskábelben de ha be is lett szigetelőszalagozva akkor szerintem nem a kábel a hibás, E85 előtt normálisan viselkedett ?

izé67 | 2010-12-30 22:11 geri59 részére

Szia.A rádióban nem hallatszik a gyújtászaj?Szerintem lehet főkábel hiba is (trafó és gy.elosztó között),vagy esetleg az elosztó fedél belsejében középén a szén rudacska beszorult-elkopott.

geri59 | 2010-12-30 19:33

Sziasztok!!
Nekem is az a gondom, hogy rángatott az autó(x6), kismennyiségű E85 tankolás után kicseréltük az üza. szűrőt és még mindig csinálta! Szervízbe visszavittem, ott azt mondták gyertyakábel, pedig gyári és 60000 km-t tettem meg!! Beszigetelőszallagozták, kipróbálták és azt mondták most jó!! Úgy tünt jó, de sajnos, még mindig csinálja!! Létezhet, hogy gyertyakábel cserével megszünne??

mazda-auto.hu | 2010-12-28 18:24 Fred részére

Lehet, hogy hibás az alapjárat beállítás, vagy eltömődött az alapjárati megkerülő levegő csatorna.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó