2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


benhuan4 | 2010-01-05 14:00

Köszi a választ érthető amit írtál!Visszatérve a felszereltséghez:

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló)??, CD-s autórádió, ESP (menetstabilizátor)??, HIFI, ISOFIX rendszer, automatikusan sötétedő belső tükör, automatikusan sötétedő külső tükrök, bi-xenon fényszóró??, bőr belső, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tető, elektromos tükör, fedélzeti komputer, full extra, fűthető szélvédő?? (ez mit jelent?fűtőszálakat?), fűthető tükör, fűthető ülés, garázsban tartott, hátsó oldal légzsák??, hölgy tulajdonostól, immobiliser, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, napfénytető, nem dohányzó, oldallégzsák, rendszeresen karbantartott, riasztó, részecskeszűrő, szervokormány, színezett üveg, törzskönyv, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, xenon fényszóró, állítható hátsó ülések, állítható kormány, álló helyzeti klíma, állófűtés??.

Ami nekem érdekesnek tűnt oda tettem "??"!Köszi asegítséget:)

mazda-auto.hu | 2010-01-05 12:24 benhuan4 részére

Látatlanban hogyan tudnék bármit is mondani? Volt már kétszer is, hogy elmondtam honnan megyek, ki vagyok, kérdeztem, hogy tényleg rendben van-e az autó, mert "úgyis észreveszem" ha törött volt, vagy stb.. és már messziről ránézésre rossz volt az autó.

Most nem látom a hirdetést, de ha jól emlékszem (nem biztos) volt egy-két extra ami a Xedos-okhoz nem volt rendelhető, pl..kipörgésgátló.

Egy karbantartott és nem szívtelenül hajtott Mazda esetében egyébként nem sok a 270000km.

putto | 2010-01-05 10:52 benhuan4 részére

Szia!

mindenesetre az összes extrát próbáld ki rajta, mert ha nem működik akkor sokba kerülhet a javítás, pénzben vagy ha te csinálod akkor időben :)

benhuan4 | 2010-01-05 00:20

Köszönöm a segítséget!
Mondtad, hogy Neked is szemetszúrt már ez az autó, a hirdetésben! Akkor azt szeertném megkérdezni tőledis, hogy mi a véleményed erről összességében (tudom h látatlanban, illtve csak képról nem nagyon lehet) illetve hogy szerinted egy ilyen autónál az a 270 000km mennyire nagy gond??Az hogy a kuplung cserélve lett volt aki azt mondta, hogy az "gyanúsnak" tűnik, szted ha jól ki van cserélve azzal lehet gond?? Illetve a többi cseréhez mit szólsz??
Ennyi pénzért, meg tényleg ahogy a srác ír róla,csábítóó...Ja meg még annyit, hogy létezik, hogy az az extra mennyiség amit odaírt az benne is van?? Tehát van olyan xedos amibe ennyi extra van??
Előre is köszi!

Fred | 2010-01-04 18:28 matarazzo részére

Üdv Matarazzo!
Ismered az autómat?

mazda-auto.hu | 2010-01-04 16:54 Bálint66 részére

Köszönjük, BÚÉK viszont!

Mi JSM márkájú szettet használunk a saját Xedos-ainkban is. A HELLA például gyárt utólagos xenon-okhoz is használható szintezőt, viszont közel 100e Ft. Eddig nem volt gondunk a vizsgával, de igazság szerint lehetett volna, és ráadásul hallottam is már ilyen esetről. A szintező használatával viszont már nem lehet gond.

Bálint66 | 2010-01-04 14:29

Üdv Mazda-Auto, és boldog új évet kívánok!

Xenon szett vásárlása előtt állok, és érdeklődni szeretnék, hogy Te milyen gyártmányú típust ajánlanál? (Ne kínai stb legyen) Olyan kellene, ami nem a legolcsóbb, nem is a legdrágább, de van neve a piacon és megbízhatóan működik!

Továbbá hallottam olyanról, hogy műszaki előtt ezt ki kell szerelni és a gyári izzókat vissza helyezni, különben nem engedik át! Létezik olyan fajta, vagy típus amihez adnak valamiféle műbizonylatot, hogy azzal akár a rendőrnek akár műszakin felmutatva átengedjék?

Az autóm: 1997-es 1.6-os Xedos 6.

Köszönettel: Bálint

mazda-auto.hu | 2010-01-04 09:43 benhuan4 részére

Nekem is szemet szúrt már ez a hirdetés, részben az egyedi szöveg miatt. A V6-os Xedos 6 esetében például lényeges lehet a későbbi idő előtti gondok tekintetében, hogy a szíjcserés szervizek ( 105000km, 210000km )során mit cseréltek? Csak a szíjat, vagy a feszítőket, vezetőket, szimeringeket is? Esetleg a vezérműtengely hézagoló rugókat? Bár ez utóbbi csak ketyegést okoz, gondot nem.
Egyébként a Xedos 6 egy kiemelkedően tartós autó, arányaiban az autós történelem egyik legnagyobb anyagi ráfordítással gyártott típusa. Ez az alkatrészek árában is jelentkezik, viszont nem nagyon van rájuk szükség.

A féltengely és a kuplung hiba sem jellemző rá még ilyen futásteljesítmény mellett sem, bár a rossz vezetési stílus és a V6-os motor nagyobb ereje természetesen okozhat ilyen kopásokat.

A nem javított, gyári fényezésű karosszériaelemek gyakorlatilag örök életűek, így emiatt is jól át kell nézni az autót, lehetőleg szakemberrel.

Az utólagosan beszerelt Xenon szettek kivitelezését is ajánlott megnézni.

benhuan4 | 2010-01-03 21:21

NAgyon köszönöm a segítséget, rajta leszek a témán,utánajárok a szerelőnek is!Most már én is kiváncsi vagyok:) hogy mi is van akkor ezzel az autóvaL:)
én igazából nem tudtam hogy mi mennyiresúlyos h cserélni kellet, laikusan csakakm agasztottpicit, de akkor így már van mit kideríteni:D

Bálint66 | 2010-01-03 21:01 benhuan4 részére

Látom elég sok mindent cseréltek rajta. Ha találkoztok is, vigyél magaddal olyan embert aki átnézi, kipróbálja, megy vele egy kicsit. Próbaúton is sok mindent kilehet deríteni... Elhisze, hogy tetszik, engem is megbámulnak vele állandóan :D

Visszatérve rá, a vezérműszíj és generátor csere az úgy még okés, de kuplungszerkezet. Ott már azért nagy baj lehetett hogy azt cserélték. Meg a féltengely is... Stabilizátorgumit is meglehet érteni. Szóval engem a kuplungja aggasztana és a féltengely cseréje. Mármint ennek az oka, hogy miért cserélték.
Egy szó mint száz, egy megtekintést megér, és mindenképp legyen veled olyan aki autószerelő vagy hasonló szakmában dolgozik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó