2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2012-04-13 22:35 pinterc részére

Pontosan ugyanígy jártam vele én is szelepszár szimeringes volt a kocsi de nem füstölt csak hidegen egy kicsit ,amit beleraktam ezt a vackot (én hülye egy egész flakont ) már az első inditás után ezt produkálta :/ én nem akarom kétségbe vonni az adalékok tudását és biztosan ez az adalék is gátolt már füstöt valamiben de,hogy az nem egy xedos motorja volt az biztos :) gondolom eszeget valamennyi olajat a blokkod úgyhogy szép lassan majd megkajálja ezt az stp cuccot és aztán csak annyira fog füstölni mint elötte

pinterc | 2012-04-13 19:39

pfúúú! Ez most komoly?!! Szinte minden reggel okádja a füstöt ...Ma reggel is, de nem gyengén! Még szerencse, hogy csak a felét öntöttem bele, a szerelőm tanácsára. Ezek szerint ezt sem kellett volna Remélem tényleg elmúlik. Sajna szelepszár-sztimeringes is valszeg az autó, na de ilyen füstöt nem okádott soha, főleg nem meleg időben.

atter | 2012-04-11 07:10 pinterc részére

Szia! A füstölés az STP füstölésgátlója miatt van,egyszer én is megszívtam ezt ugyanígy még anno egy idő után majd alább fog hagyni mert előbb utóbb hála kiég vagy nemtom mit csinál amotorból ez a cucc :) egyébként ez az adalék tényleg semmire sem jó azon kívül hogy füstöt csinál :/

pinterc | 2012-04-10 22:32

Nagyon megszívtam... Volt itt szó erről a dot3-4-es fékfolyadékkal való motortisztításról na most én megcsináltam utána le lett eresztve a fáradtolaj, ki lett alaposan csöpögtetve; be lett töltve az új, olajszűrőkicserélve. Eddig nagyon hidegben néha erősen füstölt. Ezért raktam az új olajhoz egy STP márkájú füstölésgátló olajadalékot... A problémám az, hogy az egész akció óta mostmár tök mindegy, hogy hideg van, vagy meleg; napi első indításnál rohadt nagy füstöt csinál csak egy 50-100 m megtétele után hagyja abba. Utána tökéletes minden. Na de addig... Áthatolhatatlan füstöt lő ki. Nem merem már reggelente beindítani a motort, mert ég a pofámról a bőr a füst miatt... jaaa, és ez az olajadalék, semmit nem eredményez. :( Szerintetek mit lehetne ezzel kezdeni?

EFY | 2012-04-08 13:55 atter részére

Sziasztok. Koszi Atter,egyenlore kifutottam a keretbol :(.lehet fogok elni az ajanlattal.tenyleg a fejegysegben lehet a kulonbseg.Maskant kezelik az antennat.Majd megszokom.Kellemes Husvetot mindenkinek.

Tom71 | 2012-04-07 21:41

Köszi a választ Atter! Megnézem ezt is. Remélem igazad lesz.

Podi8 | 2012-04-07 16:47

Szevasztok! V6-os Xedos 6-ban hol található az EGR szelep(ek) és hogy néz ki? Állítólag ez is okozhat magas alapjáratot.

atter | 2012-04-06 20:18 Tom71 részére

Szia! Nekem az 1.6 xedos csinálta pont ugyanezt ,a gyújtásjeladóra menő csatlakozó tövében szétrepedt a kábelek szigetelése és aztán maga a kábel is,hol érintkezett hol nem ,és ettől hol volt gyújtás hol nem :) szerintem nálad is valami ilyesmi okozhatja

Tom71 | 2012-04-06 17:45

Sziasztok! 2006-óta van egy xedos9-em, eddig minden probléma nélkül. Most viszont már kezd kikészíteni. A jelenség: Mikor éppen hajlandó menni, ha eléri az üzemi hőmérsékletet gázadáskor olyan mintha a 6 hengerből nem menne csak a fele. Lepadlózás után megindul mintha valagba rúgták volna. Most perpillanat nem indul be sem.Egyik nap letettem a következő nap nem indult. Néztem a gyujtást, gyertyákat rendben vannak. Mi okozhat ilyen jelenséget? Ha valakinek volt hasonló "élménye" kérem írja meg mit tett a gyógyítás érdekében. Előre is köszönöm. Üdv mindenkinek.

atter | 2012-04-05 16:47 EFY részére

Szia a különbség biztosan a két fejegységben volt. A kormánymű 600 pénzért az nem semmi :) egyébként én sem hallottam még olyanról,hogy valakinek elromlott volna ,ha az segitség én 10.000-ért tudok neked adni egy hibátlan bontottat :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó