2024. November 23. Szombat - Kelemen

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2007-12-01 13:05

ha jol emlekszem a plusline-ban elvileg csak a normal (nem bose) 4 hangszoros cd-s van a mazda.hu szerint.

nzss | 2007-12-01 12:57

Mazda6sport cd143plusline-ban gyárilag milyen "hifi" van? Nem találok pontos leírást róla.

Oszi | 2007-11-30 00:19

Azert azt meg nem tisztaztuk,hogy a radio modult nema bose gyartja.Ha bose hifn jol szol a cd az engem igazol :)Az hogy ugyan azokon az utvonalakon nem szol szepen (ugy mint a regi autodban)ismetelten arra enged kovetkeztettni hogy gyengebb a veteled.Errol NEM A BOSE tehet hanem a panasoni aki a radio mudult gyartja.Valoszinuleg ahol terveztek a BOSE rendszert nem szamoltak a gyengebb vetel lehetosegevel de ez megint csak a NEM A BOSE rendszernek tudhato be.Volt Kenwood 9090R-es 200000Ft fejegysegem es idonken sisterget vele a radio mig apam autojaban egy 30000Ft os Sony tokeletesen vette ugyan annak az adonak a jeleit,de mikor bettetunk egy CD-t akkor jott elo igazan a kulonbseg a ket keszulek kozot,magasan jobb hangminoseget kaptunk a kenwood-tol,mikor megalltam egy olyan helyen ahol jo volt a vetel hallhato volt hogy egyes radioadok borzalmasan rossz minosegben sugaroznak.Vegul az en velemenyem az az hogy a keszulek olyan minosegben adja vissza a hangokat amilyen minosegbe az kapja vagy veszi.es az a merv ado hogy egy tokeletes hangminosegu tomoritettlen CD-rol mit kepes produkalni,ugye a radio vetele az folyamatosan valtozik.Lhet hogy eppen a te keszulekedben van a problema vagy a beallitasaidban.

steini | 2007-11-29 23:33

Oszi! Félreértesz, ugyanis az elöző autom gyári (alap) hifije (Mercedes A 200CDI) rádió és cd hangzásban is TÖKÉLETES volt (ugyan azon az útvonalakon). Az M6-ban BOSE hifivel a cd nagyon szépen szól, a rádió "doboz" hangzású, egyáltalán nem mondható szépnek. Fogalmam sincsen h miért van ekkora különbség a cd és rádió hangzásában... Minden esetre szerintem eléggé gáz.

Oszi | 2007-11-29 21:23

Nem ertettelek felre,de ha csak egy elemet is megvaltoztattod a rendszernek akkor mar nem beszelhetunk "gyari" hangrendszerrol.Bose hifi-s 6-osnal igazan nem is kell allitgatni semmit csak finomitani az igenyeidnek megfeleloen ,mivel ez a hangrendszer ehhez a fomahoz,legterhez es egyebb jellemzokhoz van behangolva.Ezt a rendszert nem arra terbeztek hogy uvoltessek hanem normalis,jobb hangminosegben,mint a sima rendszer, elvezze az ember auto vezetes kozben.Ha valakinek ez nem eleg akkor az ilyenkor szokoz belekezdeni lecserelni a reszegysegeket a sajat igenyenek megfeleloen.Nekem a regi automban mondhatni csucs minosegu hif volt tobb szazezer forintert,de miota megvettem a bose hofis automat es kicsit megnyugodtam szerintem normalis hasznalat mellet nagyon jo a hangminosege,nem allitom hogy tokeletes,de magasan jobb mint a nem BOSE rendszeres 6-ose.

pierke | 2007-11-29 17:59

oszi félreérted. én azt mondtam egy sima polo-ban volt fejegység csere (mert csak kazettás volt a gyári), hangszórók, vezetékek minden maradt a régiben. és ezzel együtt is jobb volt a hangja (szerintem) mint a 'prémium' bose rendszernek. igazából az a fájó számomra, hogy a bose rendszeren két dolgot lehet állítani: magashang, mélyhang. ennyi. holott van ugye itt erősítő, mélynyomó meg 6 hangszóró...

mazda-auto.hu | 2007-11-29 10:52 Oszi részére

Egyetértünk.

Oszi | 2007-11-29 00:58 steini részére

Konyorgom,ha a cd-re azt mondod hogy szepen szol a BOSE hifin akkor nem is a Bose hifiddel van gond,hanem a radioadok vetelevel es esetlegesen az altaluk sugarzott musor minosegevel.Ha egy poloba beleraksz egy Pio xy-t akkor mar nem a gyari hangrendszerrol beszelunk!Mazda 6ba is lehet barkacsolni akarmilyen csucs technikat es akkor meg a mercede,BMw es egyebb premium kategoriak hangrendszeret is elkuldheted a sunyiba.A masik dolog hogy azt a hangrendszert amin minden fele,fajta zene jol szol meg nem talaltak fel.A bose rendszeres M6-ban lenyegesen jobb minosegben elvezhetted a hangokat mint a sima 6-osban.Nekunk van GT es GT allati felszeretsegu M6-unk es tisztan hallhato a kulonbseg.

steini | 2007-11-28 22:09

ökéletesen egyet értek. Szerintem nagyon gáz ez a bose-tol, mert ez egyszerüen gagyi. csak a cd szól szépen, a rádió minösithetetlen, pont olyan szar mint a nem bose... már csak hab a tortán, hogy a sportban a pótkerékben lapít a mélynyomóm... :) nem is tudom minek van...

pierke | 2007-11-27 00:10

ok, de könyörgöm, egy sima polo gyári hangrendszere egy pio mpb2800 fejegységgel szebb hangokat produkált!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó