2025. Január 23. Csütörtök - Zelma
Autóhifi
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Új Mazda6 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
nzss | 2007-12-04 16:00 Oszi részére
Csipogóból melyik elfogadható?
Oszi | 2007-12-04 13:24
Lenyeg hogy a magashangok rendesen meglegyenek vagva es tenyleg csak a magas tartomany szoljon belolluk,de ezzel nem szokot gond lenni ha valami normalisabb csipogot veszel.
mazda-auto.hu | 2007-12-04 11:25 nzss részére
Egy autohifi beszerelő azonnal érteni fogja.
nzss | 2007-12-04 10:50 mazda-auto.hu részére
Ezt hogy magyarázzam el a szerelőnek?
mazda-auto.hu | 2007-12-04 10:26 nzss részére
Elképzelhető, hogy 80Hz alatti hangok okozzák a rezgéseket, melyek leválasztása után nem feltétlenül fontos a rezgéscsillapítással kezdeni. (Bár inkább a 150-250Hz szokta az ajtópanelt "rázni", de ez konstrukció függő is). Valószínűleg a hangszórókábelek cseréje és a frekvencia leválasztás a legjobb kezdő hangzás tuning (külső szub esetén), amennyiben maradnak a gyári hangszórók. Ezután pedig az Oszi által is említett legnagyobb hatású és legolcsóbb következő lépés, a külső magassugárzók alkalmazása. A mélyközepeken maradhat a "magas", de a magassugárzókon véletlenül se maradjon a 4000Hz alatti frekvencia tartomány....és mivel az ajtó hangszórók azért 10-11000Hz-ig elzenélgetnek, ezért érdemes lejjebb venni a külső magasak dB szintjét, vagy a csipogókat csak 8000-10000Hz-től indítani.
nzss | 2007-12-04 10:04
Akkor elkezdem fokozatosan építgetni. Szigetelés kell? Az ajtó szerintem nagyon berezeg már a gyári hangszórók mélyhangjaitól is.
Oszi | 2007-12-03 19:48
mellesleg a pio-kert nem vagyok oda,de ez nem is szamit.viszont az aktiv szub-bam az a jo hogy pont akkor erosito van benne amenyi a hangszorohoz kell.Ha nem valna be akkor javasolnam neked hogy 30cm zart lada valami jobb hifigyartotol persze csak ha normalis erositod van :) es nem sajnalsz 60-70eFT-ott egy ladara(kb itt kezdodnek a mar hsznalhato ladak)
Oszi | 2007-12-03 19:43 nzss részére
ezt a watt mizeriat felejsd el :)Ha mar megvan akkor tedd be es halgasd meg,ha keves akkor raersz torni a fejed hogy mi nem jo.Amugy sokmindentol fugg hogy mibol mekora kell pl:autod formaja,merete kivitel(4,5ajtos vagy kombi)milyen zenet szeretsz halgatni az esetek donto tobbsegeben es persze hogy hangosan vagy magasminosegben.CSak pelda keppen:nekem volt erosito 1x100W es hozza egy rpckford 300W zart lada es magasan vertem vele a haver 1000W-os cuccat mint azt az elozoekben irtam.nem a watt szamit hanem hogy kiirta azt ra es mennyit hazudot hozza :)kb 15W mikor szabdteren egy komplet szinfonikus zenekar razendit es erosites nelkul huzza :)
Tedd be es probald meg vele hamar ugyis megvan,veszteni semit sem vesztesz vele mert a vezetekek ugyis kellenek ha ez marad, ha nem.
nzss | 2007-12-03 16:02
oké, hallgatok rátok. Mélyből mekkora kellhet? Van egy aktív subom pioneerból, de csak 100w.
mazda-auto.hu | 2007-12-03 12:31 Oszi részére
Így van. Érdemes egy próbát tenni.