2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nzss | 2007-12-04 16:00 Oszi részére

Csipogóból melyik elfogadható?

Oszi | 2007-12-04 13:24

Lenyeg hogy a magashangok rendesen meglegyenek vagva es tenyleg csak a magas tartomany szoljon belolluk,de ezzel nem szokot gond lenni ha valami normalisabb csipogot veszel.

mazda-auto.hu | 2007-12-04 11:25 nzss részére

Egy autohifi beszerelő azonnal érteni fogja.

nzss | 2007-12-04 10:50 mazda-auto.hu részére

Ezt hogy magyarázzam el a szerelőnek?

mazda-auto.hu | 2007-12-04 10:26 nzss részére

Elképzelhető, hogy 80Hz alatti hangok okozzák a rezgéseket, melyek leválasztása után nem feltétlenül fontos a rezgéscsillapítással kezdeni. (Bár inkább a 150-250Hz szokta az ajtópanelt "rázni", de ez konstrukció függő is). Valószínűleg a hangszórókábelek cseréje és a frekvencia leválasztás a legjobb kezdő hangzás tuning (külső szub esetén), amennyiben maradnak a gyári hangszórók. Ezután pedig az Oszi által is említett legnagyobb hatású és legolcsóbb következő lépés, a külső magassugárzók alkalmazása. A mélyközepeken maradhat a "magas", de a magassugárzókon véletlenül se maradjon a 4000Hz alatti frekvencia tartomány....és mivel az ajtó hangszórók azért 10-11000Hz-ig elzenélgetnek, ezért érdemes lejjebb venni a külső magasak dB szintjét, vagy a csipogókat csak 8000-10000Hz-től indítani.

nzss | 2007-12-04 10:04

Akkor elkezdem fokozatosan építgetni. Szigetelés kell? Az ajtó szerintem nagyon berezeg már a gyári hangszórók mélyhangjaitól is.

Oszi | 2007-12-03 19:48

mellesleg a pio-kert nem vagyok oda,de ez nem is szamit.viszont az aktiv szub-bam az a jo hogy pont akkor erosito van benne amenyi a hangszorohoz kell.Ha nem valna be akkor javasolnam neked hogy 30cm zart lada valami jobb hifigyartotol persze csak ha normalis erositod van :) es nem sajnalsz 60-70eFT-ott egy ladara(kb itt kezdodnek a mar hsznalhato ladak)

Oszi | 2007-12-03 19:43 nzss részére

ezt a watt mizeriat felejsd el :)Ha mar megvan akkor tedd be es halgasd meg,ha keves akkor raersz torni a fejed hogy mi nem jo.Amugy sokmindentol fugg hogy mibol mekora kell pl:autod formaja,merete kivitel(4,5ajtos vagy kombi)milyen zenet szeretsz halgatni az esetek donto tobbsegeben es persze hogy hangosan vagy magasminosegben.CSak pelda keppen:nekem volt erosito 1x100W es hozza egy rpckford 300W zart lada es magasan vertem vele a haver 1000W-os cuccat mint azt az elozoekben irtam.nem a watt szamit hanem hogy kiirta azt ra es mennyit hazudot hozza :)kb 15W mikor szabdteren egy komplet szinfonikus zenekar razendit es erosites nelkul huzza :)
Tedd be es probald meg vele hamar ugyis megvan,veszteni semit sem vesztesz vele mert a vezetekek ugyis kellenek ha ez marad, ha nem.

nzss | 2007-12-03 16:02

oké, hallgatok rátok. Mélyből mekkora kellhet? Van egy aktív subom pioneerból, de csak 100w.

mazda-auto.hu | 2007-12-03 12:31 Oszi részére

Így van. Érdemes egy próbát tenni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó