2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-11-26 00:05

High-end rendszernek nem hangosnak kell lennie hanem szepen kell szolni es elkel hogy hitesse veled hogy jo :)

Oszi | 2007-11-26 00:04

Tudtomal semmit sem lehet rajta allitani,amugy ha jol tudom akkor a jobb elso ules alatt talalod,de nem javaslom a piszkalasat mert nagyon koltseges a csereje tobb 100eFt es a hangszorok az ajtoban 57eFt a melylada azt hiszem 200eFt kurol van.pontosabb infoval mazda-auto tud szolgalni :)

pierke | 2007-11-25 21:18

tudja valaki hogy lehetne belepitiszkálni a bose erõsítõjébe? mert nagyon gyenguszkának tûnik ez a `highend` rendszer. állítani csak a központi konzolon tudok basszust és magasat és összesen ennyi...

gargamel | 2007-11-15 21:08

Sziasztok!
Az én 2004-es gyári BOSE hifis F/L elõtti 6-osom is ugyan úgy járt mint a FELHÕ autója.A fórumból látom hogy nem egyedi a dolog, sõt.Kérlek benneteket, hogy akinek használható és müködõ megoldása van irja neg.

pierke | 2007-11-11 16:57

110e

Csaba | 2007-11-11 11:48

Szia! Mennyit kérnél a CD váltóért? Bár most másra kell a pénz, de ha olcsón adod meggondolom.
Köszi, Csaba

pierke | 2007-11-09 19:24

vkit nem érdekel egy mazda6-os 6cd-s lejátszója? (új) szeretném mp3-as 6cd-sre cserélni...

mazda-auto.hu | 2007-11-08 10:07

Ez egy moduláris fejegység. Ez azt jelenti, hogy vásárolható hozzá 1 lemezes CD lejátszó, de akár 6 lemezes CD-váltó is. Ezek beszerelése után lesz egy CD "etetõ" nyílás a fejegységen. Más megoldás is létezik, pl. hangbemeneti kártya és egy a kesztyûtartóban elhelyezett "hangforrás" kettõse.

xdone | 2007-11-06 17:46

Üdv mindenkinek. Vettem egy mazda3 sedan-t de az audio fejegysége multifunkciós. Kérdésem lenne, hogy egy JVC 12db-os CD tárat be lehet-e szerelni ehhez vagy egyáltalán mit lehet beszerelni ha az ember nem csak rádiózni szeretne?

Oszi | 2007-10-24 21:10

Arrol nem beszelve hogy a gyaribol 1db biztonsagi masolatom lehet teljesen jogszeruen,vagy 1db lemezt megfogom es atrakom a masik autoba amivel epp utazni kivanok :) naVGo pedig csak abban mukszik amibe berakatom :)Szerintem anyiert amennyit kernek erte bukta az egesz.Talan azoknak lehet jo akiknek sok penzuk van,bar en inkabb vennek egy mio C920 ast es az tobb mindenre jo es kevesebbol megvan :)de ez az en velemenyem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó