2024. December 23. Hétfő - Viktória

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-03 11:51

Ha nem hasznalod ki az ajto hangszorok melytartomanyat es csak melykozep illetve kozep hangszoronak hasznalod akkor igen.Nem kell a Watt-szamtol megilyedni hogy csak 12W.Altalaban a 4x50-es felrat sem tud sokkal tobbet.nekem a rockford erositom 2x50w vagy 1x100W-os volt es mindenki nevetett mikor meghallota aztan meghalotak az autoban,akkor rajottek hogy a tiszta 100W az lenyegesen tobb mint a kamu 1000W.Magasan vertem vele a haverok 1000W-os cuccat ami nem is csoda mert csak az erositom volt kb ketszer annyie penzben mint az o egesz cuccuk.Rakjal be egy melyladat es 2 csipogot aztan ugyis hallod majd hogy milyen,ha nem tetszik meg mindig raersz ajtohangszorokat cserelni es venni egy masik 2csatornas erositot.De szerintem nem lesz ra szukseg.

nzss | 2007-12-03 10:41 mazda-auto.hu részére

Akkor igazából egy 4 csatornás erősítő lenne az optimális választás. Persze nekem csak 2 csatornás van. Azon töröm a fejem, hogy elég e előre a gyári 12w.

mazda-auto.hu | 2007-12-03 09:42 nzss részére

A gyári fejegység végfoka 4x12W körül van. A gyári hangszóró méret 5x7 collos közép ovál, így a 17cs-hez távtartó gyűrűt kell a beszereléskor alaklamazni. Az érzékenységi mutatója a 91db/w így már a gyári végfok is meg tudja hajtani, de persze így nem jönnek ki teljesen a szett képességei. Javul a helyzet, ha levágjuk a szettről a 80-90 Hz alatti hangokat, mert így már elegendőbb a fejegység 12w-ja, hiszen a erő döntő többségét a 80Hz alatti hangok szívják el. Ettől függetlenül egy külső erősítő az ideális megoldás, ami az Oszi által leírtak szerint hajtható. A 80-90 Hz alatti hangokat pedig nyilván egy erősítőre és mélyládára kell bízni.

nzss | 2007-12-02 08:54 Oszi részére

A gyári fejegység hány wattos lehet? Elég az Alpinespe17cs-hez, vagy kell az erősítő?

Oszi | 2007-12-01 16:06

Szerintem ha elore beraksz egy csipogo parost es a csomiba egy melyladat nagyon sokat tud javulni a helyzet foleg ha az ajtoban levo hangszorokat raveszed hogy kozelebb legyenek a kozephangokhoz :)bar ha beteszel egy erositot es melyladaval akkor a fejegysegen leveheted a melyet mivel a lada fog rola gondoskodni.Szerintem a gyari fejegyseggel 100%-oan tokeletes hangzast semmikepen sem tudsz elerni mivel nincs rajta NON-FADER stb.
nekem a kenwood-nal tokeletesen belehetett allitani hogy a beszedbe ne zavarjon be a melyhang(es ne minden a pincebol szoljon :) )De ha hangerot es jobb hangzast akarsz csak elerni akkor amit ajanlottam boven eleg.(a hugomnak is igy lett megoldva mert az ove sajnos nem GT igy Bose hifije)

nzss | 2007-12-01 14:29 Oszi részére

Hogy lehetne valami emberibb hangot kihozni az egészből? Relatíve nem túl drágán (100-150 körül)?

Oszi | 2007-12-01 14:14

mar csak a hangszoro szett merete azaz melyseg kerdese hogy elfere a gyari hangszoro helyen,es erositobol csak olyan jo neked aminek van magasjeszintu bemenete mivel nincs RCA kimenet a gyari fejegysegen.(vagy vehetsz atalkitot ,de az nem szokot tokeletes lenni)

nzss | 2007-12-01 13:36 pierke részére

Alpine spe17cs szettet gondoltam előre, egy 2x250-es erősítővel. A fejjel nem tudom mi legyen, meg a szubhoz sincs lövésem - arra is 250-et gondoltam, de nem tudom elég e.

pierke | 2007-12-01 13:19

elso es hatso ajtokban 1-1 szelessavu hangszoro, nincs kulon erolkodo es melynyomo. bar ez utobbi hianya elhanyagolhato :)))

nzss | 2007-12-01 13:08 pierke részére

Igen, csak nem tudom hogy ez pontosan mit is takar.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó