2024. November 22. Péntek - Cecília

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-12-12 10:15

Még út közben gyors válasz.:). Igazság szerint egy Audison SRX4 erősitő, nem fogja tudni kihozni a maximumot magából, ha a gyári fejegységről, hangszórójellel ( vagy abból eredő jellel) van meghajtva. Nem lesz nagyon rossz a minőség, de nem is lesz az igazi. Mazda3-hoz jó megoldás a keret és pl.: az Alpine alkalmazása, mivel itt teljesen külön egység az audio rész a középkonzolban, szemben pl. a Hatossal.

t.andras | 2007-12-12 09:26

Üdv. mindenkinek!
M3-ba szeretném berakni meglévő szetttemet:fej:alpine9855,audidson srx4 erősítő+16-os komp. szett.
Voltam hifisnél,azt mondta felejtsem el,h. a gyári fejre legyen rákötve az erősítő,beépítőkeret kell.kérdésem,tényleg ilyen sz.r lenne a minőség??mert szívem szerint nem nyúlnék a gyári fejhez.
ja és ha mégis,van annak valamilyen garanciavesztési következménye??
Köszi a válszt!

mazda-auto.hu | 2007-12-10 08:46 tesom részére

Elsősorban például a Helix HEDBTWO 1x200W sinus 34990,-Ft, vagy esetleg olcsóbb megoldásként a Kicker ZX150.2 erősítőt (1x150W sinus) 26990,- tudjuk ajánlani. Ezek az aerősítők nálunk megrendelhetőek. A szinuszos teljesítményt kettővel szorozva, nagyjából megkapjuk a maximális teljesítményt. Ezek belépő szintű, de rendkívül jó minőségű erősítők. Természetesen akár 200000,-Ft-ért is van ajánlatunk, a célra ennyit áldozóknak.

tesom | 2007-12-09 16:40

Szevasztok érdeklödni szertnék van egy sony xsl 124P5b mélynyomom és milyen erösitövel lehetne magnyomatni? vagy milyen paszolna hozá

nzss | 2007-12-06 19:14

Nem akarok túl sokat költeni rá, mert a fejet úgysem cserélném. Szimpibb amit Oszi ír, az biztos.

Oszi | 2007-12-06 14:41 nzss részére

Szeretem az ilyen hifiseket,nem a sjat penzukel dobaloznak es ugyan azt mondta el mint amit mi es ahhoz nem kell ajtohangszorokat cserelni es szigetelni sem kell mivel nem hangnyomas versenyre keszulsz hanem csak a "gyari" rendszert szertned feljavitani nem tul sok penzbol.En meg mindig azt mondom hogy csipogo es melylada rendes hangvaltokkal es kb ugyan azt a minoseget kapod csak olcsobban.Ha nem tetszik amit igy eltudsz erni semmibol sem tart az ajtohangszorok csereje.(De szerintem felesleges a hugom autojaban levo hifibol kiindulva)De a vegso dontes ugy is a tied es nem akartam helyetted donteni.

mazda-auto.hu | 2007-12-06 14:23 nzss részére

Ezek a hangok, amik a legtöbb zenei stílusban az "ütős" ritmikusságot biztosítják, ráadásul a legmélyebb hangok hangszerűségét, kottázhatóságát is segíti a jó kick-bass, hiszen pl.: a 45HZ-es lábdob és basszusgitár tartomány felharmonikusai is ebben a részben találhatók. De nem akarunk összezavarni. A lényeg, hogy a pontosabban leadja egy szélessávú hangszóró a kick-bass tartományt, ha az ez alatti résszel nem kell "bajlódnia"

nzss | 2007-12-06 14:13 mazda-auto.hu részére

Én meg azt se tudtam hogy van ilyen...

mazda-auto.hu | 2007-12-06 14:07 nzss részére

Rossz biztos nem lesz. A kick-bass kérdés: Mint tudjuk az átlag emberi fül a 20-20000Hz tartó frekvenciatartományt képes érzékelni. Ebből a tartományból a 80-220Hz eső rész nevezhető kick bass tartománynak. Korábban is azt írtuk, hogy az ajtó hangszórókról a 80-90 Hz alatti részt kell levágni. Tehát senki nem akarta a kick-basst "bántani".

nzss | 2007-12-06 11:36

Voltam hifisnél, a következőket ajánlotta: előre hangszórószett alpine spe17cs, erősítő alpine mrpf222, hátra valamilyen alpine láda + a régi erősítőm carpower by monacor hpb-502. Szigetelés, és rendes kábelek. A faderre pedig valami 3 ezer ft-os elosztót említett. Szerinte nem jó ötlet teljesen levenni a mélyet az ajtókból, mert nem lesz kick-bass. Ha valaki érti miről van szó, kérem kommentálja a dolgot, nehogy megvezessenek - anyagilag.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó