2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-12-08 08:32 corre78 részére
Nem hiszem, hogy olyan nagy jelentősége lenne, a Mazda is csak a 8-as jelzésűeket tartja raktáron a mi körzetünknek.
corre78 | 2009-12-07 21:52 mazda-auto.hu részére
Javasolnád a leading oldalon a RE7C-L gyertyákat, ha hajtva van néha az autó (napi kb. 1-2x redline esetén) ?
Vagy inkább a RE8C-L?
high-8 | 2009-12-07 12:21
gyertyák újak(12000km-esek)4 trafót megrendeltem,pipát meg a kábeleket megnézetem!köszönöm
mazda-auto.hu | 2009-12-07 12:15 high-8 részére
Trafó, gyertya (pl.:sok lerakódás), kábel, laza pipa.
high-8 | 2009-12-07 10:19
gyújtási rendszer bármely eleme alatt pontosan mi értendő?mit érdemes még cserélni?mennyi elemből áll ez a 8-as esetében?4 gyújtótrafó cserélve lesz az biztos!műszeres vizsgálat alapján kideríthető,h a gyújtásrendszer mely részét kell kicserélni?említettem a szervízben biztos ismerik Kincses Istvánnak,h többet fogyaszt az autó és minden kb 4-5.indulás nagyon nehézkes,a 7000-es fordulaton történő megtorpanást visszaesést meg említettem!mondta, h fogyasztást tekintve még a katalizátor is ludas lehet,de sztem ott nincs gond!
mazda-auto.hu | 2009-12-07 09:34 high-8 részére
Ha ez volt a kérdés, akkor lehet gyújtási probléma az ingadozás és torpanás, amit a gyújtásrendszer bármelyik eleme okozhat.
mazda-auto.hu | 2009-12-07 09:13 corre78 részére
Szélsőséges esetben valóban a motor károsodását okozhatja a jelenség.
high-8 | 2009-12-05 15:10
megvettem az amerikai szakszervízekben alkalmazott és használt zoom cleanert a hivatalos mazda útmutatással mellékelve,szakértővel végre is fogjuk hajtani az autón,mert jóval többet fogyaszt benzinből is meg olajból is,vmi nem okés kérdés,h ez majd megoldja-e a problémát,kiderül,h a gyári olaj mégse jó,illetve a 4 gyújtótrafót is kicseréltetem.20literes fogyasztás vegyes használattal még a 8-asnál is sok!alapjárat minimális néhai ingása vezethet az elhasznált gyújtótrafókra?kompressziót most mérettem először 1-es rotor tökéletes a 2-es rotorban 2 érték a határ alatt volt, de az autó ugyanúgy húz,viszont megtorpan néha kizárólag 7000-es fordulat környékén és néha tényleg nehezen indul be!
corre78 | 2009-12-04 20:18 mazda-auto.hu részére
Helló!
Igen, ez teljesen logikusnak tünik, de mi van akkor, ha valaki városban használja főképp az autóját és az olajban a benzin ill. víz aránya egyre nagyobb mértéket ölt. Sokan megvárják míg kigyullad a kevés olajra figyelmeztető lámpa és ilyen esetben a valóságban eleve még minimumon sincs az olajszint és ezt tovább tetézi, hogy az a nagyon kevés olajmennyiség sem 100%-ban olaj...
De ha azon tulajokat nézzük, akik félig öntik az olajat, akkor télen, városi használat mellett még ők sem lehetnek ezekszerint biztosak abban, hogy elégséges az olaj.
így nem csoda, ha ennyi motorcsere van, hiszen hiába gondos tulaj valaki és 3-4 heti mindennapos városi használat után egy reggel ránéz a szintre és azt látja, hogy félig van (és mondjuk 1 hete is félig volt, meg az azt megelőző héten is) és rá sem álmodik, hogy ez nem valós olajszint. És ha történetesen úgy dönt, hogy na most "kikormolja" kicsit a motort, akkor egy 50-60 km hajtás után könnyen előfordulhat, hogy elcsodálkozik, hogy ég az olajszint lámpa. Az igazi gond akkor jelentkezhet, ha legyint rá egyet és azt mondja magában, hogy reggel még félig volt, biztos a lámpa rendetlenkedik és hajtja nyélen tovább az autót, és teszi ezt minden rossz érzés nélkül.
Tehát a gondos odafigyelés az olajszintre még önmagában közelsem minden. És valóban az a legjobb, ha az ember a maximum alatt, de annak közvetlen közelében tartja a szintet.
high-8 | 2009-12-04 09:03
olajteknőt 50000km után érdemes megnézetni,nem egy drága dolog,én pl a 75000-es szervíznél kicseréltetem mert már picit ereszt.ma megnézik,h mi lehet az alapjárati probléma és a 3000-es rpm-ig tartó motorban lévő erős rezonancia oka!