2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-11-16 14:08 matesz részére
Igen.
mazda-auto.hu | 2009-11-16 14:08 Bálint66 részére
Igen, ajánlott. A hátsó differenciálmű esetében sem ajánlatos a gyárilag ajánlott 60000km-t megvárni, de a váltó esetében sem a 100000km-es ajánlást. Igen elszíneződött például a diffi olaj még 25000km-es intervallum esetén is.
matesz | 2009-11-16 13:52 matesz részére
most találtam a hátsó könyöktámaszban egy dvd rom lejátszót...???ezen van a gyári navi prg?
matesz | 2009-11-16 11:46
lecseréltetem mindenképp.bár augusztusban volt utoljára szervízben, de soha nem lehet tudni...
Bálint66 | 2009-11-16 11:25 Bálint66 részére
Váltó + kuplung olaj csere...
Bálint66 | 2009-11-16 11:24 matesz részére
Én mindenkinek szoktam ajánlani aki "új" autót vásárol magának, hogy motorolajat és olajszűrőt cseréljen hisz az a biztos. Továbbá a többi szinteket is ellenőrizze le. Legalább Te is tudni fogod, hogy: "na innentől van benne új olaj, legközelebb ekkor kell cserélem". Szervízben pedig úgy nagy általánosságban ami kell a megfelelő műszaki állapotokhoz.
Ha gondolod, meglehet próbálni a váltóolaj cserét is. Lehet használna.
matesz | 2009-11-16 11:16 Bálint66 részére
köszönöm a részletes választ.Szerdán elviszem a szervízbe egy átvizsgálásra.Mit érdemes még megnézetni rajta?Tudni kell erről az autóról, hogy motorcserés volt.5000 km van benne.Az autóban 58000.
high-8 | 2009-11-16 11:16
a navira visszatérve nagyon filózom rajta,h melyik megoldás lenne jobb,venni egy 7collos tft kijelzőt és hozzá egy dvd lejátszót,de ez esetben meg kell oldani az elhelyezhetőségét,ami ugye a 8-asnál nehéz mint beszéltük!gyári kijelző minősége evvel az AV kapcsolóval javítható?
Bálint66 | 2009-11-16 11:04 matesz részére
A kuplungtárcsa kopása folyamatosan nehezülő kapcsolással jár; a hirtelen bekövetkező nehézkes működés, vagy lehetetlenné váló sebességváltás a kinyomócsapágy és/vagy a kuplungszerkezet törését jelzi. A kuplung hajlamos alacsony fordulatszámú csúsztatásnál az erős rázkódásra. A felengedett tengelykapcsolónál jelentkező, majd kinyomott pedálnál elhalkuló váltózaj a nyelestengely csapágy kopására, fordított esetben (azaz kinyomott pedálnál jelentkező zaj) a kinyomócsapágy elhasználódására vezethető vissza.
Szerintem biztos hogy szokatlan a másik autóhoz képest. Véleményem szerint megszokás kérdése, hisz minden autó más és más.
matesz | 2009-11-16 10:55 mazda-auto.hu részére
Köszi,
hát ez az, hohy mihez képest. :)Rs4 es audihoz tudom hasonlítani.Ahhoz képest is kemény.Ha kinyomom van egy furcsa ropogos hangja...nehéz vele úgy elindulni, hogy ne rángasson,de lehet, hoyg ez ilyen, meg kell szokni...?