2025. Január 12. - Ernő

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-12-05 08:22 sborbely részére

Valószínűleg a tekerőgombok mögötti kis izzók égtek ki.

mazda-auto.hu | 2011-12-05 08:21 aqwer részére

Ezeknél az autóknál nem ennyire egyszerű az alapjárat beállítása. Jó, hogy sikerült eredményt elérned, de szakszerűen be kellene állítani, hogy később ne legyenek problémák.

sborbely | 2011-12-04 10:09

Tegnap egyik pillanatról a másikra kialudt a középkonzolon a klíma háttérvilágítása. Az összes többi gomb világítása működik. A funkciókkal sincs semmi gond. Kérdésem az lenne, hogy ez egy biztosíték probléma lehet, vagy esetleg csak égő csere szükséges? Hogyan lehet ez utóbbit leellenőrizni? Köszönöm a segítséget előre is.

aqwer | 2011-12-02 14:12 aqwer részére

Hurra! Megoldodott a problema. Annyit kellett csinalni hogy az alapjarat allito kis csavart feljebb tekerni. Viszont nem tudom hogy hol volt gyarilag, Tudna valaki kepet kuldeni arrol hogy meddig kell huzni azt a kis utkozot? Vagy hogy hogy lehet visszaallitani gyarira?(Mazda3, 1.6, 2004) Koszonom

mazda-auto.hu | 2011-11-29 11:59 mojszi részére

Egyes ropogásokra van gyári megoldás, melyek garanciális időn belül ingyen elvégezhetőek voltak. Az említett ventillátor hibáját pedig a Mazda3 megjelenése óta eddig 2-3 autónál tapasztaltuk a szervizünkben.

mojszi | 2011-11-29 10:56

Gratulálok! Van egy 4 éves Mazda3 38000km-rel garázsban tartva megkímélve. Garanciában cseréltek kuplungmunkahengert, most nyikorog egy venti, recseg a hátulja, és talán 100 000ft-ból megúszhatom. Pedig én azt hittem hogy minőségi autót vettem, megmondom kiábrándultam, nem kicsit nagyon! Persze arra hogy ez széria hiba arról hallgatnak, pedig másoknál is előjöttek ezek a hibák, így nehéz lesz a Mazdának növelnie az eladást, tehát NAGYON el kellene gondolkodni hogy mi éri meg jobban.Szép csendben visszarendelni az érintetteket, mert ezek a hibák TÚÚÚL korán keletkeztek, és ront a jóhíren.

mazda-auto.hu | 2011-11-29 09:27 mojszi részére

Ez a digitális klímás autókban megtalálható ventillátoros hőmérő egység azt a célt szolgálja, hogy mindig viszonylag pontos utastér hőmérsékleti adatot kapjon a klíma vezérlőegysége. Az egység ára 44317,-Ft.

mazda-auto.hu | 2011-11-29 09:25 Spexxy részére

Én azt hittem 38000 km alatt. Így más.

Spexxy | 2011-11-28 19:33 mazda-auto.hu részére

120.000 km alatt kopott el a kuplung, és mivel csak két hónapja van nálam az autó, ez idő alatt tapasztaltam ki, hogy valóban szükség van a kuplungtárcsa cseréjére. 1.6-os, benzines.

mazda-auto.hu | 2011-11-28 14:15 mazda-auto.hu részére

Mivel ilyen rövid idő alatt elkopott a tárcsa, valószínűleg nem természetes kopás, hanem megégés miatt következett be. Ez azt jelenti, hogy a szerkezet és a kinyomó csapágy is sérült. Azt azért még érdemes megnézni, megfelelő-e a váltóolaj szintje, hiszen az is lehet, hogy olaj került a tárcsára. Ebben az esetben elég a tárcsát cserélni. Tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy szett: 70282,-Ft. Tárcsa: 39253,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó